Ik heb vandaag een trybike gekocht, zo’n 2 in 1 fietsje. Op de opvang ‘speelt’ ze buiten veel op/met een driewieler en deze kan je daarna ombouwen naar een gewone loopfiets. A wordt in april 2.
Trybike zoals al gezegd is hier met 3,5 nog steeds een succes, evenals het modulair duplohuis. En een watertafel is ook erg leuk!
Een stepje
Heeft iemand ervaring met de kinderkraft nea kinderwagen? Ben op zoek naar eentje waarmee je door het dorp/stad kan lopen maar ook in het bos. En vind €1500 euro erg veel eigenlijk voor de bekende merken, of het moet het echt waard zijn natuurlijk. Lastige is dat die goedkopere nergens in de buurt te testen zijn
Ik heb die niet, maar wel de Chicco activ 3 (en dan het trio) en die is echt heel fijn op zowel stoep als lossere ondergrond. Vering is ook aan te passen. Lekker wendbaar en rijdt heel soepel. En qua prijs volgens mij net zoiets als Kinderkraft, maar zal ook wel nergens te testen zijn. Ik vind reviews op de duitse amazon altijd wel heel fijn.
Mijn zusje had er 1 van mamaloes en die veert echt super. Zij gebruikt veel ov en komt bijna dagelijks in de bossen en daar was het een fijne wagen voor. Destijds geloof ik €450 voor de set inc autostoel,
Voor wie een Joolz Aer wil kopen (1e model, niet de plus): ik heb m net voor 270 gekocht bij Prenatal. Hij is daar afgeprijsd en je kunt de 20% korting voor die mazzeldagen oid ook nog meepakken. Goedkoper kon ik m online nog niet vinden.
In elke kleur?
Volgens mij wel. Ik heb de ochre gekocht.
Ik had net naar filiaal hier gebeld en daar staat ie voor 349 en dan pas vanaf morgen 20%. Even bedenken of ik zin heb om om 9:30 voor de deur te staan…
Het is wel een hele fijne kinderwagen…
Ik was bij filiaal Amersfoort en daar kreeg ik m al mee met korting. Wilde vandaag eigenlijk alleen uittesten welke ik wilde en dan morgen snel langs om te kopen (want uitgebreid Prenatalbezoek op zaterdagochtend tijdens kortingsactie klinkt niet als een leuke ochtend) maar dit was een mooi gelukje
Ja weet ik! Heb m een tijdje gehuurd voor de vakantie. Echt een groot verschil met een grote wagen
Mis je je ‘gewone’ kinderwagen als je de aer een tijdje gebruikt? Ik heb m nu gekocht voor mn kind van 13 maanden omdat ik de ‘gewone’ kinderwagen eigenlijk weg wil doen (groot, zwaar, staat in de weg, past niet goed in onze auto en echt een pain in the ass om in te klappen)
Nee niet echt! Aer loopt heel lekker vond ik. Enige nadelen vond ik dat de aer wat lager is als je je kindje erin zet en minder ruimte in het bakje onderin (daar doe ik vaak mijn hond in)
Zo irritant altijd die clickbait aanbiedingen (20 procent korting op ALLES) want ik zat klaar om een extra familyfix 360 base te kopen. Is het natuurlijk korting op alles behalve de 360 variant
Ohja dat kan ik me voorstellen! Ik ga m eens een paa weken gebruiken en dan zien of ik de kinderwagen weg doe. Vind m so far echt top. Loopt heel lekker soepel en licht en dat inklappen is een feest
Wij hebben wel de maxi cosi gekocht. Uiteindelijk amper gebruikt omdat onze dochter er niet in wilde slapen. Wel een super fijne co-sleeper vonden wij.
We hebben hem in de aanbieding gekocht en uiteindelijk voor dezelfde prijs weer verkocht. Hij stond ook maar een paar uur op marktplaats en we hadden toen al mega veel reacties.
Dus misschien met dat in je achterhoofd is de beslissing makkelijk te maken.
Wij hebben ook een Iora en ik ben er heel blij mee!
Ik heb/had er een van Filikid. Niet duur en beviel prima!