Tips, ervaringen & aanraders #8

Ik heb maar 18/19 en 23 zoiets nodig. Denk dat 24/26 te groot is en weet niet of m’n kieskeurige dochter blauwe wilt :roll_eyes:
Misschien voor @Fredje dan?

1 like

Ja mijn dochter speelt daar nog graag mee, zij is 1.5

2 likes

Zijn deze schoentjes ook oke? Zag ze van de week nog liggen bij de zeeman

3 likes

Ik ga straks een fiets kopen + kinderzitje van bobike is dat windscherm echt een noodzakelijke aankoop?

Ik vind het wel een meerwaarde. Na een rondje fietsen zit dat scherm vaak vol met kleine vliegjes. Zou het niet heel chill vinden als dat allemaal in zijn gezicht komt. En volle wind in je gezicht is voor zo’n kleintje ook niet zo prettig.

7 likes

Ik heb nooit een windscherm gehad en niet gemist ook. Je kunt het altijd later kopen als je m toch mist.

1 like

Wij hebben geen scherm en ook nooit gemist.

2 likes

Idd flink minder wind en het houdt ook wel wat droog als het regent. Ik zou het wel aanraden.

1 like

Op de een of andere manier lijk jij me een mooi weer fietser. Dan zou ik zeggen dat het niet perse nodig is.

Hahahaha ja dat klopt absoluut :joy: ik verwacht ook dat ik de fiets max 1 keer per week ga gebruiken in de zomer

1 like

Nee klopt! Kan ze ook, maar vind voorop wat fijner zodat ik haar kan zien.

Is ook vet gezellig zo voorop! Maar als je enkel voor de lol fietst met mooi weer kan je wel zonder. Je kan d’r dan een regenbroek aantrekken oid als 't flink waait.

1 like

Wat is een fijn en vooral goed zonnebrilletje voor baby’s? Ik heb nu een harde maar die is haar te klein, zoek ook eigenlijk een zachte.

1 like

Izipizi :slight_smile:

6 likes

Edit: huh ik dacht @Feather getagt te hebben
Heb ook een izipizi waar hij nog wat langer mee kan doen maar hij heeft m (nu 1,5 jr) nooit op, gooit m telkens af. Zonnepetje liet hij langer op. Blijf ondertussen wel proberen.

Vraag: zoon drinkt regelmatig uit onze glazen (met behulp van ons) maar ik wil ook voor hem een eigen beker waar hij mee kan oefenen, wat zijn aanraders?

4 likes

Bij Hema heb je ook fijne zachte brilletjes. Ik heb op Vinted een siliconen koortje van een Izipizi bril gekocht zodat het ieieieiets langer op blijft.
Petje/hoedje werkt hier inderdaad ook beter (baby nu 11 maanden).

@Sovereign wij hebben de Tiny en Mini cup van Ezpz, van siliconen met een verzwaarde bodem. Werkt heel fijn. De Tiny is ong zo groot als een shotglaasje, de Mini is iets groter. Ik zou met 1,5 jaar de mini aanraden.

4 likes

Ik heb recent een dupe gekocht van Izipizi bij de primark is ook met zo’n rubberen koortje.

2 likes

Lol Izipizi en Ezpz, originele namen.

3 likes

Heeft iemand een goede tip voor het markeren van flesjes, voedingen (potjes) en kleertjes met m’n baby’s naam voor de opvang? Liefst dat het dan de vaatwasser en wasmachine doorstaat haha

Edit ah goedgemerkt is paar keer genoemd hier, eens bekijken

2 likes

Ik wil deze winkel aanraden in Rotterdam. De winkel is nu een maandje open en het is allemaal tweedehands kleding.

In de winkel verkoopt ze losse kleding, maar online alleen setjes geloof ik.

13 likes