Thanks! We gaan eerst even in de winkel kijken, ik zal het onthouden
Helemaal prima, als er interesse is, kun je me een privƩberichtje sturen
Ook hier een Harvey 3 en die is echt top! Heel makkelijk ook om uit elkaar te halen/in te klappen. Met een paar seconden gepiept
Wij hebben de nuna mixx next. Een fijne wagen en niet in de duurste categorie. Kwam ook goed uit de test van de consumentenbond! En je kan hem wel testen in de winkel denk ik.
Ik had hier spijt dat ik niet de joolz had gekocht toen ik die bij mijn vriendin zag. Zag er wat chiquer uit. Totdat we naar de auto gingen en zij het in haar kofferbak deed (vergelijkbare auto als die van mij). Toen was ik heel blij met mijn Easywalker 3. En nu nog steeds trouwens. Wij hebben adapters om het te verhogen, ook al zijn we beiden wat kleiner dan de gemiddelde Nederlander. En we hebben onlangs een stuurtje gekocht die op de valstang past waar mijn dreumes veel mee stuurt.
Hier ook mega blij met de Harvey 3. Wat ik ook echt een mega pluspunt vindt wat benoemd mag worden is de zonneklep die je super ver open kan klappen! Echt zo ontzettend handig in de zomer. Zowel bij de wieg als de buggy.
Dit is het enige minpuntje va de harvey 2 eigenlijk, van de reiswieg kan de zonneklep maar 90 graden omhoog. Wij hebben dat opgelost met een dooky en hadden toch een herfstbaby, dus weinig echt hinder van ondervonden.
Weet niet wie er met die sproet en sprout sale kwam. Maar namens mijn bankrekening:
Nu verplaatsen naar het kinderaankopen topic hah
Wij hebben een joolz geo 3 en zijn er heel blij mee. Hij loopt mega fijn en vind hem ook gewoon heel mooi. Voor ons was het belangrijk dat de wagen omgebouwd kan worden zodat er 2 kinderen tegelijk in kunnen. Hij is inderdaad wel groot, maar wij hebben in onze bijkeuken een plek waar hij niet in de weg staat. Hij past makkelijk in de kofferbak van de auto van mān man (station). Ik heb een (inimini) CitroĆ«n C1 en daar past ie ook in. Dan haal ik de 2 voorste wielen eraf (echt heel makkelijk) en gaat het onderstel in de kofferbak. De kinderwagenbak zet ik dan op de achterbank. Moet wel zeggen dat als ik de auto van mān man mee kan, dat ik dat doe, maar het kan dus wel.
Ja die vinden we wel mooier inderdaad, maar gemak is toch ook wel heel fijn. We gaan even informeren welke winkel ze allebei als showroom model heeft - dat blijkt nog best lastig haha - en dan even vergelijken van āt weekend.
Ik heb een iets grotere auto dan jou, maar kan niet in mn vriend zijn auto rijden⦠dus vind het wel belangrijk dat āie bij mij goed erin past. Wielen eraf halen klinkt niet heel chill steeds als ik eerlijk ben haha!
Ja dit deed ik ook eerst, maar met 2 kinderen gaat dat niet meer ⦠daarom hebben wij de GEO verkocht en de HUB aangeschaft
Ja dat is inderdaad zo. Ik denk dat ik dan 1 kind op de bijrijderstoel zet, maar misschien vind ik het tegen die tijd wel heel onhandig en kom ik hier helemaal op terug
Lijkt inderdaad veel werk, maar valt echt mee. Heb het toen ook in de winkel geprobeerd (als in: met de wagen naar buiten en kijken hoe het in de auto past, tip!) en was echt makkelijker dan ik dacht.
Wij hebben ƩƩn kleine auto en konden niet met zān vieren weg als we de wagen meehadden.
We hebben dat opgelost met een dakkoffer. Het onderstel in de dakkoffer, de bak in de achterbak en dan twee volwassenen voorin en twee kids achterin.
Ik vind het eigenlijk bijna geen extra moeite de dakkoffer. En wielen eraf is ook geen extra moeite. Dat moet bij ons als we nog iets groots mee willen nemen zoals een fietsje of het meerijplankje voor de oudste. Dat is minder moeite dan een paraplu inklappen.
Een dakkoffer is in elk geval goedkoper dan een grote auto en ook dan sommige kinderwagens dus misschien hebben meer mensen iets aan deze #hack.
Ook handig voor vakanties
Hoe bevalt de Hub? Ik heb die op het oog. Vandaag in de winkel viel me wel op dat bak echt vrij laag zit en dat vindt mān vriend onhandig, maar verder lijkt ie me heel fijn!
Aanrader; boekje how2talk2kids
Vind er echt fijne en praktische tips in staan om al die buien en gevoelens van een peuter/kleuter een beetje te reguleren, ook zelfs voor een volwassene haha
Ja ik vind het een fijne wendbare wagen. Als je m rijdt en daarna of ervoor de GEO3, dan voel je echt wel het verschil. Maar goed, dat mag ook voor dat prijsverschil en verschil in grootte. Grotere banden en zwaarder onderstel geven gewoon bepaalde stabiliteit. Maar ik vind m gewoon super chill dat die zo klein invouwt en de kap kan heel veel (chill in de zomer). Past in de achterbak
De Aer ook overwogen, maar vonden die bandjes echt wel net te klein voor een kinderwagen en qua stabiliteit nog weer minder. Meer een (intens goede haha) buggy. En wij lopen ook best wel veel in t bos etc, dus dan is iets grotere wielen wel chill. Zou je alleen kleine stukjes en stad doen is de Aer denk ik top.
De HUB zat voor ons precies tussen de geo en aer in.
De day trouwens niet meegenomen, die vond ik alsnog te lomp ingeklapt.
Oh klinkt goed! Geen idee of je hem wel eens moet tillen, maar vindt jij hem zwaar?
Wij wonen in de stad zonder auto, dus wil hem regelmatig meenemen in het OV. En om ons huis in te komen moet hij over een paar treetjes getild worden, vandaar de keuze voor een wat compactere lichtere wagen.
De Aer+ had ik ook interessant gevonden als ie grotere wielen had gehad. Ik vind die typische buggy-wielen nooit zo lekker lopen als je echt een uur of meer gaat wandelen.
Ja maar ik til m hooguit i nde auto. Haha
Maar er zit een schouderband bij en ik vind m niet zwaar nee!
Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik had al langer in gedachten deze te kopen, was net het zetje wat ik nodig had haha.