Toevallig dat het hier over gaat. Ik heb net de optie gekregen om via het werk een bakfiets te kunnen leasen en ben er ook over aan het nadenken.
Hier aan het denken aan een bullit moondog. Het testritje leek goed mee te vallen.
Wel nog niet kunnen testen met mijn kinderen.
Hoe lang gebruiken jullie een bakfiets ongeveer? Mijn zoontje is 5 en ik vraag me af of we dit nog lang zullen gebruiken?
Ik denk het wel maar vind het moeilijk inschatten
Morgen ga ik met onze peuter mijn man ophalen op Schiphol. Weet iemand toevallig of het panoramaterras ook toegankelijk is als je geen passagier bent? Lijkt me leuk om even samen naar de vliegtuigen te kijken. Of heeft iemand nog een andere leuke tip als je toch op Schiphol bent?
Ja dat is bereikbaar, via een van de vertrekhallen. Mijn dochter vond het erg leuk!
Dit is inderdaad wat de notaris ook zei!
Wij hebben de voogd via het register gedaan, maar wel nog in testament dat de erfenis eerst voor de langst levende is.
Wat zijn gaarne boekjes (met google word ik niet wijzer). Knutselspul is idd goede tip
Hebben jullie nog tips voor een leuke camping in Frankrijk? Gaan dit jaar met de peuter van 3 met de auto op vakantie. Italiƫ is ook nog een optie, maar ik las dat je daar vaak de een middag deel siƫsta hebt en niet van de camping kan?
Ik heb geen tips voor Frankrijk, daar ben ik zelf ook wel benieuwd naar. We willen een week kamperen om te kijken of we het leuk vinden met onze peuter.
Siƫsta en niet van de camping afmogen zegt me helemaal niets, terwijl ik toch jaren op verschillende plaatsen in Italiƫ ben geweest en heb gekampeerd. Wel dat misschien de receptie en het winkeltje dicht waren ofzo, maar je zit echt niet opgesloten. En in het noorden doen ze er sowieso minder aan dan het zuiden.
Haha sorry, dat woord had ik in deze context niet begrepen en gebruik het nooit
Voor degenen die wasbaar (willen gaan) luieren: Nappyās heeft nu hoge kortingen op hun website, vanaf vanavond. O.a. 20% op de hele fijne voorgevormde luiers van Hu-da en 20-25% op mijn favo merken overbroekjes/AIOs (Lighthouse, Elskbar en Bare&Boho).
Sinds ik de wasroutine heb aangepast (we wassen altijd op dag 2) heb ik echt te veel luiers, en ik heb al zo veel overbroekjes. Maar ze zijn zo mooi š„¹
Ik ben opzoek naar een fijne geboortefotograaf die werkzaam kan zijn in Noord Holland. Diegene die wij bij de eerste hebben gehad kan helaas niet.
Ja, wij hebben deze. Wat wil je er over weten? Ik ben erg tevreden maar wij hebben ook wel een kindje wat lekker rustig zit. En ze is pas 15 maanden dus over de hele lange termijn kan ik niets zeggen
Wij hebben geen babyset hierbij dus gebruiken hem vanaf een maand of 8. Tuigje in het begin wel gebruikt maar nu niet meer omdat ze dus rustig zit. Vond het tuigje met dat plankje ervoor zelf wel prullen met vast doen, mijn man is daar wat handiger in.
Verder is het gewoon een mega degelijke en prima mooie stoel vind ik. Zie wel dat ze soms aan het plankje knaagt en daar wordt de āverfā wel dunner. Maar goed hij wordt dan ook intensief gebruikt en dat vind ik zelf niet erg
Mijn zoontje is uit zn schommel gegroeid (buiten). Wat is nu echt leuk buitenspeelgoed? We hebben al een zandbak. Jullie tips?
Watertafel of trampoline
Mijn 3,5 jarige (maat 110/116) past er op de peuterspeelzaal nog in op dit moment
@Karl_Lagerfeld Wij hebben deze en dat is echt een groot succes! Heb even mijn eigen post gelinkt haha
Het zand is wel een dingetje dus met mooier weer ga ik er alleen water in doen
Ja word dat rommel als ze zand en water samen hebben? Zag deze idd ook, zag er ook heel leuk uit
Wij hebben de eenhoorn variant sinds dochter 2 jaar is, is een grote hit! Staat in de zomer met mooi weer eigenlijk ook altijd klaar om mee te spelen.