Vanaf hoeveel weken begonnen jullie de baby te voelen bewegen?
Bij mij rond de 18 weken. Ik voelde een week daarvoor al iets kleins, maar dacht iedere keer dat het mijn darmen waren haha. Voelde als kleine gasbelletjes/bubbels.
Twijfel je of je wat voelt?
Ja, ik twijfel inderdaad! En ik vind het steeds zo spannend, dat wachten tussen echoās door, toch ergens bang dat het nog altijd mis kan gaan (overigens geen aanleiding voor die angst hoor). Beweging kunnen voelen zou me wel wat gerust kunnen stellen haha, dus ik zit daar wel echt op te wachten! Ik zit nu op 17+4!
Ja snap ik, is ook gewoon spannend! Voor iedere moeder denk ik wel. Had ik ook hoor. Is een kwestie van afleiding zoeken en tijd uitzitten Wat mij een beetje hielp als ik wat geruststelling nodig had, was blijven kijken naar de echoās en proberen voor te stellen hoe knus je kindje daar zit en hoe hij lekker aan het spelen/slapen/eten is. Klinkt suf, maar hielp wel een beetje.
Ik herken heel erg wat je zegt! Het was een soort geruststelling steeds als ik de baby voelde in mān buik uiteindelijk. Ik voelde de baby denk ook rond 18/19 weken zoiets geloof ik! En wat @FrootLoops zegt hielp mij toen ook, bedenken dat je baby lekker knus in je buik zit en veel naar de echo fotoās kijken
Ik had de eerste plopjes voor het eerst in week 16 toen ik op de bank lag. Twijfelde toen wel heel erg of dat het was. Bij week 18 ging ik het duidelijker voelen!
Ik begon de baby met 16 weken voor het eerst te voelen. Heel zachtjes en niet zo vaak nog, alleen als ik bijv. in bad lag en helemaal ontspannen was. Vanaf 18 weken werd het duidelijker en voelde ik de mini plopjes ook soms overdag (als ik ging zitten of liggen).
Weet je waar je placenta ligt? Als die aan de achterkant ligt, dan kun je de baby eerder voelen dan als de placenta aan de voorkant ligt.
Ik geloof vanaf 18/19 weken, mān vriend kon het voelen als die zān gezicht op mān buik legde met ong 22 weken en vandaag met bijna 25 weken voor het eerst met zān hand op mān buik.
Nog even wachten voor je en dan ga jij het ook vaak voelen!
Pff, eindelijk een fijne broek gevonden, echt blij mee, want niks zit meer lekker. Is die kapotā¦
Ben bang dat die sneller door gaat scheuren nu ookal laat ik m maken?
En daarnaast verwacht ik bij een nieuwe broek geen kapotte haha.
Ik doe ām retour en zet erbij dat die kapot is, heb m alleen gepast en zag het meteen dus. Jammer dat het al de 2e broek is van hun in 1 week die niet goed is. In de winkels nergens te krijgen (in de buurt).
Aan de achterkant! Nog eventjes geduld hebben dus haha, dankje!
Wat hebben jullie voor de tweede verjaardag van je kind gegeven? Ik heb gezocht, maar de zoekfunctie vindt het een beetje lastig volgens mij.
Ik heb wel wat ideetjes maar nog niet echt het gevoel van, ja dit moet het zijn!
Wellicht hebben jullie nog goede tips!
een step, van opa en oma een mega doos duplo van marktplaats incl boerderij (ā„ Duplo Allerlei. ā Speelgoed | Duplo en Lego ā Marktplaats zoiets)
en van familie deze:
maar ook (en dat is eigenlijk 1 van de grootste hits nog steeds, een half jaar later:)
niet hetzelfde als die wij hadden maar het was iig een overdreven kitsch armbandje van de hema van 2 euro haha
Een fietsje!
Keukentje
Hier werden laatst twee Landals genoemd die leuk zouden zijn: Rabbit Hill en ā¦
Leest toevallig degene mee die dit gepost had en weet wat de andere ook alweer was?
Volgens mij Coldenhoeve.
Land van Bartje?
Een evenwichtset van Decathlon
@Chesirecat / @Ohappyday / @Fishing : Bedankt. Uiteindelijk zijn we toch voor vakantiepark Molenwaard gegaan, volgens mij hier ook vaak goede dingen over gehoord. Waarschijnlijk de laatste keer dat we off-season er naar toe kunnen.