Tips, ervaringen & aanraders #9

Ja om de een of andere manier lokt deze vorm ze enorm om het te eten hahaha. Alleen wel waarschuwen voor de sateprikker die erin zit :joy:

2 likes

Ooh heel leuk! Onze dochter heeft vanochtend bloemen getrakteerd op de opvang (groene druiven gehalveerd op een lange prikker en dan met koekstekers bloemen uit plakken meloen), maar gezien ze vlak voor kerst jarig is ga ik dit onthouden voor volgend jaar!

1 like

Nee die bewaar ik in de hoop dat de jongste ze wel past in de winter, volgend jaar of jaar daarop.

1 like

Ik heb ze in maat 25 diecuk van plan ben om te verkopen

Tip voor iedereen die dit jaar voor het eerst kerst viert met kind: de herinnering kerstbal van Alzheimer Nederland. Wij stoppen er elk jaar een speciale herinnering van dat jaar in. Als hij ooit uit huis gaat krijgt hij die bal mee. Bij jaar heb ik zijn naam geschreven.

26 likes

Leuk idee! Ik heb 'm ook thuis en nog geen doel voor bedacht maar dit lijkt me heel leuk. Schrijven jullie er allebei een herinnering op of samen?

1 like

Wij doen het samen. Tot nu toe hebben we:
2021: zijn geboorte en dat jaar dus ook eerste kerst.
2022: de eerste keer samen op vakantie en wat hij daar allemaal heeft gedaan.
2023:

12 likes

Oh wauw ik wil deze ook. Thanks voor de tip!

1 like

Ik vind ze smal vallen, waardoor m’n dochter het niet past in de breedte en de rits bijna niet dicht gaat. Wellicht een x passen in de stad?

Hierop terugkomend. Het worden kerstboomcakejes versierd met groene stift en mini smarties als ballen.

Dit weekend ga ik met mn dochter een jurkje scoren. Want ze heeft geen zin om voor schut te lopen :smile::joy:

2 likes

Twijfel tussen 1 van deze 2. Kan ze in de winkel nergens vinden, welke zou leuker zijn?

1 like

De bovenste heb ik gezien bij vrienden/zaken waar ze een speelgoedhoek hebben/opvang etc. Ze worden er altijd wel naar toe getrokken.

Maar hoe het is in vergelijking met de onderste…

Mijn kind is helemaal gek op de boerderij, en vind m zelf ook leuk.
Speelt er heel veel mee, doet de dieren na enz.

Ken de andere niet maar de boerderij is ook goed door te verkopen weet ikm

Mijn kind heeft de bovenste, heeft er een tijdje veel mee gespeeld, op het moment niet zoveel.
Denk dat dieren op jonge leeftijd meer herkenbaar zijn, dan zo’n kasteel?
Bij die boerderij kun je de dieren door dat bovenste rode raam gooien en dan komen ze uit de blauwe deur beneden eruit en hoor je een liedje of een zinnetje. Dat is hier wel het hoogtepunt van de boerderij. Ik weet niet of het kasteel ook zoiets heeft?

1 like

Ja weet ik ook niet maar door wat je beschreef heb ik de boerderij gekocht :joy: :pray:t3:

4 likes

Heeft er iemand tips voor een droge jeukende hoofdhuid bij een peuter van 2?

2 likes

Kun je iets veranderen aan de shampoo waar je het haar mee wast, hoe vaak je dat doet en op welke temperatuur de douche staat? Dan heeft bij mij zelf alles verholpen.

2 likes

Is een IKEA malm ladekast geschikt als commode?

Als je die met drie lades bedoelt: zou ik te laag vinden. Een commode is meestal 90 cm hoog, heb zelf een Hemnes en die is 96 geloof ik. De malm met vier lades is 100 cm hoog en dat lijkt me (voor mij in ieder geval) weer te hoog haha.

2 likes

Welk ondergoed vinden jullie het fijnste voor je kind?
Wil binnenkort beginnen met zindelijkheidstraining bij mijn zoontje.

Bij rompers ben ik altijd fan van de Hema geweest. Geen idee of hun ondergoed ook fijn is.

1 like