Haha, geroosterd brood kunnen ze eigenlijk niet zo veel van zeggen nee gezien brood specifiek wordt benoemd, maar dat kruimelt natuurlijk nog meer
tosti eet ze meestal wel goed, dus wellicht geroosterd brood ook wel!
Koek mag niet, ontbijtkoek en eierkoek dus ook niet. Die snap ik nog wel, want de meeste ontbijtkoek zit echt een hoop suiker aan toegevoegd.
@Fredje oh wraps ik nog wel een goede idd! Heb er volgens mij nog liggen in de kast van die kleinere, dus morgen meteen ff uitproberen.
@Bal ohja zou ook nog een optie zijn zoiets, goede! Heb wel eens eimuffins met groente gemaakt ook, die gingen er wel goed in. Maar heh eigenlijk zeker die eerste schoolweken weinig zin ook nog extra in de keuken te staan
@Calypso haha dat dus. Ik vind het ergens ook een beetje een bijzonder verzoek echt bij alles kan ik wel verzinnen hoeveel zooi dat kan geven? En nog wel vervelendere zooi dan kruimels. Banaan wat op de vloerbedekking valt waar ze op gaan staan, ontbijtkoek wordt ook echt vieze derrie als je dat mengt met speeksel. Een gekookt ei staat specifiek benoemt als dat dat mag, nou onze middelste maakt daar altijd zo’n rommel van (dat eigeel wil ze dan niet en gaat ze dan eruit halen en mee knoeien).