Jazeker, gewoon bij elke bouwmarkt te halen. Bijvoorbeeld deze: Aquazuro toiletzitting Family thermoplast met kinderzitting wit
Als je zoekt op familie/family vind je ze meestal wel.
Jazeker, gewoon bij elke bouwmarkt te halen. Bijvoorbeeld deze: Aquazuro toiletzitting Family thermoplast met kinderzitting wit
Als je zoekt op familie/family vind je ze meestal wel.
En ook als je 1 kind hebt is zo’n wcbril alsnog het waard! (en goedkoper dan nog een kind). Ik merkte dat ik mezelf dingen aan 't ontzeggen was omdat je het er pas uithaalt als je 't meerdere kindjes gebruikt (draagjas, draagzak, mooie positie of voedingskleding) terwijl ik die dingen dus wel wilde.
Ja, terechte opmerking! Die toevoeging was eigenlijk niet nodig.
Merk sowieso dat er heel veel geadviseerd wordt voor meerdere kinderen… “deze babyfoon kun je er meer op aansluiten” en “na een paar kinderen kun je dit nog goed doorverkopen”
Wie zegt dat ik een tweede wil
Traktatie foto’s! De magnetische boekenleggers zijn net binnen gekomen. De rest hebben we vanmiddag al gedaan dus hoefde ze er alleen nog bij te doen. Dit wordt de traktatie voor mijn kind morgen. Zakje versierd met eenhoorn stickers (kind zelf stickers gedaan), doosje rozijnen ingepakt en sticker erop, twee eenhoorn magnetische boekenleggers en stickers. Het is niet veel maar wel heel erg eenhoorn en kind is er mega blij mee
Ohja en voor de juffen Toblerone ingepakt met een briefje erbij en gestickerd door kind.
Ohhh ik vind het heel leuk!
Tof ook dat je kindje mee geholpen heeft en hopelijk heeft ze veel plezier met het uitdelen
Leuk gedaan. De naam van je kind staat nog op de bovenste foto trouwens!
Dat is de naam van een van de juffen! en dank jullie wel
Oh dan niks gezegd haha
Iemand ervaring met een baby die op latere leeftijd (9 maanden) ineens flesweigeraar is?
Hij drinkt amper, wordt heel boos van de fles. Hij heeft een maand live bij mij gedronken dus ik verwachtte wel dat hij er even moeite mee zou hebben, maar dag 1 ging oké en dag 2 dramatisch (hij is op de opvang).
Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, ik had eigenlijk verwacht dat hij wel uit de gevarenzone zou zijn qua flesweigeren en ik had ook verwacht dat hij op vakantie vaker uit de fles zou drinken, dus niet echt actief mee bezig geweest toen dat niet zo bleek te zijn.
Niet met mijn eigen kind maar wel op mijn werk. Ook met oudere kindjes. Zeker toen bijvoorbeeld na de lockdown. Uiteindelijk kwam het wel weer goed maar het is echt blijven aanbieden. Zowel op de opvang als thuis. En eet hij (goed) groente en fruithap? Ik doe wel eens borstvoeding daar doorheen als kindjes het niet wilden drinken.
Thuis doen we Rapley maar op de opvang krijgt hij wel puree. Maar denk niet dat dat echt zoden aan de dijk zet, als ie normaal zo’n 240 tot 360 cc per werkdag dronk.
Stuurden jullie je kind met waterpokken naar de opvang?
Ja, maar hij had er geen last van (leek niet veel jeuk te hebben) en hij had geen koorts. Daarnaast heerste het op de opvang en had minstens de helft van de kindjes het
Ja, ze waren er niet ziek van en ze zijn al dagen voor de blaasjes komen (en je het dus weet) besmettelijk. Heerste toen ook daar, ze hadden het ook van daar.
Ja mijn zoontje heeft het nu ook, tenminste vandaag ontdekt en leidster zei inderdaad dat het nu ook heerst bij de opvang.
Tot nu weinig last, maar vraag me af hoe dat dan zit als hij morgen ineens intense jeuk krijgt? Of valt dat altijd wel mee?
Hier was het bij beiden heel verschillend qua jeuk, de een bleef er prima af en de ander krabte het met name in haar slaap open op sommige plekken. Maar afleiding doet dan vaak wel goed en als het niet gaat zullen ze wel bellen toch? Dus er rekening mee houden dat er eventueel 1 van jullie op kan halen zou ik dan bv zelf vast doen.
Ik wil mijn baby graag meer water laten drinken zodat ik de middagfles kan laten vallen. Hij drinkt nu nog 4 flessen . Soms ook nog een kleiner flesje extra als ie 's nachts wakker wordt en te boos is om te slapen. Als ik de middagfles oversla (gisteren geprobeerd) vindt hij het oke, maar ben ik bang dat hij dan niet voldoende heeft gedronken. Als ik de fles aanbied, zuipt ie 'm ook helemaal leeg. Vandaag een klein flesje gedaan van 100 ml met één schepje flesvoeding. Ik bied bij elk hapje de beker water aan en tussendoor ook (na het wakker worden en tijdens het spelen), maar hij duwt 'm vaak weg. Tijdens het groentehapje wilde hij tussendoor wel wat slokjes water dus hij snapt het wel, heb ik het idee. Hebben jullie tips?
Hoe oud is je baby?
Bijna 9 maanden.