Als je weet welk merk goed zit, online in de sale? Veel merken hebben wel ergens sale online, of nieuwe via Vinted dan bijv m.
Zelf nog nooit de volle mep voor schoenen betaald, eigenlijk altijd sale voor “a merken”
Sketches vind m’n zoontje heel fijn. En dan de zwarte modellen die stoer ogen. Dus zonder lichtjes etc. Vind ze prima vallen. M’n zoontje heeft smalle voeten.
Ik baalde eigenlijk al toen ik de schoenen had gekocht en ze online opzocht. Vond ze toen al voor de helft goedkoper op een andere website. Maar voel me niet prettig om in een winkel fijn geholpen te worden en dan niks te kopen. Wil ook graag dat deze speciaalzaakjes blijven bestaan, dus dubbel gevoel. Weet eigenlijk niet welke merken goed zitten want mijn zoon klaagt ook over zijn huidige schoenen dus die zijn ook niet perfect.
Ja m’n zoon en dochter verschillen 5 jaar dus ook andere levensfase qua speelgoed. Hij speelt z’n kleine speelgoed op de kamer of aan de grote tafel. Hij weet heel goed dat de baby dat niet in de mond mag hebben. Zal misschien lastiger zijn om dat uit te leggen als er minder verschil qua leeftijd tussen de kids.
We hebben een aparte woon en eetkamer. Klein speelgoed ligt in de eetkamer en mag niet naar de woonkamer.
Alle kleine dingen door het hele huis / op de grond laten liggen = opruimen en klaar voor dat moment (na waarschuwen) en bij herhaaldelijk niet luisteren mbt dat onderwerp pech dan wordt het weer even opgeborgen.
Nu hun broertje overal op klimt (ook op tafel heel irritant) moeten ze de kleine dingen opruimen als ze klaar zijn. Zelfde met knutselspullen want je kijkt 2 seconden niet en hij klimt op tafel en trekt de lijm open of de stiften en gaat er dan mee over de tafel
En ze hebben een deel op hun kamer. Maar ook dan deur dicht houden of opruimen. Beneden spelen ze ermee aan tafel als hun broertje wakker is.
Sommige dingen mochten idd alleen als de baby sliep of soms baby even in de box. Ik had de meeste van dat kleine speelgoed opgeruimd en geruild voor veilig speelgoed voor de baby. Bijvoorbeeld smartmax, playmobile 123, coblo, duplo, blokken. Er zijn best veel dingen babyproof die voor een peuter ook gewoon leuk zijn.
Ik zie net deze tip op Instagram en ik denk dat dit best eens zou kunnen werken een kraamverbandje (volgens mij?) in een maat grotere luier tegen doorlekken ‘s nachts.
Of is dit te mooi om waar te zijn?
Geen tips maar dit vind ik ook zo irritant!!! Ik ben echt niet vies van winkelen maar de hoeveelheid schoenen begin ik echt vervelend te vinden
Dit is precies wat je met een wasbare luier doet: extra absorberend materiaal toevoegen. En dan is een wasbare nachtluier idd een stuk groter dan een luier voor overdag zodat er meer absorberend materiaal in past. Dus kan me wel voorstellen dat het werkt! Moeten wel de randjes van de bovenste luier goed aan blijven sluiten anders krijg je van die weg lekkage.
Wat ook helpt bij doorlekken, is een wollen luier (wolbroekje) over de wegwerp luier heen te doen. Of een tweede luier achterstevoren oid, maar dat heb ik nooit geprobeerd want wij doen eigenlijk altijd wasbare nachtluier + wolbroekje en heel soms wegwerpluier + wolbroekje.
Lijkt me ook een goede tip! Ik lees ook wel eens dat mensen een dubbele luier om doen of een luier in een grotere maat erover.
Ik zocht ooit naar een wollen pakje maar ik vind die van Engel Natur echt veel te duur. Ik heb toen deze gekocht:
En dit materiaal is zoveel fijner dan die Engel Natur stof. Wel iets stugger, maar daardoor pilt het veel minder. Het jasje dat we hebben is echt lelijk geworden, maar dit pak heeft hij vaker aan en blijft gewoon mooi. En dus de helft van de prijs van het Engel Natur jasje (in de maat die we nodig hadden). En geen capuchon vind ik ook wel fijn eigenlijk, ik vind die bij het jasje altijd in de weg zitten.
Merken als Vans zijn een stuk goedkoper, dan ben je voor 40-50 euro wel klaar. En sale en tweedehands.
Ik heb ook alle schoenen in een doos gedaan voor de tweede. Elke keer als ik die doos open schrik me rot van de shitload aan schoenen die een kind in 2,5 jaar gebruikt?? Echt absurd.
Ik koop de rgk-schoenen van de schoenspeciaalzaak ook voor die prijs in de sale/outlet.
Ik vind met Vans dat ik dan wel leukere schoenen heb
Ja, ik vind die kwalitatief echt niet goed genoeg (en ook niet mooi). Draag dat zelf ook niet. Dus liever wat degelijkere schoenen.
Maar dit gesprek hadden we hier laatst ook al, ik ben in de minderheid hierin.
Ik koop schoentjes ook vaak op Vinted. Nu hij iets grotere voetjes krijgt is het soms wat lastiger, want ik wil geen afgetrapte schoenen kopen, maar vooral bij dreumesen en kleine peuters zijn de schoenen vaak echt nog als nieuw. Ik filter dan ook altijd op ‘zo goed als nieuw’. Ze zijn dan niet altijd meer spierwit, maar na 1 keer zelf dragen is dat bij jezelf toch ook niet meer.
Heb zelf voor mijn zoontje echt al iets van 4 keer keer de Nike Force 1 schoentjes gekocht, steeds weer een maat groter haha. Vinted staat daar echt vol mee. Vind het echt fijne schoentjes om aan en uit te doen omdat het ‘nep’ veters zijn en alleen een klittenbandje. En lekker flexibel zooltje.
Ja klopt. Dubbele luier hebben we wel eens geprobeerd maar misschien hadden we niet de goede combi want voor ons werkte het niet. Maar weet dat dit bij velen goed werkt.
Wilde de tip iig hier even delen voor wie nu met doorlekken kampt en op zoek is naar oplossingen.
Gelukkig zijn wij gezegend met een zeer vaste/relaxte slaper dus wij verschonen nu als we zelf naar bed gaan. Werkt voor ons nu het makkelijkst en zij tukt gewoon door
Niet ik die dacht dat dit een tip was voor moeders in de kraamweek.