Wel goed om te weten hoe ze de bakjes gebruiken. Op het school van m’n zoontje is apart bakje voor lunch en apart bakje voor de 10 uur snack/fruit. Dus dan heb je al een kleiner bakje nodig voor lunch. En aparte voor de snack. Vind mepal in een thema wel het fijnst.
Ja bij ons ook een los bakje voor het fruitmoment.
@Limoncello Ik heb voor lunch een Mepal broodtrommel met daarin een los bakje met 2 compartimenten om nog iets van groente of een kaasje ofzo in te doen. Hij lijkt me handig maar nog geen prakijkervaring
Hier niet. Minimale interesse voor maximale rotzooi en ze eet het op
Dank je! We hebben inmiddels besloten dat ik het ga verzetten. Ze is inmiddels echt niet lekker, goed verkouden. Geen koorts, maar om er nou nog vanalles bij te gooien voelt niet goed, omdat ze zo sterk reageerde op de eerste twee vaccinaties.
Hoeveel geld geven jullie uit voor kadotje voor een kinderfeestje?
Tussen de €7,50 en €12,50
Bij ons is dit €15. Maar ik woon in Belgie en de kindjes gaan meestal naar een binnenspeeltuin
Ik mik op 8-10 euro. En als ik voor 5 euro iets leuks vind is dat ook prima
Ik koop trouwens als de kruidvat/lidl oid aanbiedingen hebben (die hebben speelgoed wat ik betere kwaliteit vind dan action) alvast wat cadeautjes waarvan ik weet dat het een hit is bij de leeftijdsgenootjes van m’n kinderen. Goed geprijsde lego setjes, LOL ballen, tasje met wat armbandjes en kinder make-up, (moppen)boeken.
Vraagje: ik zag vandeweek een superleuk gebreid (baby?)dekentje met perziken of sinaasappels er op bij Eline Zwitser in haar stories. Heb haar al een DM gestuurd maar geen reactie. Het dekentje was een beetje wit/ecru en de sinaasappels/perziken zacht oranje. Ik heb geen screenshot gemaakt
Weet iemand misschien welk dekentje ik zoek en waar het te koop is?
Oh ik heb hier een ad van gekregen, zie het zo voor me. Ze noemen het bloemenpatroon ipv sinaasappels (daarom viel het me op) maar ik kan me de winkel niet herinneren.
Thanks! Nee dat is 'm niet, het was echt een gebreid dekentje.
Oh top! Even duimen dat ik in het algoritme kom Heb m gegoogled maar nog niet gevonden, dus als je m weer ziet of t merk weet hoor ik het graag!
Wanneer zijn jullie begonnen met zindelijkheidstraining bij je peuter?
Die van ons wordt eind juli 3 jaar en we merken wel een verschil in hoe hij poept sinds een paar weken. Hij gaat dan een beschut plekje opzoeken (onder de tafel) en na afloop wil hij ineens verschoond worden terwijl dat eerder nog niet zo was. Als we hem vragen of hij aan het poepen is geeft hij ook al poepend antwoord haha.
Is dit dan een goed moment om te beginnen daarmee? Ik heb een leuk potje voor hem gekocht maar ik heb dus nu geeen idee waar we moeten beginnen Hoe deden jullie dit? Misschien is het nog te vroeg hoor.
Wij hebben dat ook rond z’n derde gedaan en dan meteen op de wc met brilverkleiner. Eerst alle plasjes daar en daarna het poepen.
Hier gaven ze beide aan dat ze geen luier meer wilden, toen zei ik, dat kan maar dan moet je plassen op de wc/potje.
Oudste had daar wel wat “training” bij nodig. Blote billen in huis, potje in de woonkamer, heel alert zijn en een stapel toffe onderbroeken.
De jongste besloot en had daarna direct 0 ongelukjes. ik hb echt weken gewacht op een terugval maar kwam niet
Zou het niet van Tiny Cottons zijn?
In mijn hoofd zie ik het voor mij. maar vind het niet direc terug op google. Wel de print
Tiny Cottons Oranges Baby Cardigan – Yoya Inc. (yoyanyc.com)
Rond 3 jaar ook. Beetje trail and error. Gewoon wat proberen haha, geen doordachte methode. Potje in de woonkamer en als we thuis waren deden we de luier uit. Ging soms goed en soms niet. Op den duur beloningssysteem met stickers. Toen slaagde het alleen poepen deed ze nog een halfjaar ofzo in dr luier. Uiteindelijk gezegd dat de luiers op waren en op de wc laten poepen.
Sorry dubbelpost. Heb je er een foto van gemaakt? Zie het nu niet meer op dr stories staan. Als je een foto hebt dan zou je het misschien via Google image search kunnen vinden?