Tips, ervaringen & aanraders #8

Wat er wel eens gebeurt met trampolines is dat ze het landen nog niet goed kunnen opvangen als er gesprongen wordt door iemand anders erbij, waardoor er snel (vervelende) fracturen ontstaan.
Ik zou niet snel een trampoline nemen, maar anders alleen als hij ingegraven is :stuck_out_tongue_winking_eye: ben verpest na een jaar werken op de spoedeisende hulp…

2 likes

En ik na werken op de kinderafdeling😅 hier komt er geen trampoline in.

En oja, paardrijden kan ze ook vergeten :rofl:

5 likes

Heb je van de Hema de Bamboo rib stof geprobeerd? meegroei romper rib met bamboe stretch - 2 stuks groen - HEMA Of anders name it, valt smal en heeft drukkers Ipv zo’n envelop opening

2 likes

Ik had een lange en heel smalle baby en de rompers van Name it zaten bij haar heel mooi. Misschien daar eens kijken?

Ik heb vandaag onze uitgeprobeerd en bevalt goed zowel op verhard als onverhard (echt strand niet geprobeerd). Er zitten twee tuigjes bij om de kinderen vast te maken en een gevoerde bodem. Gemakkelijk in en uit te klappen en erg compact.

Wij hebben deze:

De prijs is ook fijn vind ik.

Oh moest reactie op @de_kluizenaar zijn!

3 likes

Petit bateau valt fijn smal

1 like

Ja! Wij hebben deze ook! Heel Legoland meer door gesjouwd haha en doet het top :ok_hand:t2:

2 likes

Helaas geen tips hier, maar meteen verschonen zodra er ook maar een geluidje uit kwam. Er viel ook niet tegen op te smeren toen mijn dochtertje het had. Het was echt zo sneu, die billetje :disappointed: Hopelijk knapt je kleintje snel op! Hier duurde het 4 dagen en toen was ze ineens helemaal beter.

1 like

Volgens mij is dat bovenaan bij de hals, dat het een beetje over elkaar heenvalt zodat die hals makkelijk ruimer wordt

2 likes

Haha ja bij buikgriep komt het er met enorme kracht uit. Ik heb het gezien zonder luier, was echt verbaasd over de druk die erachter zat :grimacing: inderdaad wat @anon3219017 zeg dat randje op de rug terug vouwen en wij deden een maat groter achterstevoren eroverheen.

1 like

Hahahaha ja was een hele ervaring

5 likes

Je kan proberen om een broekjes pamper over de normale pamper heen te doen.

2 likes

Ik denk dat broekjes wel sneller lekken met diaree hehe. Mijn tip zou zijn om tijdelijk ‘gewone’ luier om te doen (zitten denk ik wat strakker rondom de beentjes) en dan voor en achter flapje invouwen.

1 like

Wij hadden een set van 3 overslagrompers gekregen van Dirkje die hier niet pasten want veel te smal haha. Al die smalle rompers, ook de Hema bamboe, eindigen hier halverwege de bovenbenen als de breedte past.

1 like

Envelope opening is inderdaad bovenaan bij de hals van ‘gewone’ rompers als ze geen overslag hebben.
Ik hoop dat het name it pakje goedzit!

5 likes

Bij gewone rompers heb je ook die envelop-hals. Daar kunnen schouders wel snel bloot uit komen, maar ze zijn wel heeeeeel handig bij een lekkende luier. Want die kun je over de schouders naar beneden uittrekken :sweat_smile:
Ik heb van Name It beide trouwens. Hoe smal het valt ligt ook wel aan de stof @Feather Meer stretch is meestal smaller, iig bij Name It.

2 likes

Dan zou ik eerder naar Spaanse merken kijken die hebben vaak smal vallende kleding

1 like

Deze ziet er goed uit! In welke winkel heb je deze kunnen testen?

1 like

Ik heb 'm zelf niet in de winkel getest, maar online besteld via die website. Had toen ook mooie korting. Ik weet zo niet waar je deze zou kunnen testen. Het is een duits merk.

Hopelijk is het gelukt @Calypso hoe gaat het nu?

2 likes

Aww zo zielig is dat he. Buikgriep sowieso een van de ergste die kunt hebben qua ziekte vind ik. Hopelijk snel beter!

1 like