Tips, ervaringen & aanraders #8

Ja heel saai maar ik zou 't dan niet doen. Mijn zus heeft 't met de oudste altijd gered met gewone luiers en bijboosteren. En wij redden het snachts ook met enkel boosters (nouja ze draagt nu al best een tijd snachts geen wasbaar meer).
De motherease overbroekjes kan je wel vast in grotere maten kopen :smirk:

1 like

Heb je die ergens in de aanbieding gezien? Daarvan kunnen we er nog een extra gebruiken maar waar ik keek waren enkel nog kleine maten of geen korting.

Mijn zoontje heeft deze gehad voor z’n tweede verjaardag:

Tot ding! Wel fijn dat het zand onder een deksel zit. Kan je het toch nog een beetje gescheiden houden. Werkt in de praktijk niet altijd maargoed. Ook juist leuk om lekker mee te rommelen toch!

3 likes

Oh ik dacht dat nappys op alles aanbieding had :sweat_smile:. Nee sorry, niet gezien.

1 like

Welk merk heeft fijne xl hydrofielen?

1 like

Ik heb van Mama Loes hele fijne grote hydrofielen. Zijn lekker zacht en blijven mooi.

2 likes

Aden Anaïs. Wel duur, maar heerlijk zacht en goede kwaliteit. Weet niet of je een tk Maxx in de buurt hebt. Daar zie ik ze soms liggen.

2 likes

Op hoeveel graden was je de doeken en stop je ze in de droger? Die van mij zijn zo gewordn:

Beetje rare textuur en ook grof.

En ik heb ze op 60 graden gewassen en in de droger gedaan.

Vind die van action heel fijn

4 likes

Naar mijn weten hoort dit zo? Al mijn hydrofielen zijn na 1x wassen zo geworden en gebleven.

9 likes

Welk merk dan van MamaLoes, of hebben die ook een eigen merk?

Ik heb laatst hydrofiele washandjes en monddoekjes van Jolein besteld maar die krullen enorm op en lijken dunner dan wat ik gewend ben van bv. Hema.

Ooh wist ik niet!

Little lemonade. Dacht eigen merk maar herinner me ineens dat het wel een “merk” was.

@Neroli Dat is juist de textuur van hydrofiel idd, neemt lekker veel vocht op zo.
Ik was ook op 60 en dan even 10 minuten in de droger zodat ze wat zachter worden.

2 likes

Wat zijn fijne schoentjes / sandaaltjes / slippertjes voor een dreumes om snel aan en uit te doen straks in de zomer? Onze dreumes speelt nu graag in de tuin en loopt geregeld naar binnen en weer naar buiten, maar zijn schoenen moeten binnen per sé uit van hem ondanks we zeggen dat het niet hoeft :sweat_smile:

1 like

Ik vind die van action heel fijn. Blijven mooi en zacht en niet duur.

2 likes

Esthetisch valt er een hoop op aan te merken maar (nep) Crocs werken bij ons heel goed hiervoor.

2 likes

Little dutch. Heel erg zacht en wat dikker dan de normale hydrofiel doeken.

Deze zijn het. Erg duur, maar in een bepaalde periode in een hele goede aanbieding. Die van mij waren destijds €31,16 en afgeprijsd naar €7,79.

2 likes

Ik vond de sandalen van Liewood (Blumer) ook heel fijn. Superlicht en kan ook met water.

3 likes

Ik vind deze zo leuk, maar weet niet of die ook geschikt zijn voor normaal of alleen als waterschoen.

(nep) crocs of regenlaarsjes. Kunnen ze makkelijk zelf aan en uit doen.

3 likes