Ja crocs zijn echt handig
Wij hebben al elk jaar tot nu toe deze simpele sandaaltjes van h&M, in meerdere uitvoeringen. Bevallen prima.
Wij gaan voor eerst lang rijden op vakantie met baby, dan bijna 1 en peuter van 3. En een hond, maar die is wel wat gewend, vaker gedaan.
Wel overnachting of niet?
Zal ongeveer 14 uur zijn zonder pauzes volgens Google maps.
- Overnachting halverwege
- Overnachting 3 kwart, volgende dag nog 4 uur oid
- Geen overnachting, gewoon door rijden
- Anders
0 stemmers
Is 's nachts rijden een optie? Dan zou ik gewoon in één ruk doorgaan. Als je alleen overdag rijdt, zou ik wel een overnachting doen.
Ik zou ook overwegen of je de reis geen onderdeel van de vakantie zou laten zijn en het opknippen in meerdere kortere etappes. 4-5 uur rijden en dan 'smiddags bij het zwembad relaxen, stad bekijken, ijsje eten, dat soort dingen
Dit.
Als je ‘s nachts rijden aan kan kan je lekker door zonder al te veel lange pauzes en slapen ze wss 11 van de 14 u haha
Deze heb ik nu ook voor het derde jaar op rij gekocht, ideale zomersandalen
Ja dat is wel een soort voorwaarde want anders verlies je het voordeel van ‘s nachts rijden wel ja… wij rijden om en om (met caravan), en kunnen beide op elke plek slapen (auto vliegtuig concertzaal…) dus dan kan je echt 4u tukken, wissel. Etc
Oja en de dag voor vertrek: allebei vrij, kinderen op opvang. Heerlijk middag dutje van 12-16 ofzo
Overdag worden ze hij ons zo snel chagrijnig. En ik krijg daar zo’n kort lontje van
En vind overdag rijden door de grote hoeveelheid verkeer veeeel intensiever dan ‘s nachts…
We zouden als we 1x gaan dan inderdaad snachts al vertrekken. Maar geen idee of ze ook slapen.
Meer dan 1 overnachting gaat niet lukken ivm werk en we gaan maar 1 week.
Opvang kan denk ik niet extra maar kan misschien wel oppas regelen voor dag van vertrek voor een paar uur.
Goed idee om soort appartementje te zoeken in een gehucht.
Ik heb m’n man bijna om. Ook omdat we beide het misschien niet meer volhouden door slaapgebrek.
Heeft iemand ervaring met de Ergobaby Omni Breeze draagzak?
@Indigo via de zoekfunctie zag ik dat jij die gekocht hebt, ben je er tevreden over? Er is nu korting namelijk en er zijn zoveel soorten draagzakken te koop
Ja, ik heb hem en ben er erg tevreden mee! Heel veel uren gebruikt ook vanwege een huilbaby. Wij hebben ook een Tula free to grow van vinted (die staat standaard op mij afgesteld, de ergobaby op mn man), maar nu na 9 maanden pakken we alleen de ergobaby nog regelmatig. Zelfs voor langere wandelingen 8-10 km gebruik ik hem nog voor buikdragen, ook al is baby al 8,5 kg. Het mesh vond ik in de zomer ook erg fijn met de hitte, en niet schurend.
Klinkt goed! Las dat die gebruikt kon worden bij een baby vanaf 3,2 kilo dus het leek me wel een fijne draagzak. Dan ga ik die deze week even passen en hopelijk kopen
Jep, wij hebben het inderdaad via het gezagsregister gedaan. Werkt top. Makkelijk aan te passen en gratis. Enige “nadeel” kan zijn dat het openbaar is.
Dat laatste wist ik niet! Maar is opzich niet erg. We hebben het gedaan en de bevestiging van de rechtbank ook al binnen
Heeft iemand hier een opvouwbare bolderwagen waar 2 kinderen in kunnen die in een aanrader is? Op internet staan er veel maar ik mis de reviews.
Een zeer prijzige maar zo geen spijt van: beach wagon
Weet iemand of ze bij de Hornbach karretjes hebben waar je je baby in kunt zetten? In zo’n zitje zoals ook bij de supermarkt?
Weet wel dat Gamma het wel heeft, Praxis niet. Dus nu twijfel ik, en wil morgen gaan met baby haha.
Yes, hebben ze! Als je die bedoelt waarbij ze rechtop zitten dan. Zo’n kuipje heb ik er nog nooit gezien.
Dank je!
Ja gewoon rechtop bedoel ik. Zo’n stoeltje met de beentjes door 2 gaten.