Tips, ervaringen & aanraders #8

Deze boot van greentoys is hier een groot succes. Ook om haren mee te wassen enzo want het is een soort gieter. Verder worden lege badschuim flesjes hier meer gebruikt dan speciaal badspeelgoed haha.

5 likes

Ja plus een voor dit! Onze dochter is vier en speelt er veel mee. Ze hebben ook een basketbal voor in bad en die lijkt me ook zo leuk.

4 likes

Mn kind vind dit heel leuk. Magnetische blokken

10 likes

Hebben jullie tips voor een adres waar je soortgelijke moedermelk sieraden kunt bestellen? Ik heb wel gezocht, maar veel shops die gelinkd worden hebben alleen maar ‘bolle’ sieraden, terwijl ik het vlakke van deze hanger heel mooi vind. Ik vind alleen €330 exclusief ketting voor een druppeltje van 8mm nogal prijzig dus ben op zoek naar een alternatief.

Foto is van moedersmooiste

Oh leuk! Ik heb gelijk een setje besteld op vinted van Woezel en Pip. Gaat ze heel leuk vinden. Die magische blokken en boot zijn ook leuk @Karl_Lagerfeld @Ludo en ga ik op haar verjaardagslijstje zetten. Thanks voor de tips!

2 likes

Op deze manier is hij sommige letters en cijfers gaan herkennen.

2 likes

Edelsmederij Elize?

1 like

Ik vind dit er ook leuk uit zien maar gaat dat niet snel schimmelen? Droogt het wel goed?

Herkenbaar! Hier ook een baby die zichzelf moeilijk kan vermaken en op de opvang best onrustig was. De laatste tijd gaat het beter. Maar ik vind dat ook erg lastig loslaten. Ik kan me niet voorstellen dat hij de enige is die wat ‘lastiger’ is maar soms lijkt het wel zo als ik de leidsters moet geloven. Aan de andere kant is het hun baan en zijn baby’s nou eenmaal verschillend en hebben ze zo allemaal hun fases. Je moet proberen naar het grote plaatje te kijken denk ik. Over een tijd gaat het weer heel anders en maak je je weer drul om hele andere dingen. Maar blijft lastig.

1 like

Wij zijn groot fan van de Avent

App en schermpje, dus als een van ons niet thuis slaapt kunnen we toch even kijken. Met Luvion hadden we problemen met de nieuwbouw muren en hier niet.

10 likes

+1 voor deze van Avent. Wij hadden eerst een Alecto, na 2 weken al kapot :disappointed_relieved:. Nu ruim 7 maanden de Avent en super blij mee. Wij gebruiken zowel de ouderunit als de app wel dagelijks. Als ik bijv de was aan het doen ben of door huis loop, heb ik liever niet de ouderunit op zak, maar gewoon m’n telefoon. En met de app bijv ook goed bereik in de tuin en bij de buren.

Het is een beetje de Rolls Royce onder de babyfoons volgens mij (groot scherm, goede camera, app, prijs :money_mouth_face:), maar hij voelt ook gewoon stevig dus (voor ons) zeker het geld waard.

6 likes

Wij hebben een Alecto DVM-143. Met camera, zonder app, we vonden het juist belangrijk dat het niet over wifi ging en niet verbonden is aan gsm.

6 likes

Ja wij hebben deze ook (met name voor de app gekocht) en hij is echt heel fijn. Heel mooi duidelijk beeld, mooi scherm.

Vind het alleen een gemis dat je de camera niet op afstand kunt draaien.

2 likes

Als je echt goud wilt, zit je al snel aan die prijzen.

Ik heb over 2 weken een afspraak bij studio ferde, juist omdat ik per se goud wil.

Een vriendin van mij heeft bij solilly sieraad laten maken en is erg tevreden.

2 likes

Ik heb een sieraad van hun (dubbele gouden ring met melk en geboortesteen) en ik vind het elke euro waard. Draag ze elke dag. Maar ik snap ook dat je het te duur vindt. Van mijn eerste heb ik ene ring met geboortesteen van anna nina en daar ben ik ook heel blij mee.

2 likes

Ja inderdaad

2 likes

Wij hebben de alecto DVM 200, om dezelfde reden inderdaad. Heel tevreden mee. Gebruiken hem nu een klein jaar.

3 likes

Als je gewoon goede wachtwoorden overal gebruikt en 2-staps authenticatie waar mogelijk word je echt niet zomaar gehackt.

2 likes

Ik vind zilver ook prima hoor! Of witgoud. Geelgoud is niet m’n ding maar was meer ter illustratie
@poesch goed om te horen dat jij er wel heel blij mee bent, ik vind de hanger wel echt heel mooi dus misschien wordt het toch nog dit bedrijf
@millefeuille goede tip! Ik ga binnenkort eens contact opnemen of zilver of witgoud ook mogelijk is ipv geelgoud

2 likes

Ja de kans is waarschijnlijk heel klein, maar ik voel me er comfortabeler bij dat er geen kans op is. Gewoon een apart schermpje werkt hier prima, ik heb ook geen behoefte aan andere extra functionaliteiten die een app heeft ofzo.

6 likes