Ik heb hem bij de HEMA gekocht.
Wij hebben van Leen Bakker (120x150) en daar heb ik zowel buj Leen Bakker als Hema als Aldi hoezen voor kunnen kopen. Zeeman heeft die maat ook vaak geloof ik.
Wat is echt leuk speelgoed voor een kindje van een jaar? Mn baby is over twee maanden jarig namelijk en we geven een feest voor 150 man. (VRAAG ME NIET WAAROM IDEE VAN MN EX). Volgens mij vindt hij het speelgoed wat hij nu heeft ook mega saai.
Ik wil dus een paar “grote” of duurdere dingen vragen. Hij krijgt al een loopfiets, glijbaantje, ballenbak en van die gekke dure stapelstein blokken.
Ja en dan van de zara kun je ze ook nog voor jezelf gebruiken
Heel intens. Ik vind het ook bullshit, maar mijn ex komt uit een grote gemeenschap en heeft heel veel familie. Goede nieuws is dat het één middag iedereen tegelijk is . Ga idd ook cadeaubonnen vragen!
Hahahah ja daar zat ik ook al aan te denken
Holztiger dieren? Zijn leuk geprijsd dus ook leuk om te geven met een minder budget, en dan heb je meteen een mooie collectie!
Wij hebben toen hij 1 was Bijv op het lijstje gezet: je lievelings dier, van holztiger. Kregen echt een leuke mix. En ach als er 1 dubbele is is ook niet zo erg.
Grote houten treinbaan set, of duplo treinbaan, of überhaupt duplo is ook heel duur. Wilde dieren set is 100€ geloof ik, beetje basisset blokken ook.
Treinbaan gaat ook wel die kant op haha
Ik zou boeken of een bijdrage aan een abonnement op de dierentuin vragen. En de rest bij je ex laten wegzetten.
Gelijk speelgoed voor 10 jaar. Hoef je nooit meer een feest te geven.
Haha woow, nu al benieuwd hoe groot de 16e verjaardag gaat zijn.
Wij hebben Duplo gevraagd voor de eerste verjaardag en dat is nu al een succes. En dan vooral de poppetjes en dieren. Maar de blokjes vinden wij zelf ook leuk mee te “spelen” terwijl we met haar op de grond zitten. En zij vindt het leuk om alles weer te slopen.
Ik weet niet of je een tuin hebt, maar anders kun je ook dingen voor buiten vragen bijv een zandbak of watertafel.
We zijn op zoek naar nieuwe voorwielen voor de Joolz Geo 1 en die zijn echt nergens meer te krijgen. Op de Joolz site pas weer vanaf half mei voor een set incl. achterwielen. En eigenlijk hebben we ook alleen de voorwielen nodig.Heb al gezocht via Google, Marktplaats/Vinted, Facebookmarketplace. Iemand nog tips?
Als je niet weet dat je zwanger bent dan is het toch niet gek dat je nog wijn hebt gedronken. Denk dat dat voor heel veel mensen zo gaat!
Mijn verloskundige zei dat het echt niet erg was als je er maar mee kapt als je weet dat je zwanger bent.
En gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!!
Niet om je gevoelens van stress te bagatelliseren, maar dit komt vaker voor dat iemand alcohol drinkt in de 2 weken tussen eisprong en positieve test (mijzelf incluis). Volgens mij is er bij zo’n termijn nog geen sprake van een bloedconnectie, maar pin me hier niet op vast. Je kunt altijd een verloskundige bellen met je zorgen, maar volgens mij is het vooral belangrijk vanaf nu te stoppen met alcohol, rauw vlees enz en te starten met foliumzuur
Volgens mij is er de eerste weken nog geen bloedverbinding met de baby, dus die heeft er als het goed is niets van binnen gekregen.
Vergelijkbare situatie en voelde me ook zo ontzettend schuldig! Maar mijn verloskundige gaf aan dat het echt niet erg is met die termijn+ de meeste mensen merken pas dat ze zwanger zijn als menstruatie uitblijft en leven ook ‘normaal’ in die weken. Zou jezelf niet te druk maken, en gefeliciteerd!