Ik ben net geweest en vond hier ook losse hoezen, dus je hoeft niet meer voor me te kijken
Scheelt weer want laatst heb ik er avondeten op gemorst haha.
Ik ben op zoek naar een speelkleed of mat voor mijn baby die niet zo glad is of een soort antislip oid heeft. We hebben nu van die foamtegels, maar die zijn heel glad. Ze probeert nu een beetje te tijgeren, maar dat werkt niet op die tegels. Iemand een tip?
Niet helemaal wat je zoekt, want deze is niet gepersonaliseerd (maar zou je natuurlijk wel een lief, persoonlijk berichtje in kunnen schrijven voorin), maar is wel heel leuk vinden mijn dochter en moeder.
Heeft iemand het houten balansbord, de klimdriehoek of de klimboog met glijplank van de Aldi?
Zijn die leuk en het geld waard? Oftewel, worden ze veel gebruikt?
Komende week zijn ze er weer zag ik. Weet alleen niet welke van de 3 het leukste is voor mijn net 2 jarige zoontje.
Wij hebben het balansbord maar wordt nauwelijks gebruikt. Ik vind hem kom voor in de weg staan. Denk dat het wel heel erg per huishouden/kindje verschilt. We hebben kon een houten klimrek met een houten plaat die je er als glijbaan aan kunt doen. Die wordt door mijn 4 en 2 jarige heel erg veel gebruikt. Ik zou eerder zoiets aanraden. Zijn niet van de Aldi maar beiden vergelijkbaar.
Heeft iemand hier een reispotje gebruikt bij zindelijkheid en welke dan?
Als je nog tijd hebt kun je een eigen boekje maken met once upon. Dat soort boekjes zijn idd wel vaak heel zoetsappig.
Wij hebben de klimboog met plank. Afwerking is prima voor het geld. Hij wordt hier niet super veel gebruikt, maar denk dat dat heel erg aan je kind ligt. Als we een speelparcours in huis maken is hij altijd in trek maar verder niet zo.
De Potette Plus. We gebruikten 'm als potje (in combinatie met de speciale absorberende zakjes) eigenlijk alleen in de eerste paar maanden van de zindelijkheid. Dan lukt het ophouden nog nuet zo goed en als ze dan roepen dat ze moeten plassen betekende dat ook dat dat NU moest.
Nu nemen we 'm mee als brilverkleiner, maar eigelijk is hij daar best groot voor, er bestaan veel kleinere alternatieven.
Die hebben wij ook. Zijn trouwens ook echt vroeg begonnen met luiervrij. Dus hebben hem best lang gebruikt. T is nu 3,5 en is nu echt te groot voor dat ding.
Ik ben 3 dagen overtijd maar test negatief, 3 ochtenden achter elkaar getest. Ik vind het zo raar, nooit eerder gehad dat mijn menstruatie te laat was dus ik maak me hier een beetje zorgen over. Iemand die hier ervaring mee heeft?
Ik testte bij beiden kinderen pas na 5 dagen licht positief, dus alles kan nog
Weet iemand of er in Brussel (centrum) een kindvriendelijk restaurant/eettentje is? Dus met een speelhoekje oid?
Heeft iemand een white noise knuffel of gewoon zo’n apparaatje in de babykamer? Ik zit te kijken naar de knuffels van Moonie en Liva en het lijkt me wel wat maar vraag me af of het niet gewoon zo’n verkooppraatje is? Helpt het je baby echt om in slaap te komen?
Hier white noise op de telefoon, als je een oude telefoon over m hebt gewoon spotify erop zetten. En het helpt haar zeker met slapen
Wij hebben een goedkoop whitenoise apparaatje van numsy. Staat al vanaf newborn altijd aan als ze slaapt. Eigenlijk geen idee van de impact, maar we hebben wel een goed slapend kind met 6 maanden.
Bekijk Numsy Original 3 White Noise Machine Baby - Witte Ruis Apparaat op: Numsy Original 3 White Noise Machine Baby - Witte Ruis Apparaat | bol.com
Megaveel geluiden en batterij gaat 3 nachten mee als je alleen het geluid gebruikt. Oh en hij heeft standje oneindig, dus gaat niet uit na zoveel minuten.
Oooh ja dat kan natuurlijk ook gewoon! Ja we kunnen ook een sonos speaker in het kamertje zetten en dan Spotify aan… Maar ja die knuffels zijn zo mooi Ugh een baby is echt zo slecht voor m’n portemonnee hahaha en dan is ze er nu nog niet eens.
@JeMoeder oh dat is ook nog een goede optie! Kut ik had gewoon eerst hier moeten vragen voor ik die knuffels zag.
Nu zit ik toch de hele tijd met die gans in m’n hoofd hahaha
Bij mijn oudste hadden we een knuffeltje, Ewan het schaap, maar die ging na 20 minuutjes uit en dan werd ze alsnog weer snel wakker. Nu hebben wij ook een Numsy apparaatje, goedkoper en die blijft gewoon de hele nacht aan. Het helpt onze baby vooral om door te slapen en niet wakker te worden van andere geluiden, bijv spelende peuter of wanneer wij bijv. naar boven komen.
Ik heb een luiaard van zazu. Mijn baby wordt altijd wakker als je de kinderwagen naar binnen rijdt. Denk ook doordat het omgevingsgeluid veranderd. Dus dan leg ik Sven (the sloth) bij haar in de wagen en ze slaapt dan echt langer.
En soms zit ze te urmen in de cosleeper en dan gaat Sven aan en dan zie je haar ontspannen en weer even verder tukken.
Als ze echt overstuur is heeft het geen nut, maar heb dus wel het idee dat mijn baby lekker gaat op white noise.
En nu overdag in de slaapkamer hebben we Google Nest en dan zeg ik dat die white noise moet afspelen.