Bij mijn neefje ook @Yzile
Ik heb een probleem met mān Maxi Cosi. Deze is tot 2 jaar geleden gebruikt voor mān zoontje. Nu we hem voor mān dochter weer nodig hebben, kom ik er achter dat de banden vastzitten. Als in, ik krijg ze wel strakker maar niet meer losser. Het metalen deel onderop lijkt vast te zitten? Iemand ervaring en/of de oplossing? Ik durf ook niet teveel te proberen, want als ik die banden nu per ongeluk nog strakker trek kan mān dochter er niet meer in
Er zit toch vaak zoān knop tussen de beentjes. Als je die indrukt en aan de banden trekt moeten ze losser worden.
Heb je al geprobeerd om dat ding waarin je de schouderbanden klikt helemaal naar je toe te halen (plat) en dan aan de schouderbanden te trekken?
Soms zorgt dit ervoor dat het systeem āontgrendeldā waardoor je de schouderbanden kan stellen.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar bij dit model zit er niet zoān knop. Je moet de banden onder een bepaalde hoek naar je toe trekken, dan zou dat moeten gaan. Maar dit lukt dus niet.
En @Keroppi, ik ga zo even proberen of ik begrijp wat je bedoelt en of dat werkt!
Ik ben op zoek naar mooi, duurzaam plastic fruit, groenten enz voor in een keukentje. Het is een cadeautje voor mān neefje en die kan nogal gooien en meppen met alles, daarom geen hout. Vind wel wat van plastic op Amazon maar dat ziet er zo AliExpress achtig uit.
Goeie!
Dit ding zo plat naar je toe duwen. En dan de schouderbanden schuin naar boven/voren trekken (niet omlaag).
Zo werkt het bij deze redelijke oude MaxiCosi
Klepje aan de achterkant van de maxi cosi openen, bij ons liepen daar de gordels langs en het boekje zat klem.
OMG volgens mij hebben we deze en we zitten altijd te hannessen met de riempjes. Wij maakten het altijd iets strakker en dan wijder maar dat is misschien hetzelfde mechanisme waardoor het wel werkt maar niet ideaal is :ā) jammer dat ie op zolder staat anders ging ik het meteen even checken.
Jaa gelukt!!! Thanks!
Van de zomer gaan wij naar Italiƫ met de auto. Mijn dochter is dan 1,5 dus denk ik te groot voor de maxi cosi (die we nu nog gebruiken). We hebben dan gewoon een autostoeltje. Alleen nu denk ik dus: kan een kind daar wel lekker in slapen in een redelijke houding, en is dat niet slecht voor haar nek? In de maxi cosi lag ze gewoon dus nog nooit over nagedacht. En algemene tips over lange autoreizen met een kind van 1,5 zijn ook welkom!
Oh geen idee, we hebben hem gekregen van mijn nicht. Wist niet dat die autostoeltjes een ligstand konden hebben, ga ik uitzoeken, thanks! En anders aanschaffen)
Bij onze stoel kan dat niet, maar ze sliep er alsnog prima in. Misschien niet zo lekker als in haar bed, maar voor die paar keer per jaar lijkt het mij geen probleem.
Bij ons stelt die ligstand niet zoveel voor, alleen als de stoel naar voren zou kijken dan kan hij wel verder in ligstand geloof ik. Maar nu is de ligstand alsnog heel rechtop, zou dat dus in gedachte houden als je kijkt naar stoelen want ik wist dat ook niet haha
Mijn baby heeft weer heel erge luieruitslag. Heb hier wel eens over barrierespray gelezen. Wat is een goede? @Karl_Lagerfeld jij hebt dat wel eens gezegd toch? Ik kan het niet vinden.
Ik had cavilon spray! Die hebben we ook op mijn werk. Kun je online bestellen
Wie hebben de easywalker 3 en daarbij de extension set? Bevalt die je ? Loop je niet tegen de bak aan ?
Ja dat zoek ik dus juist niet haha
Wij hebben de 1 met extension set (is qua grootte hetzelfde die set past zowel op de 1,2 als 3) en ik loop er niet tegenaan, zowel niet als ik hem enkel gebruik en dus onder geen reiswieg heb als wanneer de reiswieg onder staat. Duwstand heb ik dan wel op een langste/hoogste stand gezet anders loop ik er wel tegen aan.
Ik ben 1m70, mijn man is tegen de 1m90 en hoor ik er ook niet over klagen.