Tips, ervaringen & aanraders #8

Goed om te horen dat het bij achteruit zitten iets beter gaat. Wij hebben sinds gisteren niet meer gereden (plannen aangepast omdat ze zo ziek werd in de auto), maar dit geeft iets hoop :sweat_smile:

Anderen ook bedankt voor de tips! We gaan de komende week kijken wat helpt. Het rijdt ook echt niet chill als je gewoon zeker weet dat ze weer gaat overgeven/ziek wordt. Het is ook zo zielig omdat ze het niet snapt.

Bij ons was de Swaddle Up van Love to dream een goede tussenstap

2 likes

Oja en tip voor het spugen: Silly billyz mouwslab over de kleertjes. Je hebt ook van die langere modellen. Als ze dan spuugt, blijven de kleertjes schoon!

2 likes

Mijn zoontje heeft dat rond die leeftijd ook een tijd gehad. Elke rit was het raak, zo zielig.
Wij hebben ‘m toen zodra het mocht gelijk vooruit laten kijken en hier was het na een tijd ook ineens weer over. Daarna nooit meer last van gehad.
Heb nu heel erg het idee dat het toen bij de ontwikkeling hoorde van het één of ander.

Hoop dat het bij jullie ook iets tijdelijks is.

1 like

Niet goedkoop maar Kalimera Kriti (op Kreta) was heel erg goed meegevallen

1 like

Heeft iemand ervaring met de puddle jumper van Kruidvat?

deze

https://www.kruidvat.nl/zwemhulpmiddel/p/5659067?gclid=Cj0KCQjw3a2iBhCFARIsAD4jQB3ex_b0RxRNGq1SFokZWpXAPZ5A2uVlPqs-8Ljggcbteu9Eq1AfeXkaAuqSEALw_wcB

Zo ja, hoe bevalt deze? Hij is best wel wat goedkoper dat de originele namelijk.

Ik ben vorig jaar bij Aqua bay op Zakynthos geweest en dat was een heel chill hotel. De hotelkamers hadden een soort een soort afsluitbaar kamertje, met een rotan schuifdeur, waar 2 bedjes voor de kids in staan (of een babybedje). Het hotel had allemaal allemaal kleine zwembaden voor de terrassen van de kamer. Heel chill als de baby nog veel dutjes doet op de kamer, dan kun je als ouder op je eigen terras bij zo’n zwembad liggen.

1 like

Ik heb deze en ben er tevreden mee, doet zijn werk.

3 likes

Ik ben nu bijna 37 weken zwanger. Vandaag voel ik de baby wel maar wel minder sterk. Ik had net gebeld naar het gewone nummer van de vk na de hele tijd wikken en wegen maar daar namen ze niet op. Ik vind het heel lastig om het spoednummer te bellen omdat ik geen aansteller wil zijn. Hadden jullie bij bijna 37 weken dat je de baby ook minder sterk voelde?

2 likes

Gewoon het spoednummer bellen! Altijd je gevoel volgen bij zulke dingen, je bent geen aansteller. En hoogstwaarschijnlijk is er niets aan de hand, maar geruststellen hoort (wat mij betreft) ook bij hun vak.

12 likes

Ja gewoon spoed bellen, daar zijn ze voor :heart: knuffel!

1 like

En @Girasol ik heb gebeld. Ze komt zo langs :blush:

15 likes

Ik ben vorig jaar naar het ammoa resort geweest op Nikiti. We hadden een sunset paviljoen met zwembad want daar waren twee aparte slaapkamers en nog een woonkamer zodat we wat meer leefruimte hadden.

Maar ga zelf dit jaar toch weer kijken voor een huisje, vind het toch best wel gedoe om je te moeten houden aan tijden van een buffet/ontbijt met een kind.

2 likes

Zakynthos is sowieso wel een aanrader!

1 like

Ik ben nu in het ziekenhuis. Baby is inderdaad erg stil. Hartje gaat wel goed. Ben heel benieuwd of ze zo lekker gaat bewegen!

16 likes

Succes! Ik ga duimen voor wat flinke koprollen.

4 likes

Ik lig nog aan de ctg. Maar ze is aan het bewegen :smiling_face_with_three_hearts:

32 likes

Yess, go baby!

Iemand hier ervaring mee?

Twijfel om dit aan te schaffen voor een lange autorit komende maand naar ons vakantie adres. M’n zoontje is net 2 en we hebben (nog) geen iPad oid voor ‘m.
Hij kijkt wel filmpjes op mijn telefoon, maar die wil ik zelf ook nog wel even gebruiken als vermaak tijdens de rit :wink:

1 like

We gaan maandag naar Ikea om de eerste meubels voor de babykamer te kopen! En ben de kamer dit weekend aan het behangen! Whoohoo! :smiling_face_with_three_hearts:

Nog tips voor Ikea aankopen die babygerelateerd zijn? Het is ons eerste kind…

7 likes