Ik vind het best een heftige plek @Chesirecat
Het lijkt wel een beet van een vlieg ofzo, paardenvlieg oid.
Hopelijk weet je snel wat het is. Ziet er echt naar uit.
Ik vind het best een heftige plek @Chesirecat
Het lijkt wel een beet van een vlieg ofzo, paardenvlieg oid.
Hopelijk weet je snel wat het is. Ziet er echt naar uit.
Ik heb vanochtend een foto gestuurd naar de huisarts en werd net gebeld dat ze hem toch willen zien dus heb een afspraak staan voor morgenochtend.
Ah fijn!! Ben benieuwd wat het is.
Ik ben eind april een weekje vrij en wil dan met mān kinderen van 1.5 en 3.5 een weekje op vakantie. Weten jullie nog een leuke accommodatie? Op max 6 a 7 uur rijden, het liefst in het bos/bergen, met lekker buitenruimte. Ik hou zelf altijd wel van een beetje een ābijzondereā locatie, een blokhut of boerderij of zoiets. Ik zit zelf te kijken naar de Elzas, maar ergens in Duitsland of Ardennen kan ook. Kom maar door!
Heeft iemand nog een last minute knutsel idee om te maken van een danoontje of cupje appelmoes als traktatie?
Leuk genoeg. Ik ga het maken maar dan ipv peppa mān kind.
Zal ze ook wel leuk vinden
Welke vitamine K/D hebben jullie gehaald voor de baby? Gewoon van de drogist?
Ik gebruik die van Davitamon. Eerst op oliebasis, maar had het gevoel dat mān oudste daar krampjes van kreeg. Dus gebruik nu altijd op waterbasis. Laatst een keer een ander merk gehaald, omdat dat in de aanbieding was, maar rook ontzetten chemisch en mān oudste vond het totaal niet lekker.
Ook Davitamon in olie - combi pakket had ook meteen een lepeltje (niet per se nodig, maar wel handig)
Ik heb de smaakloze van kruidvat altijd, op oliebasis.
Mijn kraamzorg adviseerde op oliebasis omdat daar geen suiker in zit. Merk maakt niks uit. Vind persoonlijk Kruidvat fijner dan Davitamon. Bij Kruidvat hoef je maar 4 druppels te geven en bij Davitamon 10. Het is sowieso al goedkoper maar je doet er ook nog langer mee en je staat niet eindeloos met zon flesjes te druppelen.
Sinaasappelsmaak olie vit D van Kruidvat. Zijn weleens in de aanbieding en dan koop ik gelijk paar flesjes. Geen vit K vanwege flesvoeding.
Ook de kruidvat op olie basis op advies van de kraamzorg. Ik gebruik die zonder smaak. Tip die er niet bijstaat: je hebt ook een plastic plat (niet te diep in ieder geval) lepeltje om de druppels te geven nodig. Die van de Hema zijn fijn, ook later voor hapjes.
Ja deze lepeltjes zijn top! Ook voor eerste hapjes later
Van Laveen, maar nooit volle prijs betaald, altijd met aanbieding. Advies was in ieder geval op oliebasis.
Ik geef vitamine d van kruidvat en dan nog b12 en omega 3 van vitaminfit (online besteld, heel duur ). Die laatste 2 hebben pipetjes en dat is wel chill, ik geef 2 pipetjes en dat is iets minder dan wat zij willen.
De vitamine d druppels doe ik ook vanuit het flesje in dr mond als ze op de commode ligt. Ik vergat heel de tijd die lepels schoon te maken, dus dit is makkelijker
Kruidvat op oliebasis, zoveel goedkoper dan Davitamon en idd maar een paar druppels. Mijn peuter heeft nooit geklaagd over de overgang van Davitamon naar Kruidvat druppels dus het zal wel hetzelfde smaken.
Geef je dat vanwege vega(n) eten? Het cb zei dat het niet nodig was maar omdat ik het zelf wel neem voelt dat zo vreemd om mān kind niet te geven.
Oh dat herinnert me, dat toen ze echt nog een jong babietje was ik de vitamine in een lege flessenspeen met ring gaf, en dan zoog de baby de vitamine op, daarna draaide ik de speen met ring op de fles melk en dronk ze de fles. Maar dit is dan wel vooral als je flesvoeding geeft handig.