@Willy @Feather @Gelatelli @Suikerklontje @Nefertiti bedankt allemaal voor het meedenken!
Ik denk vooral dat het nog beter kan omdat het lijkt alsof de tepel toch iets geschaafd (?) lijkt na het voeden. Dus de wondjes zijn weg maar er blijft een plekje op beide tepels wel een beetje rozig. Ik heb vrij platte tepels van mezelf dus na een tijdje zie je hier niks meer van, maar het voeden zelf is niet pijnvrij.
Vind het zo lastig inschatten wat ‘gevoelig’ is en wat (een beetje) ‘pijnlijk’ is. Want ook helemaal logisch dat je wel wat voelt tijdens borstvoeding lijkt me, er zit toch iemand met een flink zuigreflex meerdere keren per dag haha.
Ik ben in ieder geval Teddy Roorda gaan volgen op insta en heb toegang gevraagd voor het members only gedeelte. Hopelijk kan ik in dat topic nog wat tips op doen.
Een mamacafé met lactatiekundige hebben we niet in mijn kleine dorpje, maar toevallig appte mijn lactatiekundige net dat ze nog een keer wil meekijken (nadat ik om een verwijzing naar een tandarts had gevraagd om toch een extra check te doen op de tong/lipriem). Ze komt morgen al dus hopelijk komt er nog wat uit!
Thanks allemaal!