Die telefoon is niet zo hard, en in het vliegtuig heb je veel andere geluiden waardoor de telefoon wel wegvalt. En alles beter dan een huilende baby is mijn motto in de lucht ![]()
Deze hier bij de jongste op de auto ruiten geplakt, lukt denk ik ook wel op een vliegtuig raampje denk ik?
Edit: oh zie dat @Karl_Lagerfeld dit ook al had getipt ![]()
Ja zeker. Is net als Zara. Complete verrassing.
Volgende week zijn de baby doekjes van de Kruidvat in de aanbieding, eigen merk 3x12 pack dozen voor €30. Is dit een goede deal en zijn de doekjes fijn?
3 voor €30 is niet zo bijzonder, komt regelmatig voorbij die aanbieding. Ik combineer het vaak met de 20% extra korting die je krijgt op extragoedkoopavonden (is een koopavond op woensdag van 17-20, 1x per maand denk ik). Dan komt het neer op €8 per doos en dat vind ik wel een goede deal
Tip om ook die extragoedkoopavond te gebruiken om goedkoop luiers in te slaan mocht je wegwerp gaan gebruikeb, want die 20 procent geldt dus bovenop reguliere kortingsacties.
Ik gebruik de waterdoekjes als billendoekjes, heel tevreden mee. Ook met zere billen prikken die niet
Ik gebruik pampers aqua pure en koop ze als ze 26 euro zijn (50% korting) bij bv de Etos, bol of amazon. Vind die zelf fijner dan kruidvat en zijn dan ook goedkoper. 864 stuks voor 26 euro vs 744 voor 30.
In ieder geval 1 tip: op onze kraamzorglijst stond dat je 2 pakjes nodig had. Maak er daar maar 200 bij wijze van
Wij vlogen daar doorheen.
Hahahaha 2 pakjes. ![]()
Ik zat ff te rekenen maar jouw vergelijking klopt volgens mij niet want die kruidvat aanbieding is 3 dozen voor €30. In 1 doos zitten idd 744 doekjes maar je krijgt dus 2232 doekjes (3x744) voor die €30. Dus kruidvat is flink goedkoper dan pampers want daar krijg je er 864 voor €26. Maakt mij verder niet uit want als je die doekjes fijner vindt mag dat wat kosten maar goedkoper zijn ze zeker niet.
Ja ik vind Pampers ook fijner maar no way dat ze ooit goedkoper zijn dan huismerk.
Op luieraanbiedingen.net kun je kijken hoeveel doekjes per 100 stuks zijn. Vind ik altijd wel handig!
Ah! Ik dacht dat het eenzelfde formaat doos was. Vond het al zo vreemd dat pampers goedkoper was dan kruidvat haha.
Ik vind pampers echt verschrikkelijk, ze zijn zo zeiknat. Maar m’n man had 2 dozen gekocht dus we doen het er maar mee :’).
Ja. Vind het wel klein vallen.
Als ik naar mijn (bijna) drieënhalf jarige kijk, zou de bovenste beter aanslaan!
Tip voor knoopinstructie: Basisknoop tricotdoek Kleine Keutel - YouTube
Dit filmpje van kleine keutel laat de goede knooptechniek zien voor een rekbare doek. Het is belangrijk de doek goed van schouder tot schouder en knie tot knie uit te spreiden.
Een rolletje bij de nek is juist niet de bedoeling bij een rekbare doek en ook niet nodig als je gewoon goed strak knoopt. Wel kun je de schouderbanen flippen om de doek wat bij het gezichtje weg te houden.
Ik vond zelf de doek van bykay wel te dik, je kunt bijv ook kijken naar Bam+Boe. (Bamboe dis en dunner, fijn voor de zomer).
Watertafel! Wij hebben beide en die waterbaan is echt een beetje een miskoop (of mis-cadeau want gekregen). Mijn kinderen zijn de eerste 10 minuten dat ie staat helemaal hyped maar aangezien je niks anders kunt doen dan die bootjes laten ronddrijven, is de lol er snel af.
We hebben nu de watertafel gecombineerd met zand (een tafel van Step2 met 2 afgescheiden delen) en daar zijn ze echt zo een uur mee aan het spelen.
Ja, ik vind dat ook de allerfijnste, lekker grote doekjes ook. En Jetske Ultee proof.
Wij hebben de eenhoorn variant van de bovenste en m’n dochter en de buurjongen hebben er vanmiddag 2 uur mee gespeeld totdat ze van ons naar binnen moesten ![]()