Tips, ervaringen & aanraders #9

Ik vind dit een fijne draagzak. Maar bij mijn vriend zit hij niet fijn. Zal sowieso ergens gaan passen als dat lukt.

Hebben hier toevallig mensen een hoes voor hun Snoozzz kussen om er een babynestje van te maken? Zo ja, bevalt het?

2 likes

Hoe doen jullie het met winterjassen en autoritjes naar de opvang?

Wij brengen haar vaak met de auto naar de opvang. En dan durf ik geen dikke jas aan te doen vanwege de gordeltjes, maar het is dan natuurlijk wel mega koud in de auto dus een jas is wel nodig.
Ze heeft dan haar Engel jas aan. Maar voor buiten spelen op de opvang is dat eigenlijk te koud. Moet ik daar dan een losse jas voor meenemen?

————-
@Izzie Ja wij hebben ook een Tula FTG en beviel heel goed, maar is inderdaad wel persoonlijk. Vond hem makkelijk om te doen en verstellen voor mij en vriend en aan te passen naarmate kindje groter wordt. Wij hebben m echt veel gebruikt tot onze dochter 1 was. Daarna niet meer zoveel gedragen, sindsdien vooral kinderwagen of framedrager (rug).

3 likes

We hebben de Tula het eerste jaar veel gebruikt, en onlangs weer meegenomen op vakantie als rugdrager (nu twee jaar oud).

2 likes

Zonder jas in auto en zijn jasje gewoon mee

2 likes

Is er een reden dat je specifiek naar deze draagzak vraagt? En welke kledingmaat draagt je kleintje nu?

1 like

Lijkt mij zo koud nu om zonder jas in de auto te gaan. Maar dat valt wel mee dus?

Volgens mij staat deze best hoog op een aantal lijstjes van draagzakken, vind de prijs goed en het design mooi! de baby moet nog geboren worden.

Ook zonder jas in de auto, zo rij ik zelf ook vanwege de veiligheid! Eerst even koud maar al snel prima

3 likes

Voetenzak voor de maxicosi en een muts op

2 likes

Even koud, maar auto warmt snel op

1 like

Bevalt heel goed. Bij mijn eerste veel gebruikt het eerste jaar, wel pas na paar maanden. Nu bij mijn tweede al in de tweede week en gebruik hem dagelijks. Vind hem ook makkelijk omdoen en afstellen, ook bij afwisselen met partner!

3 likes

Overigens hadden we tot ongeveer 1,5 jaar een voetenzak in de autostoel. Nu is hij daar te groot en druk voor.

3 likes

Heel fijn! Gebruik hem sinds ze 3 weken is en bevalt echt goed. Ze heeft een goede houding en ik krijg hem makkelijk alleen aan. Ik vind het een aanrader.

2 likes

Dank voor alle tips!
Ik ga denk ik maar zonder jas en met een dekentje doen. En dan dikke jas los mee. Ze is bijna 1,5 jaar dus nu nog een voetenzak kopen vind ik zonde :grimacing: Het is ook maar een ritje van 5 min, dus waar hebben we het over :rofl:

3 likes

Ik doe ook gewoon een dekentje over dr heen, en dat dekentje gebruik ik dan ook om dr warm te vervoeren van de auto naar de plek waar we moeten zijn (kdv is ook maar 5 min met de auto, maar t stukje van auto naar kdv gebouw dan net te lang om zonder jas te doen)

2 likes

Wat ook een optie is om de jas andersom aan te doen als de gordel dicht zit. (Dus jas over de gordel met armen door de mouwen). Dan heb je niet per se een dekentje nodig.

2 likes

Ik heb er eentje, gekocht via Vinted. Uiteindelijk amper gebruikt! In plaats daarvan gebruikte ik een aankleedkussenhoes! Werkte voor mij nog beter, en handig dat ik zo dezelfde hoes kon gebruiken voor aankleedkussen/wieg matrasje/kinderwagen matrasje/babynestje.

4 likes

Vanavond de connetix creative set gegeven en meteen een groot succes! Geinfluenced door jullie. Dank!

3 likes

@Keroppi ja zoiets als dit doen wij ook! En dan ook de andere kant daarna nog strijken, dan breken ze minder snel.

Het is ook ff zoeken met juiste stand van je strijkijzer vond ik en handigheid krijgen. Ik heb hem tussen de middel en hoge stand in staan. Bij de middel blijft het uit elkaar vallen, de hoge stand gaat te snel en wordt die plaat gloed heet en zouden de pinnetjes ook smelten denk ik.

1 like