Ik heb dat een keer met mooi weer buiten in de tuin gedaan. Tuinslang erop, met een sopje en borstel alles even boenen, afspoelen en laten drogen. Drogen zou ik dan bij een donkere stof niet in de volle zon doen.
Je kan vast ook een stoomapparaatje gebruiken oid.
Heeft iemand ervaring met een tassendrager op de bagagedrager van een fiets voor het meenemen van een buggy?
Ik wil namelijk de buggy wel eens mee op de bakfiets, maar door de Maxi Cosi houder past de buggy niet meer in de bak.
Of misschien een andere oplossing?
Kan echt niet waaaachten tot hij uit de Maxi Cosi mag, vind dat zoân onding en er past niks meer bij, maar ik wil wachten tot hij zelf tot zit komt tot ik hem in zoân peuterschaal wil doen.
Heeft iemand ervaring met een Yepp fiets stoeltje vastmaken in een urban arrow bakfiets? Wij hebben deze gehuurd op vakantie volgende week. Zij geven alleen de optie voor een maxicosi, maar daar past onze 1 jarige reus niet meer in.
Sopje groene zeep met water, inboenen, daarna een schone doek met alleen water om af te nemen en in de zon laten drogen.
Heb je dan niet een speciale houder nodig? Ik weet dat het bij een Dolly wel met houder werkt.
Kun je hem niet achterop installeren?
Zit er niet gewoon standaard een bankje in met gordeltjes? Wij hebben er een en dat is een beetje de standaard set up. Een kindje dat goed kan zitten kan volgens mij prima op het bankje!
Hij kan goed zitten. Ook gewoon lopen, maar wist dus niet of dat al te doen is. Ook omdat er staat dat het een 3 punten gordel is. Ik hoop dat hij dan goed blijft zitten
@Nefertiti achterop kan sowieso. Maar dat vind ik dan weer zonde en ongezellig ivm de oudste die wel in de bak zit.
Het bankje kan maar lijkt me voor die leeftijd nog best oncomfortabel. Je hebt ook peuterschalen, kan je die erbij huren? En het is dus niet echt voor peuters, kan vanaf 9 maanden ofzo.
Die schalen zijn tot 18maanden volgens mij, dus ik weet niet hoe oud je kindje is? Ze moeten wel echt goed stevig zitten en groot genoeg zijn voor de gordeltjes, anders is het misschien niet goed voor het nekje.
Zijn er nog DE verjaardagstips voor 3 jarigen? We zitten compleet verzopen in de Frozen en Sofia het prinsesje fase
Van ons krijgt ze een frozen fiets (met trapperrrsssss - benadrukt ze dagelijks)⊠maar heb echt moeite met wat ik op dr lijstje kan zetten
We hebben al zoveel , maar wie weet noemt iemand hier iets wat we niet hebben
Forse uitgave, maar wij gaan een Funzy speelbank kopen. Aangezien ze helemaal into hutten bouwen zijn en die eigenlijk niet afgebroken mogen worden, maar ik toch ook graag op de bank wil zitten 's avonds. Zeker met de herfst op komst lijkt het me ideaal.
Edit: ik zie nu dat je al een âgrootâ cadeau hebt. Dan is een speelbank wsl niet echt een optie. Maar goed, misschien toch een tip voor ooit of iemand.
Maileg muisjes of die andere muisjes sylvanian familie
Connetix! Wij hebben dat een maand of vijf geleden gekocht, en er wordt door mân zoontje van 3,5 nog steeds elke dag mee gespeeld. Het is zelfs mee op vakantie gegaan. Ook direct een hit bij oudere kinderen die komen spelen (en zelfs onze volwassen vrienden hebben zich er eens een hele avond mee vermaakt toen ze een enorme knikkerbaan wilden maken met alle onderdelen ).
We hebben zoân witte stokke tray die nu onder de paprika/tomaat vlekken zit die er niet uit willen gaan iemand een tip om het eruit te krijgen?
Gewoon leuk knutsel spul.
Citroen met baking soda beetje azijn en nachtje laten intrekken
Wonderspons, koop je bij de action en blokker. Ik heb daarmee de vlekken uit zoân Ikea kinderstoel gekregen. Maar dat is wel gladder materiaal.
@Fishing een leuk spelletje? Ik heb pas aan een 3 jarige een kinderhandtasje gegeven, viel ook goed in de smaak. Of kralen, weet niet welke grootte voor 3 jaar geschikt is.
Ik heb ook wel vaker dat er nog rode/oranje vlekken op zitten maar op een of andere manier gaan die na een tijdje wel weer weg. Maak het gewoon schoon met keukenreiniger en een doekje en dan is het meestal na een paar dagen ineens weg.
Het spel Knappe Koppen (diereneditie) vindt ze hier ook heel leuk. Was bij mijn neefje en nichtje ook heel populair toen ze 3-6 oid waren.
Edit: oh, volgens mij is dat niet meer nieuw verkrijgbaarâŠ