Mijn eerste boomgaard. Mijn zoontje was wel iets ouder toen we dit gingen spelen, maar misschien wel een leuke tip voor de feestdagen.
Dat ziet er leuk uit, ga hem op het lijstje zetten! Dank je wel
Dat ik m makkelijk mee kon nemen/kon tillen.
Mijn ervaring is dat je het gewoon schuin kunt zetten. Als je baby ligt te kronkelen kunnen ze scheef zakken in bed maar ik heb daar nooit gevaar in gezien (mijn baby sliep wel in een ledikant). En anders werkt een refluxkussen (van Doomoo) ook goed. Die gebruikte ik in de box, kinderwagen en bed.
Bij Bol.com zijn de bergstein regenlaarsjes nu goed geprijsd en vrijwel alle maten nog op voorraad. Heb nu 21,99 betaald
Wij gaan over van de newbornset naar de babyset van de tripp trapp en ik heb vragen!
Is er een minimale afstand tussen het zitje en het voetenplankje? Mijn man zegt dat de hele stoel uit elkaar moet om het voetenplankje te verstellen dus die heeft geen zin om dit uit te zoeken
Maakt het wat uit wat voor soort tuigje je erbij koopt?
ā
Oh en ik heb nog een andere, ongerelateerde vraag die ik ook al een tijdje hier wil stellen: weet iemand een goed boek over de Rapley-methode dat niet dat van Stefan Kleintjes is?
De voeten van je kindje moeten zo op het plankje staan, dat de knieƫn een hoek maken en de voetjes er dan goed op staan en je kindje naar voren kan leunen. Solid starts legt het goed uit The Ultimate Guide to High Chairs for Babies - Solid Starts
Uit elkaar halen is echt heel weinig werk. En je kan de hoogte testen zonder alles eerst in elkaar te schroeven. Ik gebruik nog geen tuigje. Wel een zitverkleiner van Stokke en ik prop nog aan beide kanten een handdoek omdat ze alsnog te smal is voor de stoel.
En dit boek: Baby-Led Weaning, Completely Updated and Expanded Tenth Anniversary Edition, Gill... | bol.com
Zou ook de Solid Starts app downloaden. Daar staat precies aangegeven per product hoe je het veilig aanbiedt.
Edit - wij zijn twee weken geleden overgestapt en ze keek niet normaal trots. Zooo schattig We moeten nu wel een stuk meer van ons eten delen hahaha.
Leuk! Wij toevallig ook deze week overgestapt. Het is zo gezellig aan tafel.
Vooral belangrijk dat je kindje met de voetjes goed af kan zetten op het plankje. Soort tuigje maakt volgens mij vrij weinig uit.
Nee joh als je alleen die ronde zwarte staven goed los maakt, schuif je het plankje er zo uit en op de juiste plek weer in. Wij halen niet eens de babyset eraf om dat voetenplankje lager te zetten.
Thanks voor alle co-sleeper ervaringen. Ik vermoedde al een beetje dat het in de handleiding staat om in te dekken mocht er onverhoopt iets gebeuren. Baby is nog niet in staat om in gekke houdingen te gaan liggen dus voor vannacht toch maar proberen.
@Suikerklontje @Feather @anon37686689 veel dank!
@Feather solid starts app heb ik inderdaad al, vind ik heel fijn. Boek ga ik eens reserveren bij de bieb.
En ik vermoedde al dat die stoel niet zo moeilijk te verstellen zou zijn maar het was laat en we waren allebei moe dus ik had geen zin in discussie. Nu wel
@RupiKaur hoe ging het vannacht?
Heeft iemand toevallig deze beker van Nuby en weet die de truc om die handvatten eraf te halen? Er komt allemaal vaatwassertroep tussen en dat ziet er zo goor uit
Ben ik heeeeel benieuwd naar. Ik heb het idee dat je moet draaien ofzo? Kom er wel een beetje tussen met zoān klein flessen ragertje
Ik zou ook niet denken dat het heel lastig moet zijn, maar ik heb al met best veel geweld staan trekken en draaien en kantelen zonder succes
Ik wil dadelijk naar de bibliotheek met mijn kind maar klopt het dat die abonnementen voor kinderen gratis zijn??
En ik ben echt bang dat ze dan luidruchtig word omdat ze helemaal gek is op boeken opeens en dat dan andere mensen zich gaan storen aan haar? Hoop dat het kindergedeelte een beetje apart is
Ja kinderen zijn gratis.
Bij ons is het kindergedeelte midden in de bieb, maar we hebben ook een kleine bieb.
Mijn peuter tettert ook altijd heel hard, maar dat doen de dove bejaarden en kinderen die bijles hebben in de bieb ook, dus ik heb schijt.
Je hebt me geĆÆnspireerd en heb het nog eens geprobeerd; je moet aan een hengsel trekken. Als je het rechter hengsel vast hebt moet je het een beetje links omhoog trekken
Ja bij ons is dat wel gratis ja, geen idee of dat overal geldt maar wel op veel plekken dacht ik.
En wat betreft andere mensen storen⦠bij ons is er bij de bibliotheek weinig rustigs aan hoor. Zou me daar niet druk om maken haha, bij ons lijkt het meer op een indoor speeltuin met allemaal gillende kinderen.
Hahaha oke mooi want de dag begon al met een tantrum, dus ik acht de kans aanwezig dat er nog meer volgen
Ongevraagd advies, maar als het schuin zetten van het bedje niet lijkt te helpen zou ik niet te lang zelf aanklooien en even met de HA overleggen. Bij mijn zoontje hebben we achteraf gezien te lang afgewacht en hij had dus helemaal een geĆÆrriteerde slokdarm en drink daardoor nogal matig.