ik vind die van Lanonline ofzo heel fijn. En bedoel je knoeien als je de melk in het flesje schenkt? Voor mij hielp het als ik het zakje afknipte onder die harde plastic sluitrand. Want zodra de melk daar overheen moest bij het inschenken ging het mis.
Ik heb deze ook en vind ze fijn. Ze hebben 2 scheurlijntjes, dus een schaar is niet nodig.
Ik vind rockahula leuk voor haarspeldjes. Blijven ook lang mooi.
Weet iemand of je kunt zwemmen in een zwembad van centerparks als je niet in het park verblijft?
Meestal wel maar dan moet je een dagkaart kopen!
Ja, je kunt dan een kaart kopen,
Bereid je voor op 100 euro voor een dagje zwemmen met je gezin. Die prijs houd mij echt tegennom het te doen
Het is 10 euro voor 1 volwassenen en m’n dochter is gratis want die is 2! Is wel in België, misschien goedkoper?
112€ hier bij de Eemhof, voor 2 volwassenen en 2 kinderen 3+
HONDERDTWAALF. Was echt totaal in shock haha
Dat is zeker goed te doen! In NL betaal je bij de bekende parken al snel 30 euro pp voor een volwassene en dan komen de kinderen en parkeren er nog bij…
Ja om te janken toch? Efteling prijzen voor een freaking zwembad
Soort tipje en appreciatie post: love dat merken als lego nu ook lichamelijke beperkingen in hun producten stoppen om dit meer normaal te maken onder kinderen.
(Lego friends nummer 41726)
En dan is het niet eens meer subtropisch omdat ze vanwege energieprijzen en duurzaamheid de tempratuur omlaag zetten. Heel begrijpelijk en ben helemaal voor, maar eindstand zit je met kippenvel in het pierenbadje
Ja dat was ook het eerste waar ik aan moest denken. Ik vond t (afgelopen december) overal koud in het gebouw, maar ook in de zwembaden zelf. Ik had het zelf koud, maar moest mijn kind ook aansporen om maar in beweging te blijven, want die was al vrij snel aan het klappertanden.
Dit is dus serieus mijn kind pakt de nieuwe speen maat 1 niet omdat die niet opgeblazen is
Hoe kan dit dezelfde maat zijn

Ik heb dit wel op foto’s gezien, maar het is hier nooit gebeurd. Maar het kan dus wel echt
Jaaa dit hebben onze bibs ook.
Vooral bij de oudste, die had ook heel erge zuig behoefte en heel sterke ook.
Nou inderdaad wij waren een tijdje terug naar een “subtropische zwemparadijs” en het leek wel alsof we nieuwjaarsduik reden
Haha precies dit had ik ook. Echt frustrerend want het duurde super lang voor ze die nieuwe speen pakte en je moet dus echt ff door de “pijn” heen. Maar daarna nooit meer problemen gehad. Helpt om meerdere spenen af te wisselen en die zuigbehoefte wordt ook steeds minder.
Huh! Ik heb laatst nieuwe spenen in maat 1 gekocht en dacht toen dat wij sinds de geboorte dan maat 2 al hadden omdat die nieuwe zoveel kleiner waren. Maar ze worden dus echt zoveel groter door het zuigen? dan ga ik die kleinere toch weer erbij pakken en doorzetten ermee, want hij spuugt ze nu steeds uit.