Nou ineens heeft ie het door en vreet ie alles wat los en vast zit, potje of zelfgemaakt. Ben achteraf heel blij dat ik er geen groot probleem van heb gemaakt en heb gestresst ofzo.
Je hebt veel verschillende printjes. Betaalbaar, makkelijk schoon te maken en ze in het begin was paw patrol ook een goede motivatie.
Wij hebben gewoon een opvouwbaar krukje van de action en eerst een wcbrilverkleiner die ik bij kruidvat heb gekocht. Eens in de zoveel tijd zie ik ze daar weer liggen. Wij zijn vrij snel overgestapt op zoiets Ook heel makkelijk om helemaal schoon te maken want je klikt het er zo op en af. Ons toilet is best hoog en kan het drukje daarom gewoon even eronder schuiven maar als je geen zwevend toilet hebt, snap ik dat zo een krukje misschien al gauw in de weg staat.
Tot welke leeftijd hebben ze ongeveer zo’n brilverkleiner nodig, weet je dat? Vind het nog best duur zo’n aangepaste wc-bril haha.
Maarja als je het jaren erop hebt is zo’n kruk en stellage ook niet echt wat
Hee wat goed om te lezen! Fijn zeg. Hopelijk hier ook binnenkort.
De brilverkleiner is hier een half jaar gebruikt ofzo. Nu gebruikt ze hem alleen als haar pop of knuffels naar de wc moeten, haha.
Mijn baby is echt zoveel beweeglijker dan de peuter destijds was. We hebben voor hem ook niet echt iets om te klauteren gekocht. Maar we merken dat de baby op alles wat los en vast zit wil klimmen, alleen is er niks in huis dat daar echt geschikt voor is. De koffietafel heeft hij nu wel gezien. De bank is nog te hoog en eigenlijk staat alles op optrekhoogte of hoger.
We zaten te kijken naar iets om te huren of tweedehands te kopen, maar weten niet echt wat. Van die foamblokken met een trappetje en glijbaan zoals hieronder kan ik alleen nieuw vinden, die vindt hij op de opvang heel leuk.
Iemand misschien nog tips? Het mag best groot zijn maar we huren het liefst of kopen tweedehands, want we willen het alleen in huis tot de baby gaat staan.
Hoe oud was je kind toen die op de wc ging? Ik wilde het op beide wc’s installeren volgende maand. Ze is nu 20 maanden en draagt maat 74/80. Best kleine billen/tenger kindje dus.
Maar twijfel door jouw post of dit wel 100 euro waard is
Je kan de verkleiner eruit klikken en is het een gewone wcbril maar zit niet in de weg dus wij laten de verkleiner gewoon zitten. Sowieso totdat de jongste zonder kan maar voor bezoek ook wel handig dus beneden misschien nog wel langer.
Mijn 5 jarige kan zonder verkleiner maar pakt die ingebouwde nog regelmatig want het zit net wat meer ontspannen.
Edit: Wcbrillen zijn gewoon takke duur. Die familie wcbrillen zijn goedkoper dan de wcbril voor onze badkamerwc (de originele zou 150euro moeten kosten )
Bij ons is de brilverkleiner wel langer dan een half jaar gebruikt. M’n kinderen zijn wel tenger daar kan het ook wel mee te maken hebben.
Oh, mijn dochter was wel wat ouder toen ze begon, 2,5 jaar ofzo.
Ja ik twijfel vooral omdat ze zo klein is, en of we 't wel bij allebei de wc’s moeten doen. Ze poept alleen nog maar op het potje en ik ben zoo klaar met het potje dagelijks schoonmaken .
Deze, ook te koop bij Xenos. Op beide wc’s hebben we deze. Vooral boven is het een krappe ruimte dus inklapbaar vind ik ideaal.
Bekijk Opvouwbare kruk - Keuken krukje - Zwart op: Opvouwbare kruk - Keuken krukje - Zwart | bol
As vrijdag t/m maandag is er 25% korting op alles bij Dilling zag ik net. Hopelijk heb je nog niet besteld!
Ik heb ook nog een tegoedbon van 40 euro dus ga maar weer eens rompers in een maat groter bestellen
Hoe laat slapen jullie kinderen en hoe laat worden ze wakker inclusief dutjes? En hoe oud zijn ze?
Mijn zoon is nu 26 maanden en als ik de richtlijnen bekijk zou hij nu aan zo’n 13,5 uur slaap leren komen, we zitten wel in een slaapregressie maar we komen nu ongeveer op de 11/11,5 uur in totaal…
Nou ja, ik weet dus niet precies. Mijn zoon doet nu een dutje van precies een uur. Lijkt mij vrij kort?
In de avond slaapt hij van 20.00 tot 06.00/06.30, dat is wel pas sinds deze week. Voorheen sliep hij klokje rond en deed hij ook echt dutjes van 1,5 tot 2 uurtjes.
Ieder kind is anders natuurlijk. En leeftijd maakt ook uit. Het klinkt wat weinig, maar misschien is het voor hem genoeg. Is hij wel energiek en vrolijk?
Hier met bijna 21 maanden geen vaste tijden. Slaapt ‘s avonds meestal tussen 20/20.30 en als ze doorslaapt dan meestal tegen 7u wakker. Maar dat kan ook eerder zijn of juist later als ze snachts wakker is. En dutje is 5 uur na het wakker worden en dan meestal 2/2,5 uur, maar kan ook 1,5 of 3 uur zijn.
Mijn kind is niet van de vaste schema’s maar komt meestal wel uit op 13 uur (volgens huckleberry precies het gemiddelde voor haar leeftijd).
Mijn kind is 25 maanden en slaapt meestal overdag 1,5 uur en in de nacht van 19.00-19.30 tot 06.30-07.00. Dus bij ons klopt die 13,5 uur wel redelijk.
Hij is nu bijvoorbeeld ook net wakker van zijn dutje maar totaal niet vrolijk en eigenlijk nog wel moe.
Laten liggen hebben we weleens geprobeerd maar hij gaat dan gewoon net zo lang krijsen tot we hem eruit halen.