Wanneer stopt het haaruitval na de bevalling? Het wordt zo echt een sneu bosje stro
Ik denk rond de ± 6 maanden? Vanaf 9maanden ongeveer begon ik random nieuwe plukjes haar te krijgen (wat weer een andere struggle is)ā¦
Ja dat lijkt me ook lastige fase. Moet je al die omhoogstaande plukjes gaan stylen die toch steeds weer omhoog springen
Goh ja ik heb me er niet zo veel mee gedaan⦠In de spiegel zie je het zelf wel (en ziet het er belachelijk uit) maar andere mensen kijken er over. Nu (kindje is 16 maanden) zie je eigenlijk al niks meer.
Je mag altijd je ervaring delen als je zin hebt!
@Zitzak : hmm je doet me weer twijfelen. Wel al goede dingen gehoord over de mountain buggy. Probleem met zo een duowagen naast elkaar is ook wel voor mij dat je die daarna niet meer kan ombouwen naar een gewone. Ik hoop ergens dat de oudste ook geen jaar meer in de buggy hoeft, maar dat is misschien een utopie.
Mijn baby van bijna 12 weken dronk altijd 5 of 6 flessen van in totaal 200 ml, de laatste ongeveer tussen 22.00 en 23.00 uur en sliep dan door tot 08.00 uur.
Nu sinds 2 dagen wordt ze stipt om 04.00u wakker en heeft dan ook echt honger ze drinkt dan een hele fles van 200 ml leeg en gaat daarna weer slapen. Maaaaar nu drinkt ze dan wel 7 flessen! Op de verpakking en online lees in dus dat ze eigenlijk rond de 5 moet zittenā¦. Maar ja ze heeft gewoon nog honger en dat je de flessen ook niet meer dan 200ml moet geven ivm maaginhoud.
Iemand tips wat ik nog kan proberen zodat ze minder honger heeft/minder flessen nodig heeft.
Ik zou je niet te veel van de verpakking aantrekken en nu gewoon die 7 flessen geven als je baby zoān honger heeft.
Waarschijnlijk bouwt dat zich vanzelf wel weer af.
Als je baby het nodig heeft zou ik het gewoon geven.
Dit is iets waar ik zoveel mee bezig ben geweest en me zorgen over heb gemaakt en uiteindelijk heeft mijn dochter het ook gewoon nodig. Wat hier wel lijkt te helpen is in de nacht een prematuur speen gebruiken, daardoor drinkt ze iets minder omdat ze ook rustiger drinkt. De laatste avondfles geef ik 210 cc water met 7 schepjes, daardoor houd ze het langer vol en kan ik in de nacht iets minder geven.
Ja zo dacht ik ook altijd, zijn toch steeds ff fases en dan willen ze weer iets anders. Komt wel weer goed! En als je je er echt niet lekker bij voelt kun je beetje meer water doen en minder voeding
Mijn baby heeft ook een tijd lang āte veelā flessen gedronken. Hij had het nodig en is nu een dreumes, keurig op gewicht en eet en drinkt goed. Hij is uit zichzelf minder flessen gaan drinken en drinkt nu helemaal geen flessen meer! (Hij wordt in mei 2)
Hele specifieke vraag maar mogelijk heeft iemand ervaring hiermeeā¦
Ik heb een Gazelle Bloom C7 2021 fiets en probeer hier een Yepp maxi easyfit stoeltje (achter stoeltje) op te zetten. Op mijn fiets zit een āMIKā systeem op de bagagedrager en bij stoeltje hebben ze het over een easyfit window. Ik heb het idee dat het twee verschillende systemen zijn waar ik een adapter voor moet kopen, weet iemand of dit klopt?
Dat klopt volgens mijā¦
Maar sommige thule yepp hebben wel mik dacht ik, tenminste daarom hebben mn ouders zon stoeltje gekocht.
Ja, det onhandige valt reuze mee vind ik! Meestal sliep de baby toch in de wagen bij ons en anders als je dat flapje van de kap omhoog doet (ik heb de 1 daar zit er soort raampje in de kap) kun je de baby gewoon zien. En als je erbij moet kan dat prima voor een speentje ofzo en andera de kap even omlaag. Hij blijft lekker wendbaar en soepel vond ik.
Je kunt trouwens ook de maxicosi beneden erop zetten, dat deed ik wel eens als we bv alleen even snel naar 1 winkel gingen (met de auto en dan even de stad in dus). Dan moet je wel eerst de maxicosi erop klikken met de tilbeugel naar beneden vd maxicosi en dan het zitje, anders past het niet. Baby zit dan in jouw richting.En met maxicosi kun je ook nog het plankje gebruiken haha (handig met 3).
Ik heb bij nr 2 de harvey als duo gebruikt tot die ook naar een zitje ging, toen heb ik voor ā¬100,- een easywalker buggy gekocht op mp dat ze naast elkaar zitten. Bij nr 3 weer de harvey als duo gebruikt.
wij hebben deze voor de opvang/buitenspelen en die gaan al sinds de zomer mee, zien er nog netjes uit en zijn ook goed in de plassen enzo
Ik heb hem aangeschaft maar nooit gebruikt, mocht je m overwegen en je komt uit Noord Holland kunnen we eventueel tot een leuk prijsje komen. Vriendin van mij met kinderen in dezelfde leeftijdscategorie (0+2) gebruikt m wel regelmatig. Zij is er wel tevreden over, hij rijd wel wat zwaarder, zeker .et de draai maken.
Lief, maar ik woon in Belgiƫ.
Momenteel nog zo in twijfelmodus dat ik waarschijnlijk pas een beslissing kan maken als her kind daadwerkelijk geboren is.
Ik ben op zoek naar een groot speelkleed voor op de grond, liefst een stoffen. Heeft iemand tips? Als ik google kom ik voornamelijk beige kleden tegen
Ik heb deze charlie crane speelmat 96x96 cm - lichen | ilovespeelgoed.nl
Hij is er nog in meer kleuren geloof ik!
ā
Mijn baby heeft sinds zaterdag diarree. Zo zielig en zijn billen zijn heel rood. Ik smeer met bepanthen en weleda billencreme + talkpoeder. Ik weet dat het hier wel eens vaker over is gegaan maar heeft iemand nog tips?
Wij hebben met rode billen in het begin arachideolie gehaald bij de apotheek en gaasjes. En geen billendoekjes gebruikt. Ging super!
Zinkolie van Dr Swaab. Na het verschonen even de billetjes in de lucht laten drogen. En sowieso zorgen dat ze niet heel nat weer de luier in gaan, bijvoorbeeld even droog deppen met een hydrofiel. Ik vind daarom wasbare billendoekjes met een beetje water sprayen (of Weleda liniment bij poepluiers) fijner dan hele natte wegwerp doekjes.