Ah dit is precies de vraag die ik ook wilde stellen! Zit te twijfelen om een hele cursus te volgen maar eigenlijk paar dat helemaal niet in mijn leven
Oh ja! Ik zat op youtube en jij vertelde over dat de app ook zo fijn was
Hierop aanhakend, iemand ervaring met de cursus van Dubbel Zen?
Ja ik heb hem in 2021 gevolgd. Weet niet of het nog dezelfde cursus is eigenlijk, volgens mij heeft ze in de tussentijd nieuwe producten uitgebracht. Ik vond het een prettige cursus, maar heb geen ervaring met andere cursussen dus hier heb je allemaal niet veel aan
Iemand ervaring met een van deze loopfietsjes: veloretti loopfiets / puky classic lr m loopfiets / banwood loopfiets? Of iets soortgelijk?
Wij hebben de Veloretti loopfiets (met ombouwkit tot driewieler) en die ziet er na behoorlijk gebruik nog goed uit. Frame is te hoog voor vrij jonge/kleine kindjes. Denk dat ze zeker wel 2 jaar moeten zijn.
Van Pucky geen loopfiets maar wel de vierwieler en een âgewoneâ fiets en als we niet al de Veloretti hadden had ik ook de Pucky loopfiets gekocht. Love Pucky, echt goede kwaliteit. De vierwieler is door twee kinderen intensief gebruikt en ziet er nog zo goed uit.
Puky is over het algemeen echt onverwoestbaar. Ervaring met de limo en gewone loopfiets van hun , beiden 2e hands gekocht staan altijd buiten (wel droog) en al 3+ jaar plezier van inmiddels.
Puky is echt onverwoestbaar inderdaad! Top loopfiets. Blij mee.
Bedoelen jullie the hypnobirthing pack van the birthcompany?
Yep!
Ik had toen volgens mij wel een bundel van Pregnancy + Hypnobirthing genomen, omdat er grote korting was.
Maar in principe heb je het meeste aan de Hypnobirthing pack.
Is een leeftijdsverschil van 3,5 jaar minder leuk dan bijvoorbeeld 2,5 jaar? Ook omdat het dan een half jaar duurt voordat de peuter naar school gaat⊠of komt dit veel vaker voor dan ik denk?
Geen idee eigenlijk! Nooit echt over nagedacht bewust haha. Hier 3,5 jaar verschil en idd peuter gaat half jaar na de geboorte naar school. Tot nu toe gaat het heel goed! Hij is vrij zelfstandig n eigenlijk niet echt erg jaloers gedrag gezien nog. Tot nu toe pakt het dus goed uit en vind ik het verschil super fijn. Alleen jammer dat hij nu wat langer moet wachten voor mijn gevoel alvorens hij echt goed met haar kan spelen en hij echt wat âaan haar heeftâ.
Tja, niet iedereen is gezegend met snel zwanger raken. Tussen mân kinderen zit 5 jaar verschil en vind dat heel fijn. De eerste heeft flink veel aandacht gehad en nu de kleine ook veel aandacht terwijl de oudere al naar school gaat. Ze zijn echt maatjes. Alles heeft zân voor-en nadelen. In mân omgeving is het heel wisselend qua leeftijdsverschillen.
Wij hebben dit leeftijdsverschil (ben eind februari uitgerekend), en ik vind het in ieder geval in de zwangerschap heel erg leuk . Mijn oudste krijgt het echt heel bewust mee en kan hem ook goed uitleggen als ik even wil rusten, niet zo vaak kan tillen etc.
Nee idd⊠maar soms lijkt het wel zo. Alsof iedereen maar de perfecte 2 jaar er tussen heeft. Goed om andere verhalen te lezen.
Ik weet dat je het niet zo bedoelt maar dit komt een beetje raar over. Als je moeite hebt met zwanger raken vind je het waarschijnlijk heel erg dat er meer tijd tussen zit dan de âstandaardâ (ik iig wel).
Nee zo bedoel ik het zeker niet, âde perfecte 2 jaarâ was cynisch bedoeld.
Ik maak mij er dus wel druk om, vandaar dat ik om ervaringen vraag waarbij het leeftijdsverschil geen probleem is.
Ik vind je vraag persoonlijk ook pijnlijk.
En dan zegt iemand: ja het is echt minder leuk! Beter 2,5 jaar aanhouden hoor!! En wat kan je daar dan mee?
Who cares mensen die zich druk maken over het leeftijdsverschil van andermans kinderen hebben echt een hobby nodig.
En het loopt zoals het loopt, soms gepland en soms niet.
De kans dat het je kind ĂŒberhaupt wat uitmaakt is nihil en als t een peuter/kleuter is doe je m er waarschijnlijk ĂŒberhaupt de eerste paar jaar ook geen plezier mee.
Ik heb meteen een eenpersoons gedaan. Ik blijf anders bedden kopen en zag de meerwaarde van een peuterbed ook niet helemaal. Zoân huisjesbed is in mijn ogen ook maar relatief kort leuk dus ik heb geĂŻnvesteerd in een goed eenpersoonsbed.