Oh wauw, wat een omschakeling ineens! Natuurlijk is gezondheid nummer 1 maar het lijkt me ook bizar om ineens te horen dat het toch het andere geslacht wordt.
39 grafen koorts hier (11 wkn) ppff wat voel ik me naar en heb het ijskoud
Iemand tips voor super fijne wasbare zoogcompressen?
Ik heb die van Philips Avent gehad, maar na 2x lange periode van voeden zijn die echt op - en helaas niet meer leverbaarâŠ
Dus opzoek naar nieuwe tips
Ik heb er via vinted kunnen kopen en op zich blijft het redelijk liggen. Als mn man er tegenaan komt niet maar zij is natuurlijk veel kleiner en lichter.
Voor nu een prima oplossing.
Ik had deze en vond ze heel fijn: Zoogcompressen Borstcompressen Pakket uitwasbaar - Mooi en Zwanger
Wat @suikerklontje zegt, zoân gezichtsmasker werkt prima. Goede bandjes om en erbij blijven dan kun je heerlijk samen snorkelen. Test het wel eerst even in het ondiepe, want bij mijn kind bleef het masker eerst vollopen (zat niet goed)
Ik heb ook die van Lansinoh, heel tevreden over en inderdaad lekker zacht.
Bij mij zijn de wasbare zoogcompressen van Lansinoh ook favoriet. Heb ook van petit lulu en little lamb maar pak altijd de Lansinoh zodra ze weer gewassen zijn.
Boobbirds
Welke lekvrije bekers voor onderweg gebruiken jullie voor je peuter?
Hier gaat alles uiteindelijk lekker. Munchkin, Trixie, Philips Avent.
Was alles al met de hand af, maar dat helpt ook niet.
Camelbak lees ik ook wisselende ervaringen over.
Ben benieuwd!
Mepal Campus gebruiken wij voor alledrie sinds de oudste naar school gaat,jongste moeten we nog helpen met dat ding induwen dat hij open gaat maar de andere lukt dat zelf.
Hoe vinden jullie de Enfant gevoerde laarsjes vallen?
Als ik de maattabel moet aanhouden kom ik op ruim 2 maten extra uit ipv de aanbevolen maat. Overal zie ik 1 maat staan. Vind iets ruim halen niet erg maar wil ook niet dat ze struikelen bij het rennen.
Mijn kind wordt bijna 4 jaar en ik wil wat leuks doen. Heeft iemand nog tips voor leuke uitjes? Het moet goed bereikbaar zijn met de trein en liefst Zuid Holland, Utrecht, Brabant of Noord Holland.
Ik vind ze juist wat groot vallen. Mijn zoontje zit nu tussen 21 en 22 in en de laarsjes zijn maat 21 en hij heeft er nog best wat ruimte in. Denk dat je sowieso niet al te groot moet nemen, want die voering voelt best glad aan en ze kunnen er zo uit floepen.
Spoorweg museum? Heb ik nu vorige winter gedaan toen hij net 4 was en toen had je ook zoân ijsbaan enz!
In Hoog-Catharijne nog effe langs de Lego store en (als je een bad hebt) langs lush ? (Althans onze kinderen vinden een Bruisbal dus het einde haha)
Deze van de hema, ik kocht het bij de sportafdeling. Je moet het niet helemaal vullen en dop goed erop zodat het niet lekt.
Oh echt? Die met wol gevoerd? Lees online juist heel veel dat het soms juist lastig aangaat daardoor.
Zo lastig altijd met dit soort dingen. Kan ze hier in de buurt ook nergens in de winkel vinden dus passen is lastig
Ons kind heeft dikkere kuiten en een iets hogere wreef dan ânormaalâ en die kwam niet de bocht om bij de enkel. Helaas, want ze voelen wel super warm aan.
Ze heeft normaal maat 22/23 en van Enfant moest ze maat 23 hebben volgens de site waar we het besteld hebben.
Oh zo, ja ze zijn wel wat lastiger aan te doen dan gewone laarzen denk ik. Al heb ik er geen ervaring mee, dit zijn zân enige laarzen. Ik doe ze aan en dan laat ik hem even staan en dan zitten ze goed. Maar als ie op zân knieĂ«n gaat zitten ofzo dan floept ie er weleens uit. Maar misschien heeft mijn kind wel smalle kuiten dan. Ik ben er iig heel tevreden mee. Geen gekloot met dikke sokken en ze zijn idd van heel stevige kwaliteit.
Mijn dochtertje heeft vanavond spontaan besloten dat ze vannacht geen luier meer hoeft (ze is al een paar maanden 4). Ik heb een matje onder haar gelegd en zal haar nog wakker maken om te plassen (ze slaapt sinds 20 uur ofzo - zal haar denk ik rond 23 ofzo wakker maken? Of hoe laat? HELP). Is dat het? Of zie ik nog iets over het hoofd?