Ik had inderdaad gelezen over die Facebookgroepen maar ik heb echt al jaren geen Facebook meer haha. Ga eerst met deze tip aan de slag en als het echt moet maar weer een account maken (maar liever niet)
Je mag veel strakker knopen (dat je bijna denkt dat het niet gaat passen zelfs) en als je baby zit, de billen van je baby meer over de band scheppen. Dan komen de knieƫn hoger dan de billen in een M-houding (dat is belangrijk maar op de foto van bykai zie je dat eigenlijk slecht zitten) en gaat het hoofdje ook minder wiebelen.
Kleine keutel heeft een fijne video:
Waarom is dat naar? Luieruitslag is toch veel vervelender voor het kindje.
Thanks, deze heb ik nog niet gezien! Baby ligt as we speak op me te slapen maar zal straks even oefenen met haar en extra strak knopen haha.
Succes! Het is wel even oefenen maar draagt daarna vast fijner.
Het was geen luieruitslag, het was gewoon wat rood. Dat kan ja. Maar ze zei dat ze dan gewoon niet hadden gesmeerd. Of niet wilden smeren (teveel gedoe vonden, dus eigenlijk met āopzetā). Maar ze hebben het ook wel eens druk. Ik vond dat zij wat meer begrip mocht opbrengen iig.
Komt misschien ook omdat ze wel meer eisen had en over het algmeen gewoon erg negatief was over überhaupt een kinderopvang.
Ik deed bij mijn baby de armpjes langs het lichaam āklemmenā. Dan kon ie zich niet afzetten en ontspande hij sneller (in het begin wel woest natuurlijk).
Wat hebben jullie voor dekbedje voor jullie peuters? ik zit te kijken naar die 120 x 150 dekbedden maar het is allemaal syntetisch en ik wil wat meer ademend ofzo , dat ze niet zo zweet snachts.
Iemand goede tips om te dragen met een rekbare doek? Baby is nog te klein voor de draagzak dus heb ook een doek maar vindt het toch wel spannend. Heb al veel filmpjes gekeken en geoefend maar als iemand een goede tip heeft, graag! Vraag me vooral af waar zān armen en handjes moeten.
Oh lees nu alle berichten hierboven, goede timing haha.
Nog geen peuter met dekbed hiero, maar wat te denken van een wollen deken met eventueel een lakentje? Peuter dekbed ā 100% Zuiver Merinowol - Schaapmaatje.nl
Ik zweer zelf bij bamboo dekbedden. Die heb je ook wel in die maten.
Van leen bakker, 100% katoen is die.
Ik heb voor het peuterbed gewoon direct een normaal een persoonsdekbed gekocht. Die stop ik gewoon verder onder het matras. Hij blijft er daardoor wat beter onder liggen en omdat je er dan langer mee doet is het de investering wat meer waard,haha. Maar hij ging pas uit zn ledikant toen hij bijna drie was.
Wat een slim idee! Ik vond het toen ook zo stom en zonde van het geld maar had dat niet bedacht haha
Ik heb volgens mij de minst ademende ooit gekocht maar ze slaapt er prima onder
Heeft er iemand toevallig nog een tip voor knijpzakjes met zowel fruit als groente (dus gemengd)? Die van Ellaās Kitchen gaan er bij ons kind mega goed in, maar voor zover ik weet hebben die maar 3 varianten. Ik zou graag iets meer willen afwisselen.
Oh die met boerenkool lijkt er in Belgiƫ niet te zijn, jammer! Ga ik wel een voorraadje van inslaan als ik nog eens in NL kom.
Kruidvat goeie tip, bedankt!
Online vind ik ook nog een merk Demeter / Holle. Mocht iemand daar ervaring mee hebben, lijkt een Duits merk te zijn. Het moet wel een beetje zoet zijn anders gaan ze niet binnen.
Deze vindt mijn kind lekker
Zijn er hier mensen die weleens een pak van Ducksday hebben gekocht? Dan heb ik twee vragen voor ješ
- valt het groot? Mān zoontje draagt 86, langzaamaan 92. Ga je dan voor 86/92 of 92/98?
- heb je gekozen voor het rainsuit of snowsuit?
Alternatieven voor Ducksday zijn ook welkom!
Hier in Belgiƫ ook niet verkrijgbaar bij AH. Gelukkig wel op Bol.com, dus voorraadje besteld!