Ik heb de methode van Big Little Feelings gedaan. Ik vond het fijn dat iemand me vertelde hoe ik het moest aanpakken. Eerdere spontane pofingen stuitten op verzet en tranen en dit werkte perfect!
Vinden jullie slipstops een aanrader? Mijn dochter is 1.5 als we naar het buitenland op vakantie gaan.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar!
Wij hebben ze en ik vind ze echt heel fijn, ook gewoon hier in Nederland in het zwembad. Zoon is nu 3 en gebruiken ze nog steeds. Geeft gewoon net wat meer grip.
Ik heb een lepeltje van Liewood die een wat breder handvat heeft, fijn om mee te oefenen.
Ja superfijn! Ik vond het echt eng dat geglibber naast een zwembad en dit geeft echt meer grip.
Ja super fijn! Mijn dochter heeft ze op vakantie bijna 24/7 aan, ze zijn ook weer super snel droog. En ze krijgt ze aan als we naar een zwembad gaan en vorig jaar in de zomer heeft ze het ook vaak gedragen als we naar buiten gingen, dus gewoon als schoentje. Ik heb voor dit jaar weer 2 setjes gekocht!
Ik vind van wel! Handig voor op het zand (scherpe schelpjes ofzo), samen douchen (niet uitglijden), in het zwembad…
Wat een goede ervaringen! Hoe vallen ze qua maat?
@RosaB ja super fijn! Ook voor in de tuin, springkussens, speeltuin etc. Beschermen ook goed tegen de hitte dus hebben ze met warm weer ook veel gebruikt als de stoeptegels heet werden. En vrienden van ons gebruiken ze ook onder de douche.
Ik zie nu je 2e bericht, ga ff opzoeken welke maat wij vorig jaar hadden.
Edit: de middelste was in de zomer 1,5 (2 in dec) en had maat 21/22 en droeg maat xs (21-23 is dat) Nu draagt ze schoenmaat maat 24 en ze passen nog net aan maar wel wat krap. Oudste droeg vorig jaar maat 24 en maat S (24-26) en passen nu nog (25 draagt ze nu). Begin vd zomer had de middelste in maat xs nog best wat ruimte over maar ze bleven goed zitten en ze kon er alles op zonder vallen ed.
Wat is een goede eetstoel/kinderstoel om een kindje veilig in te laten eten? Partner en ik willen die van IKEA kopen, maar vroeg me af of jullie nog tips hadden?
Ik vind die van Ikea echt vreselijk omdat je altijd over die schuine poten struikelt Zou vooral kijken naar goede zithouding van baby die ook meegroeit (beentjes hoek van 90 graden, dus bijv Stokke met verstelbaar plankje). Zie hier voor tips waarop te letten: The Ultimate Guide to High Chairs for Babies - Solid Starts
Dankje, handig die link! Ga zo even inlezen. Ik gebruik de app al van Solid Starts, wist niet dat ze ook zulke info gaven!
Ja zoiets als Kaos/Stokke lijkt me ook tof idd! Moeten even kijken of het mss op MP te vinden is. Het is best prijzig nl. Of een dupe ervan.
Wij hebben al meer dan 4 jaar en nu 3de kindje de simpele kinderstoel van ikea in gebruik. Wij hebben er wel een voetenplankje bij gekocht.
Ik vind hem ideaal, makkelijk uit elkaar te halen en mee te nemen, makkelijk schoonmaken, makkelijk even buiten zetten.
Ik zou iig een met een passend voetenplankje doen. Bij verslikken is het belangrijk dat een kind zichzelf kan afzetten en recht kan maken. Bij Ikea stoel heb je tegenwoordig (niet van Ikea) een passend plankje. Maar die poten vreselijk
Mijn schoonouders hebben de Langur van Ikea en is edht prima ( ook met voetensteun en niet van die idiote wijd uiteenstaande poten).
Verder hier thuis twee Stokke’s staan. Het kost wat. Zijn overigens ook prima tweedehands te krijgen.
Inderdaad, Ikea heeft meerdere stoelen te koop, dus ik weet niet welke je op het oog had @FrootLoops ? De ervaringen van die vervelende uitstaande poten gaat over de Antilop. (Wij hebben die wel voor in de tuin/onderweg en heel blij mee! Wel met extra voetenplankje. Voor dat geld echt een topper).
Ik heb de stokke 2de hands gekocht en nog steeds erg blij mee 4 jaar later! Mijn nichtje van 9 heeft ook zo’n stoel en zit er nog steeds op!
Hier ook heel tevreden met stokke! Kan lang mee ook als ze peuter /kleuter etc zijn nog.