Nee hoor.
Bij ons ging ze alleen alvast het bed opmeten, voor de hoogte van de benodigde klossen.
Maar er werd van niks gecheckt of we het al hadden.
Ik heb toen ook best nog wat vragen gesteld over welke dekentjes aan te schaffen enzo
Nee hoor.
Bij ons ging ze alleen alvast het bed opmeten, voor de hoogte van de benodigde klossen.
Maar er werd van niks gecheckt of we het al hadden.
Ik heb toen ook best nog wat vragen gesteld over welke dekentjes aan te schaffen enzo
Oh nee! Ik had toen ook nog bijna niks in huis of alles stond in dozen. Ze ging meer uitleggen wat ze allemaal doet en hier vroeg ze ook naar de hoogte van ons bed.
Nee hoor! Wij hebben een digitale intake gehad. Wel dingen besproken die we moeten hebben, maar verder niets!
Fieuw, wat een geruststelling haha! Dank jullie wel
Weet iemand of je voor een Joolz Aer alleen voetenzakken van Joolz kunt gebruiken of ook gewoon van elk anders merk? Ik moet voor de winter een voetenzak hebben maar die van Joolz zijn natuurlijk lekker aan de prijs…
Die zijn volgens mij allemaal universeel.
Hier ook herkenning. Hij deed het vooral uit een soort enthousiasme. Wij hebben dan altijd heel duidelijk nee gezegd en idd als ik heel hard au riep ofzo, dan vond ie het alleen maar grappig. Maar soms floepte het eruit voor ik er erg in had, want ja best pijnlijk.
Hij heeft me alweer een hele tijd niet meer gebeten, dus misschien idd een fase.
Voor degene met oudere kinderen: Hoe lang kan een kind ongeveer doen met een kledingkast die maar 40 cm diep is? Er passen alleen kinderkledinghangers in. Vanaf welke maat worden die te klein?
Je moet een beetje op de gaatjes voor de riempjes letten maar volgens mij zijn ze vrijwel universeel. Ik heb er eentje met schapenvacht aan de binnenkant en met een beetje creatief rijgen past die ook
Heeft iemand enig idee waar dat dekentje vandaan komt waar het dochtertje van Eva Jinek ingewikkeld ligt?
Weet iemand een babyfoon app voor Android? Het liefst gratis maargoed als 't betaald moet is dat maar zo.
Babyfoon 3G, hele goede ervaring mee. Als je twee keer hetzelfde Google Play account gebruikt voor installeren hoef je maar 1 keer te betalen.
Lijkt een beetje op een dekentje van Klippan!
Mijn dochter heeft nog een kast van 40 cm diep. Ze heeft nu maat 116/122. Dus dat kan best wel even
Super, dank je! Ik zie nu inderdaad ook dat de breedte van die maat 34 cm is dus dat is inderdaad wel even te gebruiken. Er past geen diepere kast op de kamer en ik vond het zonde iets te kopen dat maar 2 jaar bruikbaar is.
Ik wil volgende week graag naar de beekse bergen, ons kind is alleen te jong voor de jeep safari (moeten ze 3 voor zijn blijkbaar) en met onze eigen auto is niet mogelijk. Is het dan toch een leuk park om te bezoeken? We zouden dan in het hotel of in een huisje slapen.
Oh leuke dekentjes! Ik was nog opzoek naar een dekentje voor mijn dochter.
Was eigenlijk wel van plan om wil te halen omdat mijn zoontje dat ook had, maar is katoen ook warm in de winter?
Ja is wel leuk! Weet even niet hoe oud je kindje is maar wij zijn geweest toen onze dochter 2.5 jaar was en zij vond het wel heel leuk! Zowel het park als het vakantieresort.
Je bedoelt de gamedrive denk ik? Dat is een activiteit die je los kunt boeken.
Er is ook een bussafari en die rijdt nagenoeg dezelfde route als de autosafari (die met eigen auto), maar dan uiteraard met ranger die van alles vertelt. Dat is voor alle leeftijden.