Ze doet het heel goed! Ze maakt nu wat grotere stappen qua groei, ze was wel goed afgevallen (van 1700 naar 1525) maar we verwachten dat ze morgen of hooguit overmorgen weer op haar geboortegewicht zit. Voeding gaat via de sonde en als ze de behoefte lijkt te hebben en/of goed wakker is proberen we een flesje, daar drinkt ze dan van tot ze moe/het zat is. Ze heeft ook nog maar één zogenoemde dip gehad waarbij ze haar even moesten laten schrikken (in het gezicht blazen), zodat ze er weer bij kwam. Voor haar termijn doet ze dat dus heel goed en die dips horen er dan wel een beetje bij. Hopelijk kan ze snel haar temperatuur beter vasthouden, zodat ze in een warmtebedje kan in plaats van de couveuse.
Ik ga ook met (kleine) stapjes vooruit, maar dat gaat voor je gevoel toch nooit hard genoeg haha. Mijn bloeddruk is grotendeels goed en onder controle te houden met de tabletten, wel in dezelfde hoge dosering die ik via het infuus kreeg. De bloeddruk wordt niet meer gemeten, tenzij ik klachten heb of een keer op mijn verzoek. Ik ben “gezond” verklaard, al moet ik nog heel erg rustig aan doen en langzaamaan mijn conditie weer opbouwen. Ben vanmiddag wel even naar huis geweest en heb na bijna twee weken mijn katten weer even kunnen knuffelen.
Die had ik wel echt enorm gemist.