Jetske Ultee. Die is heel mild en plakt niet en niet overdreven duur. Of anders drs Leenarts?
Nog geen eigen ervaring maar tip van onze dermatoloog die hij de vorige keer meegaf mocht ze op zonnebrand reageren: Eucerin Sensitive (te koop bij Apotheek).
La Roche Posay Anthelios is hypoallergeen, vaak online wel ergens met goede korting.
Hier reageert mijn zoontje met eczeem ook goed op die van jetske ultee.
Die van Eucerin! Die is echt top
Eucerin!
Het is een kwestie van uitproberen wat voor haar werkt denk ik. Mijn zoontje heeft er ook last van en bij hem smeren we garnier sensitive factor 50 of op de opvang naif mineralen zonder parfum. Jetske Ultee of Leenarts kan ie juist niet goed tegen. Zijn eczeem wordt ook erger als de zon ineens veel schijnt, zoals de afgelopen dagen. Ik zou vooral voor iets gaan zonder parfum en andere toegevoegde dingen.
Voor de droge plekken gebruik ik cetomacrogol met 10% vaseline.
Ik ben op zoek naar fijne/mooie overslag shirtjes of truitjes. Wie heeft goeie tips? Kan t niet echt goed vinden ergens. Rompertjes heb ik veel, maar shirtjes met lange mouwen zal vast ook lekker zijn om in overslag/wikkel te hebben? Als mijn baby het gaat haten dat er iets over z’n hoofd moet
Zoals dit zegmaar (en ja moms&minis heeft het maar is nogal
)
Zeeman, prenatal, noppies
Ah bij zeeman zag ik ze online niet, of waren ze uitverkocht. Hou t daar nog wel ff in de gaten dan!
Ja die van de zeeman waren altijd erg fijn! Zijn ook heel zacht. Anders via Vinted?
Lodger, en daar zijn ze nu 60% korting. Ik vond die van Mar Mar ook heel fijn, bij mijn dochter zat maat 50 bij haar geboorte nog wat ruim maar die heeft ze wel lekker lang gedragen. En ik zag het afgelopen week bij de Zara newborn kleding hangen in zachte stofjes.
Bij mijn zeeman liggen de overslagshirts trouwens in de bak bij/naast de rompers, dus niet aan het rek.
Lodger heeft ook fijne ik vond het stofje heel soepel. Ze hebben nu sale.
Ik vind die van Zeeman en Prenatal een heel gek model hebben, kort en breed. Noppies zat bij mijn kinderen beter.
Ik zweer echt bij marmar Copenhagen
Ik ook! Zo fijn en zacht en echt goede kwaliteit. Idem trouwens voor 1+ in the family.
Al veel tips gegeven, maar ik mis H&M nog. Die heeft dit ook altijd wel. En ik had wat overslag van Yumi baby en Lassig.
Verder zou ik Vinted willen aanraden voor de duurdere merkjes. Zoveel (nagenoeg) nieuw te vinden in die kleine maatjes.
Thanks voor alle tips! Heb net een hele hups besteld bij Lodger (klopt het dat de kleinste maat daar 56 is?) en toch bij Zeeman een goedkoop voorraadje gevonden. Ik ben helaas permanent geblokt op Vinted dus kan daar niks kopen. En op marktplaats keek ik al daar staat niks helaas.
Ah super. Ik vond overslag ook zo’n live safer in t begin. Vond het allemaal al spannend zat, dus mijn dochter was full time Burrito-Baby
@Karl_Lagerfeld deze inderdaad werkt heel fijn voor mijn zoontje zijn eczeem gevoelige huid. Daarnaast plakt deze niet en laat ook geen witte waas achter.