Ik was naar het Kinderboekenmuseum zaterdag en mijn 4-jarige vond het super!
Hij zei: wat was het leuk he, ik ga het altijd onthouden.
Ik had als kind eentje van 3m66 en wij hebben er echt jaren op gesprongen en toen we wat ouder waren zelfs sleepovers op gedaan, zou het zeker niet kleiner nemen
Nu we het toch over musea hebben haha.
Wat wij nog op ons lijstje hebben staan (want museum jaarkaart (kinderen 2.5&4)
- kinderboekenmuseum
- kaas museum
- nog een keer Aviodrome
- nemo
- Naturalis (want dino geloof ik haha)
Geweest sinds januari:
- Nijntje museum, vond de 4 jarige echt niet meer leuk, maar 2.5 jarige wel
- spoorweg museum, vond de 4 jarige top, 2.5 wel oké haha
Wat zijn nog dé kindermusea tips
Hier in Gouda heb je de stroopwafelfabriek, schijnt ook leuk te zijn maar heb ik nog niet zelf geprobeerd. En Maritiem Museum in Rotterdam.
Zo leuk al deze museum tips! Heb alles opgeslagen in m’n Google maps.
Binnenkort heropend eindelijk het Nijntje Museum las ik, dus gaan we daar als eerste heen.
M’n dochtertje van 1 kan nog niet lopen, alleen een beetje langs de bank, maar wil voor buiten toch graag iets aan haar voeten doen. We hebben nu een tuin, dus het buitenspeelpak is een groot succes. Maar heb haar nu oude dikke sokken aangedaan die vies mogen worden, maar dat werkt niet echt (koud en gaan snel uit). Heeft iemand tips? Ben bang dat bijv laarsjes niet prettig zijn bij het kruipen
Ik vond dit ook lastig, heb uiteindelijk leren slofjes van de Kruidvat gekocht en die opgeofferd voor buiten. Ze slijten door het kruipen wel op de bovenkant maar de voetjes zijn beschermd. Ze zijn niet heel warm, dit was in aug/sep/okt ongeveer.
Wij hadden deze https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0858320003.html en toen het warmer was leren slofjes of slipstops
Goeie tip! Dat ga ik denk ik ook maar doen, het lekkere weer komt er toch aan thanks! @Krekel jij ook bedankt! Die van de H&M lijken me idd ook wel geschikt en geen natte voeten haha
een hoopvol bericht voor andere mensen die in deze fase zitten:
het is nu een week later daadwerkelijk minder geworden
dus wederom het bewijs dat alles piekt en daalt etc.
ik ging dr al van uit maar toch fijn om het zo in actie te zien haha
Jaa hier gaat m’n vader met de oudste naar toe!
Echt een mooi opgezet museum. Het onderwerp spreekt me niet echt aan maar mijn zoontje is gek op vliegtuigen en andere voertuigen dus die vond vooral die grote ruimte met helikopters enzo heel mooi.
Ik vond Slot Loevestein ook leuk met een 2-jarige! Heel kindvriendelijk en ook een leuk restaurantje.
Wat zijn betaalbare merken voor eerste schoentjes voor een dreumes die de eerste stapjes aan het zetten is?
Wij hadden shoesme, maar uit de sale
Hier ook shoesme uit de sale!
40 euro vind ik wel een prima prijs! Vind 60-70 euro persoonlijk te veel voor die eerste schoentjes. Het is ook ons laatste kind dus ik ga het niet meer bewaren voor een broer/zus oid
Scapino heeft Groot oid. en Vanharen Elefanten, dat zijn ook prima eerste loopschoentjes als met zon flexibele zool.
Oh top!! Had geen idee dat ze ook babyschoentjes hadden dus daar ga ik zeker kijken!
Ik heb een kleine, van 2 meter ofzo doorsnee. En ik had liever een grotere gehad. Op deze kan eigenlijk maar 1 kind springen, met zijn 2en is eigenlijk al te krap.