Voor wie nog een wobbel wilt, op hun site hebben ze sample sale. De originele heb ik nu met 100 euro korting kunnen aanschaffen (weet dan alleen niet welke kleur vilt je krijgt maar dat maakt mij niets uit), als je wel een kleur wilt kiezen dan is de originele 80 euro en de kleinere formaat 60.
Thanks! Ik heb een starter gekocht
Decathlon?
Edit: oh, dat is totaal iets anders dan die van @Ovenschaal. Geen idee of je zoiets bedoelt met een buitenkleed
Deze heb ik. Ik vind hem niet echt geschikt voor buiten op bijv. Nog licht vochtig gras of tegels. Heeft geen plastic onderlaag.
Misschien was het bij ons net nog te vochtig toen wij het gebruikte buiten. Ik vind de onderlaag meer stofachtig.
Zelf had ik een andere met plastic onderlaag en dat was wel fijner. Maar geen idee meer waarvan.
een 2ehands hema kleed. Ik heb nog geen andere gevonden die net zo lekker dik is en een waterdichte onderlaag heeft.
Decathlon heeft verschillende soorten. Die van ons vouw je op door een soort 8 te maken van het frame en dan dubbel te vouwen
Wij hebben er 1 van action, is even handigheid erin krijgen ieder jaar weer de eerste keer maar daarna prima. Vind dat eigenlijk met de meeste van die dingen wel omdat je vaak een bepaalde draai moet maken op een zeker punt met opvouwen.
H&M heeft mooie picknickkleden!
Wij hebben deze van de decathlon: https://www.decathlon.nl/p/strandtent-iwiko-180-upf-50-3-personen-blauw/_/R-p-337966?mc=8734494&c=BLAUW_TURKOOIS. Werkt heel makkelijk als een soort paraplu!
Bedoel je deze van de hema?
Wat is licht gewicht? Wij hebben deze, die is een krappe drie kilo. Niet mega licht maar wel echt groot en fijn (en duur, sorry). Vorige zomer in gebruik gehad, op strand en in de tuin. In de tuin met zo’n kinderbadje er in. Mega snel op te zetten, even uitleggen, middelpunt pakken en omhoog doen, dan de stang die eronder zit omhoog duwen en klaar. Kan met zandzakken of lijnen vastgezet worden. Twee kanten kunnen open, raampjes. Groot genoeg voor ons, twee volwassenen en een peuter, om in te zitten op het strand. Andere kleinere tentjes was de schaduw dan te klein van, althans vond ik als de zon hoger stond. Peuter zat dan vaak toch niet in de schaduw want ging met spelen natuurlijk vaak er omheen enzo. Als je deze goed zet ten opzichte van positie van de zon geeft hij makkelijk ook een meter schaduw voor de tent. Vind ik op het strand vooral fijn, kan ze in het zand spelen maar wel lekker in de schaduw.
Haha ja idd, beetje veel dieren. Toch ga ik hem wel kopen denk ik, thanks voor de tip😉
Ja het is wel echt een heel fijn kleed! Wij hebben hem van 3 jaar terug en zitten wat vlekken in die ik er niet meer uit krijg, zijn het handvat wat je eromheen kan doen inmiddels kwijt en had nog lekkere korting van mn hemapunten + cadeaubonnen. Dus dacht koop een nieuwe, maar ik kreeg ook een error van de mix van zee- en boerderijdieren haha (@Solsikke)
Mn man zegt dan lekker nuchter joh dat kleed is brandschoon, maar mijn hoofd zegt ik ga mn baby er niet op laten liggen want er zitten wat vlekken in die erin blijven. Maarja goed voor de weerstand enzo
Als die vlekken er niet uitkomen in de wasmachine komen ze er ook niet uit als je baby er aan likt denk ik dan maar
Bestaat er speelgoed voor bij een fietszitje? M’n dochter heeft nu al m’n fietsbel ontdekt dus ik vermoed dat het een kwestie van tijd is tot ze de knopjes van m’n elektrische fiets heeft ontdekt, dus wil graag iets meer afleiding voor dr.
Maar op Google kom ik alleen op poppendragers.
Je kunt altijd iets vastmaken met loopy links.
Ja dat is ook zeker zo, het is denk ik ook meer nog verkleuring op het wit (wat ook de zon niet weg krijgt) dan echt vies. Maar toch moest ik me eroverheen zetten zo stom haha, want met andere dingen ben ik meer zo van joh goed voor de weerstand. En deze vlekken zijn notabene gecreëerd door mijn eigen kinderen
Ja maar als het dan valt ligt 't op de straat. Of komt 't tussen m’n spaken. Dat leek me niet zo’n handige constructie.