Wij hebben ook meerdere duplo treinen gehad en extra rails en is heel leuk. Geluid vind ik best meevallen? Maar ik ben echt veel herrie gewend van 10 vtech apparaten die tegelijk aanstaan. Trein maakt gewoon trein geluiden, prima te doen.
Ja hier ook een Duplo trein. Twee zelfs :â). En ik vind hem heel subtiel. Verder geen lawaai speelgoed hier in huis want we kunnen daar niet tegen.
Ik zou blij zijn met een cadeaubon! Meestal krijgen we echt superveel chocolade dus dat zou ik mijden. Wat ik verder leuk vind is bijvoorbeeld een geurkaars(je), handcreme, een persoonlijk kaartje.
Ik heb dit jaar ook heel veel zaadjes gehad en mokken heb ik ook genoeg haha. Dus dat zou ik ook mijden.
Wat voor bedrag laat je er dan op zetten?
Volgens mij hadden we 25 euro
Per leidster? Hoeveel werken daar dan? Dit is vast niet een supergrote keten gok ik zo
Pfff mijn oudste van 4 gaat sinds mei naar school. Nu weer de tweede week op school. Maar ze is zo brutaal ineens. Ze zei net tegen me: ben je doof ofzo?? Met een arrogantie van hier tot overmorgen. Ze is doodmoe maar dâr gedrag is echt niet te doen. Ook de zusje moet het ontgelden. Iemand die dit herkend?? Ze was altijd zo lief en rustigđ
Misschien door vermoeidheid dat ze zo reageert ?
Nee is is 1 vestiging, niet heel groot. Waren er volgens mij incl de eigenaresse 13 mensen.
Onze oudste is maandag begonnen op school en hier precies hetzelfde. Al drie dagen super brutaal, schreeuwen, kei hard gillen als ze haar zin niet krijgt. Echt een heel nieuw niveau.
Ze gaat deze week nog niet naar de bso, maar het eerste kwartier denk ik dan ooh wat gezellig dat ik deze week die uren vrij heb gepland en vertelt ze enthousiast over haar dag. En daarna tot half 6 denk ik âomg waaaaaromâ.
Rond een uur of 5 kakt ze in en is ze mega moe, dus denk dat het een combinatie is van spanning, alle nieuwe indrukken, plek in een groep âveroverenâ en vermoeidheid?
Geen tips dus, wel herkenning.
Omg dit heb ik met een houten werkbankje. Er zitten twee hamers bij en die worden regelmatig verstopt
JA! Mijn oudste liep de eerste 2-3 weken van haar schoolcarrière als een soort hooligan door het huis. Alleen maar boos en schreeuwen en alles was kut en stom. Ik hoorde het van een vriendin dat haar kind 's avonds na bedtijd haar hele slaapkamer trasht door met vanalles te gooien.
Het ging vanzelf weer voorbij.
Sowieso zoveel speelgoed waar hamers bij zitten? Wij hebben er wel vier?? Waarom denken mensen dat een peuter een hamer geven een goed idee is?
(Hier ook alle hamers mysterieus laten verdwijnen).
Hahaha ja geen ideeee. Begrijp het wel bij een werkbankje met gereedschap. En tuurlijk, ook wij proberen hem wel te leren âdat het ook zachtjes kanâ maar he het is een peuter wat is nu leuker dan rammen met zoân ding doei hamers, gebruik de schroevendraaier maar.
Hier verandert alles in een hamer maar dat is vast de fase. Mijn favoriete speelgoed zijn de rubberen onderzetters voor glazen Geen geluid mee te maken
We willen met zindelijkheidstraining beginnen, want zoontje geeft vaak aan dat hij moet plassen of poepen. Nu is hij 22 maanden en gaat hij vanaf 2 jaar naar een andere groep op de opvang. En daar geven ze aan dat ze eigenlijk pas vanaf dan met zindelijkheidstraining om kunnen gaan want bij de babygroepen zijn geen wcâs.
Moeten we het nu maar uitstellen? Of iemand ervaring met thuis wel zindelijk en op opvang luier?
Maar ik neem ook aan dat het misschien maar een paar stappen verder is om wel bij een wc te komen? Ik zou in ieder geval thuis lekker starten en als het heel goed gaat, desnoods een potje meegeven dat hij daarop zou kunnen oefenen, als de wc echt te veel is voor ze.
Ja lijkt mij ook⌠maar die ik sprak was er redelijk stellig in⌠maar is niet een vaste pmâer van de groep.
En anders is een potje op de groep misschien ook wel een optie?
Zon gereedschapset is nog wel leuk. Heb ook een loopauto waar zon hamer bij zat. Kreeg twee keer als kraamcadeau zoân tafeltje met stokjes die je er in moet hameren. Heb nog nooit een kind dat zien doen⌠Wel lekker op Vinted kunnen verkopen aan een fransoos want was van little Dutch :â).