Mag ik vragen welke elektrische fiets jij hebt? Ik ben een beetje aan het oriënteren op een goede waar fietszitjes voor en achter op passen.
Mijn zusje heeft zoiets bij het voorzitje Bekijk Duodeel qibbel toybar met grijze handvatten - GRIJS op: Duodeel qibbel toybar met grijze handvatten - GRIJS | bol.com
(Niet precies deze, die van haar zat bij het zitje toen ze het via marketplace ergens ophaalde, maar dit idee)
Je vraagt het niet aan mij, maar ik heb de stella fiore met urban iki zitje (nu voor, maar je hebt ook achter). Vind ik een fijne fiets voor een goede prijs.
Ik heb er 1 van fietsatelier guldemond, tis een omgebouwde gazelle, helemaal duurzaam gemaakt. Ben er heel blij mee want de accu is echt goed.
Maar voor achter heb ik een bagagedragerverhoger gekocht want daar kan geen zitje opgezet worden omdat m’n accu in de bagagedrager verwerkt zit.
Ik heb geen lage instap en geen stuurslot maar ik mis dat ook echt niet.
@Suikerklontje ooh perfect dat is precies wat ik zoek! Wat stom die kreeg ik ook als hit maar zag er op de foto heel anders uit voor m’n gevoel.
Edit: shit op die plek van m’n stuur zit m’n dashboard dus ik kan die er niet op zetten.
@Lovepink oh wat handig! Ons stoeltje heeft geen handvat helaas
Bij mijn Hema lagen die van vorig jaar er ook nog, maar op de website zie ik ze niet meer. Maar misschien dus wel in de winkel nog?
Ik heb een Giant (geweldige fiets) en daar kunnen ook gewoon zitjes op. Denk bij vrijwel alle e-bikes hoor. Gewoon even informeren waar je hem koopt.
Ik heb een cortina familie fiets en ben dan daar mega blij mee. Nu 33 weken zwanger en fiets nog steeds met gemak ermee + 2 kinderen er op. Ik vind het stuurslot wel erg fijn. En ook de instap is lekker laag. Daarnaast kan je nog een mandje voorop doen voor wat boodschapjes enzo.
Heeft iemand ervaring met vaccineren als je kindje al niet lekker is?
Baby krijgt morgen de 11-maandenprik, maar ze is nu ineens wat verkouden geworden. Zal zo de GGD ook wel even bellen, maar laten jullie de vaccinatie dan doorgaan? Mijn kind is de vorige keren best een aantal dagen beroerd geweest van de vaccinaties, maar anderzijds is ze dus toch al niet lekker, dus dan misschien liever in een keer dan volgend week weer? Of is dat juist te veel voor zo’n klein lijfje?
Ik zou mijn keuze laten afhangen van wat de jeugdarts zegt.
@Kusjessoldaat ik heb deze ook, heb ook een qibbel stoeltje via mp waar het bij zat. Ze vindt de kabeltjes nog wel interessant, maar kan haar hiermee goed afleiden.
Vooral de toeter maakt een erg grappig geluid.
Wel een goede om dan morgenochtend iig de temperatuur even op te nemen.
Ik zal maar even afwachten hoe het er morgen voor staat en dan overleggen. Dank je, ook @Memento_mori
Oké ik bedacht me opeens dat ik gewoon een klittenband speeltje of klem speeltje kan kopen. Die voor de kinderwagen of maxi cosi is.
Zat weer veels te ingewikkeld te denken.
Heeft iemand wat leuke opties/ervaringen voor een weekje vakantie naar zwarte woud of de Ardennen wat leuk is met een dreumes?
Als ik online kijk zie ik veel opties voor wandelgebieden en bergen maar dat lijkt mij helemaal niet handig met de wandelwagen of wel?
Mijn zoontje start volgende maand op de basisschool en ik ben aan het kijken naar een rugtas en lunchbox. Nog tips voor een fijne lunchbox? Ik wil naast boterhammen ook graag wat andere snackjes meegeven dus dan is het handig als er meerdere vakken in zitten. Heb zelf al gekeken natuurlijk (oa bij mepal) maar ben benieuwd naar aanraders hier.
Ik wil graag wat meer afwisseling in het speelgoed en kwam uit bij kinetisch zand, is dat vanaf 1,5 jaar al leuk? En hoeveel gram zand heb je ongeveer nodig?
Het lunchbakje (eerder lunchbak) van goedgemerkt is fijn
Ze moeten 24uur van tevoren koortsvrij zijn geweest. Maar ik kan me voorstellen dat je ook denkt doe maar een weekje later als ze nog niet fit is.
Ik ben hier ook benieuwd naar! Af en toe stopt ons dochtertje nog steeds alles wat ze tegen komt in haar mond.
Iemand tip voor een heel zacht speendoekje of Knuffeltje?