Ze zijn nu bijna 2 en vooral mijn dochter vermaakt zich een hele tijd met gewoon plastic bakjes / kommetjes in en op elkaar stapelen 
Wat ook al een grote hit was toen ze bijna 1 jaar oud waren: een muffin bak vorm en daar deed ik dan losse siliconen muffin vormpjes in. En daar deed ik dan weer ballen in (uit de ballenbak, maar kunnen ook pompoms zijn, als ze niet meer alles in hun mond stoppen). En dan gingen ze ook dat allemaal uit elkaar halen en weer erin doen.
En lege keukenrol vinden ze ook heel fascinerend om door heen te kijken of praten 
En eigenlijk alles in het thema: in een bakje / emmer doen en weer er uit halen. Helemaal leuk met water in een grote bak, en dan kleinere bakjes en kommetjes erbij en het water ergens anders in gieten (dit doen ze dan wel buiten, maar kan ook binnen met rijst / bonen enzo als de leeftijd het toe laat).
En inmiddels vinden ze swifferen of vegen met een kleine bezem of stoffer en blik ook heel leuk. En dingen opvegen met een doekje 
En mijn dochter heeft eindeloos veel plezier met rompertjes en pyjama’s uit de lade van de commode halen. Die probeert ze dan aan te doen. En daarna propt ze alles terug in de commode. Daar kan ze echt lang mee bezig zijn (dan is wel alles opgefrommeld ipv netjes opgevouwen, maarja ze houdt zich er zo mee bezig dat ik het even zo laat
opvouwen probeert ze wel, maar lukt nog niet heel goed natuurlijk)
En wat ik vaak voorbij zie komen, maar zelf niet heb: een tissuedoos waar je dan kleine sjaaltjes en doekjes in kan stoppen en dan trekken ze dat er uit.