Ik gebruik wolvet/neutraalcreme van de Noordkroon. Ook prima!
Slapen zonder ondergoed helpt bij mij enigszins om het te laten luchten en herstellen.
Ja wij hebben dit plankje en de Day 1. Die met die luchtbanden. Hij past hierop!
Bedoel je gewoon transformers? Als je daar op googlet vind je genoeg.
Is robocar poli te kinderachtig? Je hebt 4 figuren ervan.
Ik vind cetomacrogol creme het beste werken
Ik heb dit plankje ook en volgens mij een vrij oude joolz, van een jaar of 5/6 geleden
Ja deze, mijn kind heeft snel last van eczeem en loopt daarvoor bij het ziekenhuis, we moeten deze dagelijks gebruiken en dat helpt echt. @Autumn
Ik gebruik deze op de Joolz Day 1. Gaat prima!
Maar dat is qua ingrediënten echt totaal niet te vergelijken. Dat verschil verklaart het prijsverschil ook grotendeels. Lanette is zo te zien vooral vocht binnenhouden (vaseline), Cicaplast is meer reparerend en de Baume AP+m is echt voedend (shea boter).
Wat hebben jullie als autospeelgoed voor kind van 1,5? We rijden regelmatig 1 à 2 uur en boekjes etc gooit ze vaak snel aan de kant. Ben dus op zoek naar iets dat vastgemaakt kan worden aan de autostoel en liefst iets dat niet van AliExpress komt
Ik heb die montessori raket die hier getipt werd, is ze lang mee zoet. En ik heb een muisje van playgro met spiegel, rammelaar en die heeft een knijper eraan.
Die muis is ze miss al te oud voor, dat kan ik niet inschatten. Vindt ze hier helemaal grappig (10 maanden).
Die raket maak ik met een touwtje vast, loopylinks trekt ze los.
Deze hadden wij ook gekregen van de kinderarts en is het eerste wat hier werkt tot nu toe
Misschien appelstroop invriezen en dat als “coolpack” gebruiken?
Misschien is het bij jou anders maar ik begreep dat een schimmelinfectie (die maar niet over gaat) ook vanuit de darmen zou kunnen ontstaan. Bij mij hielp minderen met suikkerrijk eten en probiotica slikken.
Wat bij ons helpt, is dat we speelgoed hebben dat enkel in de auto ligt. Zo is het altijd interessant, omdat ze het niet zo vaak ziet. Een magnetisch tekenbord is hier een hit, net als een boekje van paco. Wij rijden geregeld 2.5 uur en dat gaat helemaal prima.
Iemand nog een leuk idee wat met Pasen verstopt kan worden in de tuin? Onze peuter is 3 en vond het vorig jaar erg leuk om in de tuin te zoeken. Toen hadden we houten speelgoed eieren verstopt, die had ze nog niet in haar keukentje. Maar dit jaar hoeft dat niet nog een keer. En chocolade eieren geef ik haar liever nog niet.
Je kan ook van die vuleieren kopen. Kan je elk jaar opnieuw gebruiken en kan je zelf kiezen wat je erin stopt. Een snoepje, iets voor in haar haar, speeltje, badbruisbal etc
Hema heeft ze o.a. vul eieren 8cm - 8 stuks - HEMA
Anders misschien nog een keer de houten eieren verstoppen?