Tips, ervaringen & aanraders #8

Wij gaan stapelstenen geven aan de opvang, moest bij ons wel passen bij de visie en regels van de opvang. Dus misschien eerst even overleggen (een wobbel mocht bv niet)

1 like

Wauw, dat is een gul cadeau!

Edit; of bedoel je niet stapelstein?

2 likes

Oh nee niet stapelstein! Deze dingen

8 likes

Ooooh ik dacht al!

Dit ziet er ook leuk uit, ken ik nog niet!

1 like

Ik heb straks een uurtje de tijd om loose parts/open eind speelgoed te kopen voor mijn BSO groep (groep 3 tot en met 5).

Hebben jullie tips die verder reiken dan de Action?

Bouwmarkt, hobbywinkel en het bos :smile:

Oja en van die speelgoedwinkels waar ze veel houten speelgoed verkopen.

1 like

Die slinger is een goed idee wat ik ga jatten, maar wil je per se iets wat bewaard kan worden?

Op zich is t ook leuk om een (nieuwe slinger te beginnen die ieder jaar een vlaggetje langer wordt).

1 like

Heeft iemand een aanrader voor een koeltasje met koelelementen om moedermelk te vervoeren?

1 like

Ik heb die van Medela met korting gekocht bij babypark/babydump oid. Ik vind 't zelf een handig tasje want alles past precies en geen onnodige lege ruimte, past zo lekker compact in m’n tas. Ik heb wel dusdanig veel reistijd (met OV) dat ik écht zeker weten kwaliteit wilde, dus goed geisoleerd zodat het koel blijft.

Edit - ik had deze als alternatief opgeslagen vanwege de positieve reviews. Ik had alleen ook nog flesjes nodig en deze komt zonder koelelement dus alles bij elkaar was 't bijna even duur als de Medela en heb ik die gekocht.

https://www.amazon.nl/Luxja-moedermelk-moedermelkflessen-lekvrije-babyflessen/dp/B07SBJNH4F/ref=asc_df_B07SBJNH4F/?tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=452962539721&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=9831072362829798573&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1010481&hvtargid=pla-810897890041&psc=1

3 likes

Ik heb ook de medela (via vinted), maar daar past natuurlijk echt alleen die melk in en dan moet mijn kolf met toebehoren dus in nóg een andere tas mee. In de praktijk gebruik ik een wat groter koeltasje wat ooit eens in zo’n actiebak bij kruidvat lag. Dat is meer een soort kleine shopper en ik vind het ideaal. Stop die ook met flesjes melk + opzetstukken in de koelkast op m’n werk.

4 likes

Bij action heb je nu wel dit:

Houten paashaasjes en eieren. Ik heb ze vastgemaakt aan dat tableau maar je koopt ze gewoon los in een zakje

15 likes

Bij de Kruidvat heb ik toen een klein koeltasje gevonden met een leuke print. Ik zie die nog regelmatig liggen. En gewoon koelelementen van de action erin.

3 likes

Ik heb er 1 van een outdoorwinkel. Vind t handig dat mn kolf er ook inpast en een theedoek etc. Heb dat in minigripzakjes zitten, tegen evt vocht.

1 like

Wat een leuk idee dit!

2 likes

Ja die heb ik ook gehaald! :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Ik ben op zoek naar een cadeautje voor het dochtertje van een vriendin van mij. Ze wordt 3 jaar en is een meisje-meisje.

Ik heb zelf geen flauw idee en haar moeder wist zo snel ook niks. Budget is ongeveer €15. Iemand hier nog een leuk idee?

Vanaf wanneer dragen jullie peuters/kleuters “weer” jumpsuits? E is 2.5, en al ruim een half jaar zindelijk. En ik vind jumpsuits echt suuuper leuk, maar zie haa rdaarmee niet naar de wc kunnen?
Voor T had ik toen hij 3 was eens een tuinbroek gekocht maar dat was ook een ramp want dat kreeg ie niet aan en uit natuurlijk :sweat_smile:

Thanks! Ik denk dat ik gehakt en vis ga maken en dat dan door zijn avond maaltijden doe. En voor ei heb ik bedacht om in het weekend groente pannenkoekjes te gaan maken met ei en die dan invries voor doordeweeks.

@Kultakala nee, heb niet het idee dat ie ongezond is, maar vind het wel belangrijk dat ik ervoor zorg dat hij de juiste dingen binnenkrijgt die hij nodig heeft.

1 like

Het is niet ideaal inderdaad, zo jammer! Ik heb een paar jumpsuits voor mijn kinderen en er zit wel verschil in. Als het van dat stretch katoen is of (druk)knoopjes aan de voorkant dan lukt het wel maar mijn jongste heeft ook een jumpsuit met een knoopje in de nek. Dat is echt een onding qua aantrekken (had ik helaas niet gezien met kopen) en die kan ze niet naar school aan. Die trek ik haar weleens aan als ik er zelf de hele dag bij ben zodat ik haar kan helpen.

1 like

Ik ga dit binnenkort kopen voor een neefje (in een dierenversie) die 3 wordt. Misschien vindt ze dit leuk?

2 likes