Geen ervaring met deze, maar zie dat die 11kg weegt. Dat is best fors dus je moet bedenken wat je ermee wilt gaan doen! Als je hem op een vaste plek laat staan (wij hebben er eentje vast bij mijn schoonouders staan) dan maakt het niet uit. Om te reizen hebben we een aeromoov en die is heel licht en daardoor makkelijker te slepen.
Goeie! Ik vind dat altijd wat moeilijk inschatten. We hebben een bolderkar die we kunnen gebruiken, maar ik wil em later natuurlijk ook nog kunnen gebruiken. Ik heb die Aeromoov even bekeken, maar ik wil graag haar eigen matras erin doen omdat ze nog het Nunki-lakentje gebruikt.
Ik zit in een Facebookgroep draagliefde en heb even voor je gezocht erop.
Meningen zijn enorm verdeeld, maar dat is logisch want iedereen heeft een andere bouw en draagt anders.
Maar er wordt iig aangeraden de linnen versie te nemen omdat de rib versie erg warm is en dat die vanaf maat 62/68 mooi zit.
Calamiteitenverlof, is gewoon 100% betaald. Probeer wel te verdelen tussen mij en mân partner zodat we allebei bv nog een halve dag kunnen werken.
Ik vind dat als je kind ziek is, dat een ouder het best voor het kind kan zorgen. Ligt er soms natuurlijk ook aan hoe ziek enz maar kind is dan toch t liefst bij een ouder? Gelukkig doet mân huidige teamleider er nooit moeilijk over.
Maar bij mân vriend op zân werk was hij de eerste die vroeg hoe dat zat met verlof bij een ziek kind en bij zân vorige werkgever had ook nooit iemand calamiteitenverlof gebruikt en hij is echt niet de enige met kinderen.
Ik vond het niets. Via Vinted gekocht en ook weer doorverkocht. Ik vond die van ilhamaha wel een aanrader
Ik vond het click systeem niet fijn en ik vond de stof erg stroef. Ik kreeg ook last van mân rug terwijl ik hem om had (en toen was mân baby echt nog geen 4 kilo).
Jaa⌠artipoppe en de prijs
Ik ben erg tevreden met mn free to grow. In het begin gebruikte ik wel liever een doek, maar va een maand of 3 vrijwel enkel de free to grow gebruikt. Liep dagelijks ongeveer 1/1.5u met kind in zak en had geen last.
Je moet m wel fatsoenlijk ff instellen (en/of steeds als je met 2 gebruikt), want anders trekt het denk ik wel aan alle kanten.
Dat van die tweede en daardoor te weinig zin om te knopen herken ik. Ik had bij de tweede een half buckle, echt heeeerlijk! Comfort van een doek maar veel sneller!
Ik had er een via marktplaats van pure baby love, maar meer merken hebben dat
Wij hebben ook een free to grow en veel gebruik van gemaakt bij de oudste! Bij de jongste nu nog niet, omdat hij wel pas echt goed past met maat 62/68. Maar jouw kindje zal ook wel al bijna die kant op gaan? Als je hem samen met je partner wil gebruiken is het inderdaad wel een gedoetje om hem elke keer goed af te stellen. Wij hebben nu, naast de draagdoek, een half buckle in gebruik vanaf de geboorte en bevalt ook goed!
Artipoppe is zo mooi inderdaad, als wij geen free to grow hadden was ik daar nu misschien ook wel voor gegaan! Ik moet eerlijk zeggen dat ik veel aankopen heb goedgepraat omdat het goed door te verkopen is. Maakt de aankoop toch ineens minder âergâ.
Ik vind de free to grow heel fijn. Makkelijk aan en uit te doen. Gebruik bij de tweede weer.
Had ook een draagdoek van bykay gekocht via vinted maar heb die nauwelijks gebruikt, teveel gedoe.
Hier ook geen fan van de free to grow, vond het klik systeem ook onhandig, al die slierten die dan over waren ( werkte voor geen meter die elastieken). En inderdaad zoals hierboven beschreven vond ik de stof stug en de randen prikken.
Uiteindelijk ook niet gedragen, mijn kinderen vonden een draag doek ook niks, vond het wel jammer.
PS. Heb er dus nog wel een thuisliggen voor als iemand geĂŻnteresseerd is ( hahahaha na dit verhaal vast niet meer).
Hoe vind je de draagzakken van neko? Daar vind ik de printjes namelijk ook echt heel mooi van!
Artipoppe past ook echt maar mooi van maat 62/68 tot maat 80 uit mân hoofd. Dus dat is zo kort.
Ik heb zelf een half buckle van storchenwiege maar ik wil voor de zomer een pasconsult doen voor rugdragen zodat we daar een fijne zak voor hebben. Maar zoân consult kost denk ik ook al wel âŹ60.
Edit : little frog heeft ook mooie printjes en isara ook.
En je kan ook een draagzak van een artipoppe draagdoek laten maken, https://www.balstjurrich.nl/offerte-aanvragen/
Dat is veel goedkoper en ook vaak comfortabeler.
Maargoed het blijft zo persoonlijk. En wat bij jou lekker zit kan bij je man verschrikkelijk zitten.
Ik heb de little frog draagzak. Lijkt op de free to grow maar dan met klittenband verstelbaar bij de benen (dus ipv 3 standen heel veel standen), gemaakt van draagdoekenstof en de banden kunnen zowel recht als gekruist. Kreeg nu bij de baby last van mijn onderrug en met gekruist dragen niet.
ik zit er stiekem over te denken om ook een leuke draagzak te kopen nu, door jullie verhalen
we hebben van de eerste nog een stokke draagzak (saai blauw) en een draagdoek maar wil stiekem een leuke print haha
maar kan het nog niet echt verantwoorden, of ik zou die stokke moeten verkopen
Leuk hè, hormonen. Heel herkenbaar haha, we hebben al twee draagzakken, twee geweven draagdoeken, een sling en een rekbare draagdoek, maar ik wil alsnog een Little Frog :â) maar is echt niet nodig dus, mijn man ziet me al aankomen. Elke dag van de week een andere drager.
misschien kunnen we ruilen, haha
echt stom inderdaad, ik zit ook al tijden een nieuwe kinderwagen te eyeballen terwijl die ook helemaal niet nodig is
Haha dat is het erge, ik wil van geen van de huidige dragers af! Ze zijn allemaal fijn.
En ja we hebben nog een praktisch gloednieuwe Joolz maar ik zie zo vaak mooiere kinderwagens. Maar echt totaal onnodig. Gelukkig heb ik mijn man die me tegenhoud anders was ik echt los gegaan en nu totaal blut geweest.
Ik wil ook de hele tijd nieuwe draagdoeken en draagzakken kopen.
Terwijl ik 5 draagdoeken heb (ik gebruik ze wel allemaal) en een draagzak heb.
Maar in principe zou 1 draagdoek ook volstaan. Maar ze zijn zo mooi.
Ja idioot he. Hier ook zoiets: Mijn man bleek dus de eerste te zijn die ouderschapsverlof opneemt. Terwijl toen ik zwanger was vd oudste zijn manager zelf vroeg wil je geen papadag. Hun definitie van een papadag (niet mijn term haha) is dus contracturen terugzetten
Overigens valt ook doktersbezoek (zowel voor jezelf als bv dat je je zieke kind moet begeleiden) onder calamiteitenverlof, terwijl ik toch veel mensen ken die daar vrij voor moeten nemen van hun werkgever.