Haha ja, die bedoelde ik idd! Ik kan ze nu niet vinden bij de Kruidvat helaas. Peuter vind potje alleen leuk om op te spelen dus wil haar misschien thuis iig een oefenbroekje aandoen zodat ze ook gaat merken dat het handig is om echt te plassen op het potje
Ja kan ook onderbroekje onder luier proberen. Dat voelt heel nat
Ze hebben nu ook oefenbroekjes bij zeeman! Zelf niet geprobeerd, dus weet niet of het een goede tip is. Maar vast wel in de buurt verkrijgbaar en niet duur.
.Voor flesjes kan ik lansinoh zeer aanraden , woon in België en verschillende vroedvrouwen, lactatiekundigen en prelogopedisten raden deze aan bij borstvoeding. De flesweigerende baby van een vriendin was er ook mee geholpen.
Iemand ervaring met deze learning tower? Is het een aanrader?
Wij geven ook een learning tower voor de eerste verjaardag en ik heb opgelet dat het opstapje en het staplankje in hoogte versteld kunnen worden. Bij deze lijkt t vast te zitten en dat lijkt me onhandiger nu ze nog zo klein zijn. Maar hij komt vandaag binnen en we hebben 'm nog niet in gebruik, heb van vrienden ook wel gehoord dat ze hun kindje gewoon in de toren tilden totdat ze er zelf goed in konden klimmen. Wel een mooie prijs iig!
Heeft iemand tips voor laarzen (maat 21/22) voor een voet met een hoge wreef?
Blijkbaar heeft onze baby een hoge wreef/dikke voeten want in de meeste schoenen/sandalen past ze niet of heeft ze van die rollade voeten. Omdat laarzen aandoen/passen echt een drama is, zou advies erg fijn zijn zodat we minder hoeven te passen. Ze doet nog steeds altijd haar tenen naar beneden waardoor we met onze vingers in haar schoenen moeten om ze goed te leggen. Bijna onmogelijk om te doen in laarzen.
Bedoel je regenlaarzen? Dan zijn de bergstein laarsjes het fijnst. Die zijn soepel en vallen wat wijder.
Heel veel is al genoemd, maar mijn kraamverzorgster had de medela lekschalen bij zich echt ideaal! Ik had op een gegeven moment de vriezer vol op deze manier. Wat ik aan het begin vervelend vond is het opruimen van de extra melk. Dus ik zou de volgende keer direct potjes ( philips avent had ik) en borstvoedingszakjes in huis halen. Potjes kan je ook gebruiken voor hapjes en de zakjes ook voor als je bijvoorbeeld gaat kolven vanwege werk.
Ik ben fan van het lage model van Bergstein. Mijn zoontje had het zelfde maar dit ging erg goed.
Succes
@vuilnisglitter Ik vond het in het begin fijn om in te vriezen in ijsblokjesvormen (van zeeman met zo’n siliconen onderkant zodat je de blokjes er makkelijk uitwipt), omdat je in het begin nog niet weet in welke porties je kind gaat drinken, als je dan zakjes van 100cc oid gemaakt hebt loop je het risico dat je steeds wat weg moet gooien.
Ik wil slipstops of liever eigenlijk iets soortgelijks maar dan goedkoper kopen. Bestaat dat? Als ik Google kom ik alleen bij slipstop uit en ik vind het best prijzig, want we gaan het wss maar 1,5 week op vakantie gebruiken. Op Vinted staan ze niet veel goedkoper. Of heeft iemand ze hier toevallig 2e hands te koop?
Sorry dubbelpost. Meerdere mensen hier hebben dit ding besteld toch? Is dit ook leuk voor een kindje van ongeveer 1,5 jaar?
Een aantal van jullie heeft deze sandaaltjes van H&M toch?
Zijn deze ook geschikt als allereerste schoentje als ze net leren lopen? Of is de zool daar niet zacht genoeg voor?
@jahoor wij hebben deze vanaf dat onze baby 9 maanden is (speciaal voor in de auto). En het was meteen een succes, al kan ze nog niet alles, ze friemelt vooral. Ze is nu 11 maanden en speelt er nog steeds graag mee in de auto. Ik denk dat ze steeds nieuwe dingen aan dit ding ontdekken en dat het lang leuk blijft.
Ik heb het even getest en de zool is wel soepel, maar niet zo soepel als die bij de eerste paren die ze hier hadden (die zool kon je echt dubbelvouwen zonder al teveel moeite).
Over dat ding; onze baby (8m) kauwt dus op die dingen en is er al paar keer door gaan kokhalzen en spugen haha. Hier is hij nu dus even verboden in de auto, want geen zin in gespuugd in de auto. Maar wel echt een hit dus.
@jahoor hier pikken die van 2 en bijna 4 m regelmatig in!
En @XJ-9, bedankt voor de tips! Ik bedoelde inderdaad regenlaarzen.
Ik ga de aanbiedingen de komende tijd even in de gaten houden!
Welke maat heb je nodig. Ik heb als het goed is nog die dingen in de kast liggen en ik denk dat mijn 3,5 jarige hem niet meer past. Maat staat er niet (meer) op, maar ik gok op een 24/26. Donkerblauw met gouden ananasjes erop.
Ik had deze gekregen voor de verjaardag van mijn zoontje ipv slipstops. Ze hebben ze nu alleen nog in het roze zie ik. Scheelt een beetje qua prijs met slipstops. Moet wel zeggen dat ze lang meegaan, wij gebruiken ze al meer dan een jaar in het zwembad, op het strand, in de tuin en ze zien er nog meer dan prima uit. Scheelt ook de voetjes insmeren met zonnebrand :).
https://www.decathlon.nl/p/zwemsokken-voor-kinderen-aquasocks/_/R-p-14304
Mijn kind van 2 vindt het ook geweldig. Hij vraagt steeds om de ufo als we in de auto zitten.