@Fredje @Discopony ooh kijk top. Anna en Bobbi kent ze al goed van andere boeken, dus dat is dan ook extra herkenning en zie dat die ook over de oren gaan. Heb die beiden meteen gereserveerd bij de bieb, hopelijk zijn ze er volgende week al.
Hebben jullie een cadeau aan je oudste gegeven namens de baby en zo ja wat dan? Mijn zoon is net geen 2 wanneer de baby wordt geboren, ik kan wel gewoon iets van Duplo doen maar hoe erg blijft hem dat dan bij? Heb dan liever wel iets wat een beetje bijzonder isâŠ
Hij kreeg een elektrische Duplotrein en hij weet nog steeds dat hij hem van zn broertje kreeg. Maar hij was al wel bijna 3.
Zijn er nog meer sites waar je gepersonaliseerde boeken kunt bestellen naast Hema, YourSurprise, Mijn Liefste Boek, Wonderbly, waar iemand hier ervaring mee heeft? Ik hoop ergens op een leuke actie
Waar spelen jullie kinderen van 3/4 jaar graag mee? Mijn dochter wordt binnenkort 4 (maar ze loopt in ontwikkeling wat achter) en ik zoek inspiratie voor cadeautjes om te vragenâŠ
Mijn dochter van nu 3 speelt super graag met Play doh, barbies, poppen, âŠ
Ik denk ook om zoân polly pocket ding te geven binnenkort maar das een beetje afhankelijk van hoe goed ze kunnen omgaan met kleine stukjes.
Ik denk dat van dat kinetic sand ook leuk is maar dat hebben wij niet.
Mijn dochter kreeg iets kleins van dâr zusje: een houten theekopje en theepot van de Hema. Ze was ook nog net geen 2 en wat en van wie ze iets kreeg bleef haar nog niet echt bij. Wat ze wel heel goed onthield was dat iedereen ook voor haar wat meenamâ:sweat_smile:. Als mensen op bezoek kwamen, dan vroeg: cadeautje [naam] bij? OepsâŠ
Ik bestel regelmatig boeken bij Little Yeti!
Ik denk dat welk cadeau dan ook bij een kind van 2 niet bijblijft als cadeau ivm geboorte broertje/zusje.
Misschien is dit filmpje ook iets? Heb het zelf nog niet gekeken maar het werd geadviseerd in de folder van anesthesie.
En dit stond er ook nog in.
Onze dochter krijgt maandag buisjes, erg spannend. We werden gister gebeld dat er een plekje is vrij gekomen dus het is allemaal kortdag.
Succes! Hoe oud is je dochter? Ik vond het stukje na de operatie wel spannend en zwaar. Ze moeten dan ontwennen en ervaren best wat pijn. Bloed uit de oren. Ik was ook niet op de hoogte dat ze echt wat gedronken en gegeten moest hebben voordat we weg mochten.
Alles van voor de Ok is mân dagelijkse praktijk.
Aah spannend! Hier staat ze nu op de wachtlijst die is 2-6 weken. Bij vrienden van ons ging het ineens heel snel, dus wil der wel al beetje voorbereiden.
Ik heb gezegd dat ze een soort hele ministrijkkralen in haar oor krijgt, dat vindt ze helemaal leuk haha. Ze is helemaal van de strijkkralen momenteel en ze vroeg wat is zoân buisje dan
Ze is net zo oud als jouw jongste kindje volgens mij.
Ohh echt? Bloed uit de oren? Ik had het gevoel dat het juist zo âsimpelâ was, er stond ook nog in de folder dat ze geen pijn hadden en dat ze snel naar huis konden.
We moeten er om 07:15 zijn dus ik heb het vermoeden dat eten en drinken vast wel gaat lukken omdat ze wel honger zal hebben. Maar misschien na een operatie natuurlijk ook weer helemaal niet.
@Suikerklontje wat fijn zoân korte wachtlijst! Wij moesten rekening houden met 4 tot 8 maanden.
Heeft jouw dochter ook vaak oorontstekingen?
ââââ
Ik vrees dat hier het hele feest niet door gaatâŠ. Ze is heel huilerig terug gekomen van de opvang, zit aan haar oren en moest gelijk huilen toen we haar in bed legden. Dat is altijd het teken voor oorontsteking bij haar.
Wachtlijst hier exact 7 weken. En dat was nog het snelste in de regio.
iMaar maar maar ik herinner mij nu dat toen meteen ook haar neusamandelen zijn verwijderd (denk dat mân hoofd nog niet echt werkt na gisteren). Dus hopelijk valt het na buisjes plaatsen het idd allemaal mee!
Mijn kleine man is bijna drie weken en vind het tot nu toe best pittig. Hij drinkt elke twee uur minimaal, maar soms ook nog vaker en slaapt weinig tot niet in zijn wieg/cosleeper. Op mij slaapt hij wel goed.
Ben mezelf een beetje aan het kwijtraken geloof ik
En aan de andere kant is het juist een heel lief mannetje en komen we steeds meer in een soort routine, voor zover dat lukt.
Wat een gevoelens in zoân kraamperiode
Ik kan me van mijn eigen buisjes nog herinneren dat ik al die andere krijsende kinderen op de uitslaapkamer maar aanstellers vond, want ik had echt nergens last van. Maar die anderen hadden natuurlijk hun amandelen laten verwijderen
Ja een babypop van Little Dutch maar die vond ik zo leuk dat ik hem al eerder had gegeven haha
Vond het wel heel leuk om samen voor de baby een cadeau uit te zoeken! Dat kwam ze ook echt geven toen ze hem voor het eerst zag, een Takkie knuffel die nog steeds in zn bedje moet
Dit klinkt echt heel normaal en heel herkenbaar! Heb je een partner met wie je het baby-moet-op-iemand-slapen kunt afwisselen? Dat geeft je misschien soms net iets meer rust. Het wordt echt minder hectisch en je krijgt vanzelf wat meer routine. Herken zelf de razende hormonen en snel afwisselende gevoelens, ook dat wordt echt vanzelf wat rustiger allemaal als je baby iets minder piepjong is en wat meer dag/nachtritme krijgt.
Deze moet je echt niet kopen bij de Kruidvat
Overal die witte tering bolletjes
Dit is van twee keer knijpen
Ja dit spul is echt rotzooi, het werkt ook voor geen meter.
Ik had ook twee zakken van dat kinetisch zand bij Kruidvat gekocht en één zak is helemaal top en de andere zak heeft het zand een hele verkeerde samenstelling lijkt het? Dat is helemaal niet uit elkaar te trekken en een stuk harder.