Tips, ervaringen & aanraders #9

Iemand goede ervaring met een tipitent /speeltent? Ik hoor graag aanraders. Er zijn er zoveel te koop

Wij hebben die van petit amelie, goede kwaliteit stof. Mijn zoon klimt altijd omhoog en de stof kan het aan :crazy_face:. Geen scheurtjes of iets, makkelijk schoon te houden en het is vrij groot van binnen. Wij liggen er soms met zijn allen in en dat past.

1 like

Wij hebben een van bandits and angels. Ook goed en stevig ding!

3 likes

Even terugkomend op mijn vraag. Ik moest vandaag naar de priklocatie voor mijn andere kind. Vroeg of zij ook speciale assistentie hebben maar ze zaten mij eerst wat glazig aan te kijken. Ze gaf vervolgens aan dat als het zover is ik moet bellen voor een aparte afspraak.
Mocht iemand hier ook mee te maken hebben!

1 like

Heeft er iemand tips voor binnenspeeltuinen of cafés die kindvriendelijk zijn in de noordelijke kant van Rotterdam? (Ik zoek een plek waar onze 3 jarige anderhalf uur lekker kan spelen zonder dat we een klein vermogen kwijt zijn. In mijn woonplaats wordt hij Bv gelukkig van de speelhoek van de intratuin.

3 likes

Ver van hier misschien?

4 likes

Ver van hier is inderdaad een goede optie. Ook een lekkere kaart!

4 likes

Juffrouw van Zanten Hillegersberg, Sajoer blijdorp heeft wat speelgoed.

1 like

Iemand nog goede tips tegen diarree bij een baby (9 maanden)? Ik heb vannacht elke twee uur staan verschonen en twee keer doorgelekt (waarvan 1x met dubbele luier). Die arme billen zijn ook vuurrood en pijnlijk. Ik heb al die Cavillonspray die hier werd aangeraden daarvoor, maar het lijkt nog niet echt effect te hebben, wat ook misschien wel logisch is als ie elke twee uur dunne diarree heeft.

Met de billen bloot (dus om te luchten) , in een badje met borstvoeding (100cc+) als je dat hebt, in een badje met badolie.

3 likes

Ik zag deze net voor 3 euro bij de wibra, van paw patrol. Maar zelfde formaat.

2 likes

Billen schoonmaken met liniment en niet met billendoekjes of voorzichtig schoonspoelen onder de douche. Bij ons helpt zinkolie ook altijd goed. Diarree/buikgriep is echt verschrikkelijk bij je kindje, sterkte!

1 like

We zoeken een beetje uitdagend speelgoed voor onze peuter voor bij opa en oma. Hij is ruim 2 jaar. Speelt graag met treinen, duplo, auto’s en maakt puzzeltjes en bouwt (blokken)torens. Maar we vinden het wel leuk als hij daar wat ander speelgoed heeft ook. Wat is succesvol bij jouw peuter?

3 likes

Weet niet of je naar wat kleiners of groters op zoek bent maar een keukentje, werkbank of een automat met autos?

5 likes

Iets kleiners, maar thnx voor de tips!

Thnx! Smartmax hebben we ook, maar helemaal vergeten! Dus die ga ik even tevoorschijn halen. Kijken of hij dat leuk vindt. Nijntje zoeken hebben we, maar helaas is dat maar heel kort vermaak inmiddels.

Pfff we waren nieuwe stoeltjes in elkaar aan het zitten en daar zat allemaal van dat piepschuim tussen, nu heeft mijn peuter van 3 zo’n klein korreltje in zn mond gestopt en (we denken) doorgeslikt. Kan dit kwaad? Het was niet veel maar geen idee of dat giftig is.

1 like

Dingen in dezelfde categorie maar dan net anders.
Daar de brandweer auto en hijskraan die wij niet hebben bijv.
En andere puzzels, andere boekjes. En duplo of lego is altijd goed haha. Ookal hebben ze dat overal

2 likes

Mijn ouders hebben de speelmat opgerold onder de bank bijv dus dat is miss nog wel een idee.

En wat @Fishing zegt, vaak net iets anders dan thuis maakt het al leuk.

Ik heb een setje houten dieren bijv die ze helemaal geweldig vindt, bij opa en oma hebben we andere dieren.

3 likes

@Perzik yes dat is ook zo! Thnx we gaan even tweedehands shoppen :smile:

1 like