Hoe laat breng je hem naar bed voor zijn dutje overdag?
Iemand tips voor regenlaarsjes met flexibele zool die smal vallen? We hebben nu bergstein laarzen en die zijn wel flexibel, maar hebben veel losse ruimte bij zijn enkels dus hangen een beetje aan zijn voeten. Nu deze te klein zijn wil ik op zoek naar een ander model. Iemand tips? Hebben Hema en zeeman al geprobeerd maar die vond ik stug.
Mijn dochter heeft deze van Next. Hiervoor ook alleen maar regenlaarsjes van Next gehad. Ik vind ze soepel en niet heel breed vallen. Ze hebben veel verschillende prints en kleuren.
Bekijk SmartGames - Roodkapje Deluxe - Kleuterspel - 48 puzzel opdrachten - met extra sprookjesboek op: SmartGames - Roodkapje Deluxe - Kleuterspel - 48 puzzel opdrachten - met extra... | bol
Dit is mijn tip! Hier wordt thuis heel veel mee gespeeld en hoef je als ouder ook niet constant mee te doen
Wij hebben de variant met politie auto’s en er zijn nog veel meer varianten.
Ik ben opzoek naar sokken zonder naadjes etc. voor een kind die heel gevoelig is qua dingen op haar huid.
Ze vindt alles kriebelen en vervelend zitten (niet alleen bij haar voeten maar overal ook kaartjes, naadjes in hemden etc.) , loopt het liefste op blote voeten en ook in haar schoenen zonder sokken. Maar nu krijgt ze sinds kort ineens blaren als ze geen sokken aan heeft…
Krijg via google wel wat opties, maar misschien heeft iemand ervaring met een kind wat gevoelig is op dit gebied en een tip?
Falke sensitive!
Wellicht kijken naar sokken voor mensen met autisme? Deze zijn altijd naadloos en zonder kriebelende stof.
Hoeveel zouden jullie een meisje van 14/15 betalen voor oppassen in de avond als onze dochter van 1,5 op bed ligt?
Ik heb 1 vriendin die ook een oppas heeft en die betaalt 5 euro per uur. Maar vind dat zo weinig? We denken zelf aan 7,50, is dat gek?
- Minder dan €5 per uur
- €5 per uur
- €6 per uur
- €7 per uur
- €8 per uur
- €9 per uur
- €10 per uur
- Meer dan €10 per uur
0 stemmers
Dank je. Ja ik kan me hier inderdaad gesprekken over herinneren, maar kon het niet vinden met de zoekfunctie 🫣
12.30 uur
Ik heb €10 gestemt maar eerder omdat ik heel blij zou zijn met iemand in de buurt die zou kunnen oppassen. Het is me wel wat waard om die te motiveren om nog eens te willen komen.
Ik kreeg de tip om bij onrust de oudste destijds eerder naar bed te brengen. Zij ging altijd om 13:00 uur en dat lukte opeens niet meer. Toen vervroegd naar 12:00 en ze pakte het weer op. Volgens mij omdat 5,5-6 uur wakkertijd wordt geadviseerd op die leeftijd.
Deze, de hele dag
Mijn baby speelde toen vooral met stapelbekers en dit ding van Lovevery (via Vinted).
Edit: en Lego Primo (via Marktplaats). Eerst waren de rammel-blokjes vooral leuk, daarna oefenen met stapelen. Vanaf 14/15 maanden zijn we over gegaan op normale Duplo.
Ik betaal onze 18 jarige oppas 10€ per uur voor overdag oppassen. Savonds is nog niet voorgekomen maar eigenlijk vond ik dan 8€ per uur wel prima. Zou d’r ook eens een weekend willen vragen en dan zou ik ook wel anders rekenen denk ik.
Ooh @Applepie de reden dat wij vind ik ook wat hoog zitten is oa omdat ik wil dat ze de vaste oppas blijft. Dus niet dat ze straks zegt ja doei bij de appie verdien ik meer ik ga daar wel heen.
Dit is bij ons echt een hele goede aankoop geweest. De blokjes maken geluid (zoals ook de Eichorn blokken met geluid wat ook een goede aankoop was maar toch beetje dubbelop met dit ding) en dat vond ze al snel super leuk. Daarna een fase met alles door het ronde gat en nu stapelt ze de blokjes en gebruikt ze de vormenstoof. Maar ook erin en eruit is nog leuk.
De Haba regenboogbal heeft ze ook veel mee gespeeld rond die tijd maar wordt nu nauwelijks nog aangeraakt (14 maanden, denk dat als ze goed loopt dit weer leuk is)
en ook al lang een hit zijn Sensorische plastic ballen . Toen ze klein was vond ze vooral die gele leuk om vast te houden en op te kauwen. Daarna alles in/uit een mandje en nu om mee te gooien.
Wij kochten wel al 1+ speelgoed, eventueel kleine onderdeeltjes weghalen maar die heb je niet zoveel in dreumesspeelgoed. Inmiddels is m’n baby van 10 maanden veel meer geïnteresseerd in de Duplo en Smartmax van z’n grote broer dan het babyspeelgoed. En dat is ook best groot allemaal, alles wat kleiner is hebben we opgeborgen.
Van wat ik hoor is het echt heel lastig om langdurig een fijne, goede oppas te vinden. Dus ik zou liever wat meer betalen aan iemand die dus wellicht ook wat langer/vaker blijft oppassen.