Die albelli actie met gratis pagina’s is meestal in Mei toch? Ik ben al m’n fotoboek van 2022 aan het afmaken zodat het dit keer niet in die ene week nog moet.
Oh shit echt , slim van je! Dan mag ik wel gaan beginnen aan jaar 1 … (kind is al 3 en zo geen zin in het uitzoeken van duizenden foto’s
)
Haha, dan zou ik sowieso gewoon beginnen. Dan ben je op tijd voor de najaars actie .
Wij gaan lastminute een weekje naar Griekenland met peuter en baby. We gebruiken normaal wegwerp luiers, maar als zwemluier lijkt een wasbare me wel handig voor de vakantie, voor beiden. Welke zijn fijn? Waar moet ik op letten?
Ze zijn eigenlijk allemaal wel prima. Het hoeft niet zoveel te doen. Het is denk ik wel handig om er minimaal drie te kopen. Als er dan iemand in de luier poept kun je een nieuwe aantrekken. Als je dan iig als reserve luier een verstelbare hebt dan kan zowel de baby als de peuter deze aan. Dan kan de baby die ook volgend jaar ook nog aan.
Oh slim, dank je!
Als je zwemluiers koopt met drukknoopjes aan de voorkant en bovenkant, dan kan je ze goed op maat maken voor je beide kindjes. Bv Modern cloth nappies.
Ik vind zelf met klittenband fijn voor een zwemluier want dat gaat snel aan en uit. Wel minder duurzaam want dat slijt maar je gaat de zwemluier waarschijnlijk niet honderden keren wassen (en een normale luier wel, daarom heb ik daar wel voor knoopjes gekozen). Ik heb twee zwemluiers van Totsbots gekocht op Vinted voor een paar euro.
Je hebt ook nog zwemluiers die je optrekt als een broekje. Die hebben elastiek aan de bovenkant en heb je met knoopjes en dus te verkleinen aan de voorkant en meer geschikt voor langer gebruik/gebruik door twee kindjes met verschillende maat, en zonder knoopjes.
Je kan even op Nappys kijken voor verschillende zwemluiers. Ze hebben alleen wel net een sale gehad en nog heel weinig voorraad.
Wij gebruiken die van happybear. 2 per kind is wel fijn, ze drogen snel maar kun je ze bij poep uitwassen en een andere aan. Die wij hebben kunnen zowel bij baby als peuter, dus 3 lukt misschien ook wel ipv 4. Als je zoekt op happybear vind je denk ik wel ervaringen, want is het vaker over gegaan.
Ik vind ze erg fijn en als je dan ook een blok ossengalzeep (dr beckmann, kruidvat) meeneemt krijg je ze goed schoon! Wij hebben 1 rode met giraffen en 1 witte met zeediertjes, op die witte zie je wel sneller vuil en zandkorrels als ze er ook mee op het strand spelen.
En @Feather, bedankt! Ik zag inderdaad die van HappyBear voorbij komen. Ze geven aan 1 maat te hebben van newborn tot 3 jaar ongeveer. Dus dat zou mooi uitkomen. Ik had al proberen te zoeken op het merk hier, maar helaas geen resultaten.
Dan kies ik er daar gewoon drie van uit. En van die zeep is ook een goede ja!
Ja die van happybear passen inderdaad zowel bij onze baby als onze peuter! Baby zit nu beetje tussen strakste en middelste stand in, peuter op grootste stand. Wij hebben met boven ook van die drukkers.
Ook aangeschaft voor de vakantie vorig jaar, want geen zin in veel kofferruimte aan zwemluiers opofferen of daar eerst nog op zoek moeten, maar daarna dus nooit meer zwemluiers gekocht haha.
Weet iemand waar ik zo’n zwangerschap tops kan kopen die niet te erg doorschijnen? Deze van h&m is heel lang wat fijn is alleen echt veel te dun en doorschijnend
Ik heb alle zwangerschappen de basic tanktops van only/vero moda gedragen. Gewoon uit de normale collectie, die hadden altijd ook net wat langere modellen en die rekte goed mee en schenen niet door.
Ik heb er een aantal van prenatal. Die vind ik zelf erg fijn. Vond die van H&M ook niet zo.
Heb er pas 2 via bonprix gekocht! Alleen wel met streepjes. Is lekker lang, schijnt niet door en fijn stofje.
Ik heb de H&M voedingstops met spaghettibandjes. Wel in het zwart maar die is echt van dikke kwaliteit, dikker dan de ‘normale’ collectie. Ik ga ze ook in het wit/creme kopen.
Die van de Lidl zijn fijn!
Iemand tips voor programmas/series voor kindjes van 2.5? (Op netflix, youtube, videoland, tv of npo plus)
Ben wel een beetje klaar met Bing en Cocomelon…
Die van mij gaat goed op Sesamstraatafleveringen (kijken via de NPO app) en Pieter Konijn op Netflix
Kikker, Buurman & Buurman (beide Netflix) en Sesamstraat (NPO app)