Tips, ervaringen & aanraders #8

Mn dochter vind dit lelijke ding heel leuk

7 likes

Mijn dochter (drie jaar) is nu bij de gastouder druk met de skippybal, loopklossen en hoepels.

2 likes

Een kruiwagentje

3 likes

Haha allemaal leuke tips! Hoepels ook inderdaad, ga direct wat gerichter marktplaats afstruinen. Dank :heart:

Dentinox, zetpillen en een koude bijtring die je in de koelkast hebt gelegd.

En geduld en rekenen op weinig slaap

3 likes

Ja mijn kind ook! Mag nooit in de mond kijken, maar als ik het flesje dentinox tevoorschijn haal gaat de mond meteen open :sweat_smile:
Ik doe het trouwens op mijn vinger want had het idee dat er met een wattenstaafje niet echt wat op het tandvlees komt.

6 likes

Kinder tuingereedschap. Hark, kruiwagen, schoffeltje dat ze kunnen helpen tuinieren.

4 likes

Ik weet niet of dit ook nog leuk is voor 3 jaar, maar ik heb deze wip van de week gekocht.

Dochter van 1,5 vindt het heel leuk

3 likes

Meubeltjes /poppetjes voor in het poppenhuis?
Maar inderdaad, dit lijkt me al voldoende :sweat_smile:

1 like

Ik bestel dentinox gel op zo’n duitse website. Hier was het niet meer te krijgen en de gel is super chill (ipv druppels)

https://www.duitse-internetapotheek.com/dentinox-gel-n-zahnungshilfe-03556643-10g

2 likes

Oja dat is ook wel handig haha.
Hier in de kruidvat niet idd en we hebben geen etos :sob:

4 likes

Ik weet nu ook al niet meer wat te vragen straks voor haar 4e verjaardag in september. Houd er ook helemaal niet van, heel veel speelgoed. En met twee kinderen krijg je nog meer :woozy_face: boekjes vind ik trouwens altijd wel leuk om te krijgen!

1 like

Haha hier net zo! Prima op marktplaats te vinden ook.

1 like

Ik vind het ook altijd leuk om knutsel dingen te vragen, die gaan ‘op’ en stimuleren ook creativiteit. Dus bijvoorbeeld bijzonder papier, dingen om te plakken/rijgen etc. Kunnen ze een mooi knutselwerk weer terug krijgen :grin: maar inderdaad al best veel zo! Kan me voorstellen dat mensen graag nog wat kleins erbij geven naast geld voor een dierentuin abo.

Boeken zijn hier trouwens ook standaard op de lijst! Maak dan een selectie van de boeken die ik graag wil toevoegen, kost vaak ook niet mega veel maar is hier in huis wel veel plezier van.

3 likes

Misschien spelletjes. Had ik gevraagd en mn dochter van 3 vind het leuk om te doen.

3 likes

Ah, ja dat kan ook! Ik doe 3 drupjes op een gewoon wattenstaafje. Het is dan wel echt doordrenkt bij mij, dus denk dat er wel wat op komt. Ze sabbelt daarna ook heel tevreden, dus zal wel lekker zijn haha

1 like

Voordeel van een staafje is wel dat je vinger niet gebeten wordt :joy: Ga er de volgende keer wat meer op druppelen.

1 like

Het spel Mijn eerste boomgaard is sowieso een aanrader voor peuters/kleuters! Je speelt met z’n allen tegen een raaf die fruit uit de boomgaard wil stelen. Mijn zoontje heeft wel sterk de neiging om die raaf steeds een paar vakjes terug te zetten :joy:

9 likes

Die ken ik niet. Ga ik onthouden.

Wij hebben djeco little action en little circuit. Beide leuk maar vooral little action vind ze leuk. Dan staat op het kaartje wat je moet doen. Poppetje op elkaar stapelen, omhoog gooien en vangen etc.

1 like

Mijn dochter van bijna 3 heeft dit spelletje ook en is er helemaal dol op. Ze vindt het superleuk om te spelen en snapt het ook prima. Zeker een leuk kado om aan een kindje van 3 te geven!

3 likes