Wat zou leuker zijn voor een 3.5-jarige,een watertafel of een waterbaan?
Ja. Vind het wel klein vallen.
Als ik naar mijn (bijna) drieënhalf jarige kijk, zou de bovenste beter aanslaan!
Tip voor knoopinstructie: Basisknoop tricotdoek Kleine Keutel - YouTube
Dit filmpje van kleine keutel laat de goede knooptechniek zien voor een rekbare doek. Het is belangrijk de doek goed van schouder tot schouder en knie tot knie uit te spreiden.
Een rolletje bij de nek is juist niet de bedoeling bij een rekbare doek en ook niet nodig als je gewoon goed strak knoopt. Wel kun je de schouderbanen flippen om de doek wat bij het gezichtje weg te houden.
Ik vond zelf de doek van bykay wel te dik, je kunt bijv ook kijken naar Bam+Boe. (Bamboe dis en dunner, fijn voor de zomer).
Watertafel! Wij hebben beide en die waterbaan is echt een beetje een miskoop (of mis-cadeau want gekregen). Mijn kinderen zijn de eerste 10 minuten dat ie staat helemaal hyped maar aangezien je niks anders kunt doen dan die bootjes laten ronddrijven, is de lol er snel af.
We hebben nu de watertafel gecombineerd met zand (een tafel van Step2 met 2 afgescheiden delen) en daar zijn ze echt zo een uur mee aan het spelen.
Ja, ik vind dat ook de allerfijnste, lekker grote doekjes ook. En Jetske Ultee proof.
Wij hebben de eenhoorn variant van de bovenste en mân dochter en de buurjongen hebben er vanmiddag 2 uur mee gespeeld totdat ze van ons naar binnen moesten
Heeft hier iemand de Bugaboo bekerhouder? En kan deze ook aan de binnenkant van de stang?
Aan de buitenkant lijkt me mega irritant, dan rij ik elke dag ergens tegen aan denk ik
Ja ik heb deze en zit aan de binnenkant bij mij. Alleen onhandig als je de stang naar de andere kant draait.
O top!
Wij hebben een Lynx, daarvan kan de stang niet naar de andere kant, dus dat scheelt
Thanks voor de tips en reacties dames! Ik ga die avonden in de gaten houden. Ook voor de luiers inderdaad.
Mijn dochter heeft dit ook een hele tijd gehad (ook nooit problemen met inslapen ofzo). Niks hielp dan, behalve onze aanwezigheid. We hebben een matras naast haar bed gelegd en een van ons gaat dan daar liggen. Soms haar hand vasthouden of haar even gerust stellen, maar dan gaat ze in elk geval uiteindelijk weer slapen. Anders bleef ze maar huilen en dat vonden we ook zo zielig.
Op die manier kregen we in elk geval zelf ook nog nachtrust.
Sinds bijna een maand was het ook opeens weer over en sliep ze weer gewoon door. Ik hoop dat dat zo blijft hahaha.
Fidget spinners waren toen hier een hit. Bij de action te koop bij het kinder speelgoed. Je kan ook op insta kijken bij het account where is briggs. Zij heeft een link naar Am.azon waar ze tips geeft in verschillende leeftijdscategorieën qua speelgoed voor in de auto of vliegtuig. Die raamplakkers van @Karl_Lagerfeld heb ik daardoor ook gehaald, was al vermaak op het vliegveld en daarna in het vliegtuig!
Oh ik lees ff mee! Onze dreumes van 17 maanden heeft dit ook ineens. Inslapen gaat goed, maar vaak wordt ze rond 12 of 1 wakker en dan nemen we dr uiteindelijk in bed omdat ze anders niet verder slaapt. Bij ons in bed is er niks aan de hand. En als ze niet rond 12 of 1 wakker wordt, dan is ze om 5 of half 6 al wakker, zelfde verhaal. Dan slaapt ze meestal nog tot 7 of 8 tussen ons in. Opzich is dat laatste niet erg maar ze sliep al lange tijd gewoon door van 19.00 tot 06.30 zoiets.
Volgens mij is het echt weer zoân fase rond deze leeftijd. Hier duurt het in slaap vallen soms echt een eeuwigheid. Terwijl hij voorheen vaak meteen als een blok in slaap viel. Wij hebben een matras naast zijn bedje liggen, wat @appa ook zegt. Eten gaat trouwens ook wat minder hier. Ik denk dat hij veel te druk is met zijn taal- en spelontwikkeling op het moment, om te gaan slapen of eten
Dutjes overgangen zijn sowieso van die rot momenten. Wij hadden dat al met 13 maanden Ze hebben een hoop te verwerken die kleintjes. Hopelijk hebben we allemaal snel weer onze rust terug!
Mijn dochter is inmiddels 21 maanden en ik herken alles. Slecht slapen, mega driftig, gedoe met eten, lastig af te zetten bij de opvang. Het heeft hier ongeveer 3 maanden geduurd denk ik. Heb qua gedrag gewoon bepaalde dingen vermeden bijvoorbeeld boodschappen besteld ipv zelf erheen. Qua slapen hebben wij ook een matje op haar kamer liggen zodat we naast haar kunnen liggen indien nodig. Het wordt vanzelf beter kan ik nu uit ervaring zeggen ze heeft een enorme ontwikkeling doorgemaakt op het gebied van spraak en zegt nu âzinnenâ van twee woorden.
Heeft iemand ervaring met veel oorontstekingen bij babyâs?
Mijn zoontje is 11 maanden en zit nu aan zijn 6de oorontsteking (waarvan het meestal een dubbele is). Deze duurt al 5 weken. Hij heeft al antibiotica gehad, maar dat doet niks. Hij heeft bijna nooit koorts maar vooral pijn dus hij krijgt bijna dagelijks de maximale dosis paracetamol.
Ik weet niet meer echt wat ik er mee moet. De huisarts zegt dat ze niks doen tot 2 jaar. Dus buisjes zijn geen optie en doorverwijzen zou dus geen zin hebben. Wij worden ondertussen echt moedeloos van het slaap gebrek met een krijsende baby die niet kan liggen van de pijn. Het is ook gewoon zo zielig, maar je kan niks.
Is er iets wat ik mis?
Buisjes voor 2 jaar zijn zeker een optie hoor! Ik zou er op staan doorverwezen te worden naar een kno arts.