Tips, ervaringen & aanraders #9

Die maxi strijkkralen zijn echt behoorlijk groot. Hieronder een foto van een gewone en een maxi exemplaar :smiley:

6 likes

Ik heb hem nu sinds week 25? Ben nu 31 weken. Maar ik ben ook zo’n persoon die in de zomer nog steeds onder een deken moet liggen want ik moet altijd iets vast hebben of mijn been ergens omheen slaan, kan eigenlijk niet slapen zonder en dat is in de zwangerschap alleen maar erger geworden :sweat_smile:

3 likes

Bij ons is sinds enkele weken de hama maxi kraaltjes echt een hit :grinning:

1 like

Is er hier iemand die de Joolz Aer+ heeft en ook de reiswieg daarbij heeft gebruikt? Ik ben redelijk overtuigd dat we die willen aanschaffen (ivm bovenwoning en niet veel opbergruimte), maar lees vooral veel reviews over de Aer+ buggy en nog wat weinig over de reiswieg. Ben vooral benieuwd of deze niet te klein is (in vergelijking met andere Joolz wagens wel een stukje kleiner), of is dat prima te doen met de overgang naar de buggy…

1 like

Ik heb ook de reiswieg, maar kan je nog niet vertellen over de overgang naar buggy want gebruik nog de reiswieg. Ik heb wel een luxe positie want ik gebruik de Joolz geo3 thuis en de aer+ ligt standaard in de auto voor gebruik als we op pad zijn. De reiswieg van Aer+ is zeker een slag kleiner dan die van geo3, maar mijn (lange!) zoontje past er nog net in. Die was bij geboorte 56cm en met 5 mnd 71cm. Nu met 6 maanden weet ik zijn lengte niet precies, maar we gebruiken de reiswieg nog steeds. Ben heel blij met het gebruik!! Heel compact, met 1 hand in en uit te klappen. Natuurlijk wel echt een ander onderstel dan geo3 (geen demping, kleine wieltjes etc) :blush:

1 like

Welke stijl spreekt je aan?

Dian Dillema? Zit in Friesland. Ze heeft bij een vriendin van mij een mooie shoot thuis gedaan.

1 like

Haha dat klinkt voor mij als leek alsof je straks foto’s met chaggo hoofden krijgt

1 like

O ja dan snap ik het beter. Hoop dat je iemand vindt!

Fenna van Wonder Fotografie? Zit op de grens ergens Friesland/Overijssel volgens mij (ze is net verhuisd en ben ff kwijt in welk dorp ze nu precies woont/werkt)

2 likes

Hele leuke fotograaf. Wij hebben inmiddels al 2 een fotoreportage gedaan bij haar.

2 likes

Tip: vanavond is het extra goedkoop avond bij Kruidvat waardoor je 20% extra korting krijgt op een product naar keuze. Er is een aanbieding op Kruidvat luiers, 3 jumbopakken voor €42, daar geldt de extra korting niet bovenop. Maar als je een maandbox koopt waar 3 jumbopakken in zitten krijg je wel die extra korting. Dus ik heb nu voor €35 een betere deal

3 likes

Weet niet of de stijl goed is, maar misschien Jitzke Grijpstra?

2 likes

Ahh ik heb het online opgegeven. Site overbelast, ondertussen is alles wat ik wilde uitverkocht. Zelfs toiletpapier :joy:

1 like

Irritant zeg! Bij mij deed de korting het iets voor 5 al, misschien een tip voor de volgende keer?

Ben een hele poos bezig geweest een Kruidvat maand box maat 3 luiers te kopen. Winkelwagen werd telkens leeg gegooid en toen ik eindelijk op betalen klikte (alle andere stappen doorlopen) was hij weer leeg en het product uitverkocht :sweat_smile: balen

Ik heb geen shoot bij haar gedaan, maar mensen in mijn omgeving wel en die vinden haar heel fijn/goed!

1 like

Ik kan alleen de 2 maanden doos ook vinden… maar dan is m’n baby al meer dan 9kg denk ik.

Ik zat nog even in mijn geschiedenis te kijken, maar ik zat inderdaad ook bij de 2 maanden doos. Vreemd!

1 like

Hebben jullie een flessenwarmer? En zo ja, welke? We hebben dr Brown flessen maar alles lijkt voor Phillips flessen te zijn?

2 likes